IVVO Napisano 11 Kwiecień 2018 Share Napisano 11 Kwiecień 2018 Dzisiaj dostałem taką zagwozdkę - pompa do betonu ze Słowenii - TDT -OK - Na TZ 44000 F.1 - 32000 G. - 38000 . Czy w ogóle występować o odstępstwa przy takich niezgodnościach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 11 Kwiecień 2018 Share Napisano 11 Kwiecień 2018 ze Słowenii Ze Słowacji. F.1 - 32000 G. - 38000 Ile wynosi F.1 na tabliczce? Z dokumentów to wygląda na sytuację niemożliwą, by pojazd ważył więcej niż przewidział producent. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 11 Kwiecień 2018 Share Napisano 11 Kwiecień 2018 Moment - wg tego DR maksymalna masa całkowita, czyli MMC (czyli nawet nie DMC!!!) jest wyższa od masy własnej pojazdu!! W mojej ocenie DR posiada poważną wadę prawną i poprawienie tego jest dość miałką i nie oczywistą kwestią. Są dodatkowe dokumenty? Jakieś CoC albo coś? Na TZ tylko jeden rząd danych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 11 Kwiecień 2018 Share Napisano 11 Kwiecień 2018 Wklej jeszcze II cz. DR - tam będzie o wiele więcej danych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 11 Kwiecień 2018 Autor Share Napisano 11 Kwiecień 2018 W papierowym jest to samo co na plastiku - to że nie możliwa to dobrze wiem Na TZ jeden rząd - 44000 / 9000/9000/13000/13000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 11 Kwiecień 2018 Share Napisano 11 Kwiecień 2018 Ale może jest opis co znaczy ichnie [G], bo ja tam w jedność unijną nie wierzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 11 Kwiecień 2018 Share Napisano 11 Kwiecień 2018 To masz problem... Kontakt z WK zalecam przed dalszymi krokami. DR jest zwyczajnie błędnie wystawiony. Niemniej jednak warto gdybyś go wstawił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 11 Kwiecień 2018 Share Napisano 11 Kwiecień 2018 Czyli F.1 wynosi 44000 (oczywista omyłka w DR). Musi dostać odstępstwo na F.2 i G, gdyż samo G przekracza wartość dopuszczalną, a musi jeszcze dojść jakaś ładowność (choćby na kierowcę i pasażera). Odstępstwo może też być potrzebne na naciski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek_handlarz Napisano 11 Kwiecień 2018 Share Napisano 11 Kwiecień 2018 Pompa czy gruszko-pompa ? cztery osie to wygląda jak gruszko pompa. Masa własna do ustalenia - może MB coś wie na temat tego "vozidla" ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 11 Kwiecień 2018 Share Napisano 11 Kwiecień 2018 Pompa czy gruszko-pompa ? Co za różnica? może MB coś wie na temat tego "vozidla" A niby skąd? Przecież oni tylko podwozie wypuścili. Michał - a dlaczego odstępstwo na F2? Już nie ograniczasz po prostu do wartości dopuszczalnej? A już pomysł na odstępstwo na "G" to skąd?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 11 Kwiecień 2018 Share Napisano 11 Kwiecień 2018 Co za różnica? Pompo-gruszka by tyle nie ważyła chyba. dlaczego odstępstwo na F2? Bo F.2 zgodnie z warunkami może wynosić tylko 32 tony. A tutaj sama masa własna wynosi 38. Źle się wyraziłem z tym odstępstwem na G, bo to się "łączy" z F.2 (musi wynosić G + jakaś, choćby minimalna ładowność na osoby). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 11 Kwiecień 2018 Share Napisano 11 Kwiecień 2018 maksymalna masa całkowita, czyli MMC (czyli nawet nie DMC!!!) jest wyższa od masy własnej pojazdu!! ale skąd to zdziwienie - tak jest we wszystkich pojazdach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 11 Kwiecień 2018 Share Napisano 11 Kwiecień 2018 Jak byś rozwinął JAC tą myśl byłbym wdzięczny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 11 Kwiecień 2018 Share Napisano 11 Kwiecień 2018 Napisałeś, że MMC jest wyższa od G - i tak być powinno zawsze. A tutaj w DR jest odwrotnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 11 Kwiecień 2018 Autor Share Napisano 11 Kwiecień 2018 Kontakt z WK zalecam przed dalszymi krokami. DR jest zwyczajnie błędnie wystawiony Problem jest z tym iż nie wiem gdzie to będzie rejestrowane - to ta sama firma co od Arocsa - pojazd na handel - czy w ogóle rozpoczynać badanie - jeśli w takiej formie wysłał bym zaświadczenie na odstępstwa do Ministerstwa to chyba nie jeden dostał by zajadów ze śmiechu - na razie kazałem im udać nie do przedstawiciela MB - może coś mają na temat tego pojazdu - ale bardziej rzetelnie było by do CIFY - bo to oni wykonali zabudowy i z II etapu mają dane bo na razie to lipa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 12 Kwiecień 2018 Share Napisano 12 Kwiecień 2018 ale bardziej rzetelnie było by do CIFY I tam należy uderzać. MB niewiele Ci powie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 12 Kwiecień 2018 Share Napisano 12 Kwiecień 2018 MB niewiele Ci powieChyba, że sprzedali pojazd kompletny, to jakieś dokumenty z drugiego etapu przez nich przechodzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 12 Kwiecień 2018 Share Napisano 12 Kwiecień 2018 Chyba, że sprzedali pojazd kompletny, Nawet jak sprzedali kompletny to bez homo. Kiedyś w nówce pomnie na 4-oście robiłem dopuszczenie jednostkowe. Z Cify miałem wszystkie potrzebne dane łącznie z wysokością położenia środka ciężkości a wymiarach i masach nie wspominając. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogi1984 Napisano 12 Kwiecień 2018 Share Napisano 12 Kwiecień 2018 A nie można go porostu zważyć ? w końcu w dowodzie zagranicznym tez może być błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 13 Kwiecień 2018 Autor Share Napisano 13 Kwiecień 2018 Firma zważyła go - nie wiem przy jakich parametrach gdyż nie byłem przy tym - czy z pełnym wyposażeniem czy coś tam pozdejmowali - ale i tak wyszło 35480kg - ktoś to cudo dostanie do rejestracji bo klient kupił już bez rejestracji i sam resztę będzie załatwiał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek_handlarz Napisano 13 Kwiecień 2018 Share Napisano 13 Kwiecień 2018 No to odstępstwo na F.2, naciski ? i chyba tyle ? - z ciekawości jaki długi rurociąg ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 13 Kwiecień 2018 Share Napisano 13 Kwiecień 2018 42 metrowa CIFA na podwoziu Actrosa, którą kiedyś miałem na BT ważyła ponad 31 t - ta pewnie ma dłuższy wysięgnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 13 Kwiecień 2018 Autor Share Napisano 13 Kwiecień 2018 52m Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 5 Wrzesień 2018 Autor Share Napisano 5 Wrzesień 2018 Ta sama firma szuka kto zrobi badanie pompy F.1 38000, G.38000 bez odstępstw - Opole i okolice - więc troszeczkę wnikliwości nie zaszkodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LukaszK Napisano 28 Styczeń 2020 Share Napisano 28 Styczeń 2020 Odgrzeję temat. Gruszko-pompa - jak należy określić? Ciężarowy pojemnik, czy specjalny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.