Skocz do zawartości

Badania pojazdów koncernu VW i dodatkowe obowiązki dla SKP ...


Norbert Jezierski

Rekomendowane odpowiedzi

13 godzin temu, Tomasz56 napisał:

Drugi powód to jak powiadomić wszystkich użytkowników grupy VW,gdzie jest baza takich poj.?Poj.  sprzedane w kraju, no to dealer da info.,ale sprowadzone. Tylko na SKP namierzy  się takie poj.

Jak to gdzie jest baza pojazdów? Jest nią system Cepik czy system Pojazd i gdyby na prawdę ministerstwu zależało to w ciągu tygodnia można powiadomić wszystkich właścicieli pojazdów o kampanii. Niestety ale w naszym kraju nie za bardzo się w ministerstwie chce pracować i wygodniej jest napisać pismo niż samodzielnie zweryfikować pojazdy i zawiadomić ich właścicieli o konieczności zmiany oprogramowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, danielg539 napisał:

Niestety ale w naszym kraju nie za bardzo się w ministerstwie chce pracować

O co Ci chodzi? Przecież napisali pismo. Wiesz ilu osobom musi ono przejść przez biurka, zanim trafi do adresata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z chwilą jak przystosowano program SQL ,do sprawdzania podejrzanych  poj.z grupy VW. Nie jest to operacja zajmująca i robiąca jakiś problem podczas OBT.

 

- tu bardziej chodzi o zasadę, o spychologię i takie tam pomniejsze sprawki. Można pytać dlaczego akurat Stacje Kontroli obwarowano tym obowiązkiem/prośbą ostatnio, gdzie pojazd przyjedzie za trzy lata. A nie Autoryzowane Serwisy, gdzie istnieje większa szansa na wcześniejszą wizytę auta.

Poza tym historyjka o cenie kropelki jest powszechnie znana.

Pyta blondzia na Ce-Pe-eNie:

- ile kosztuje kropelka benzyny?

- nic, padła odpowiedź cepeeniarza,

- to proszę mi do pełna nakapać,

- cepeeniarz zemdlał! :faint:

 

8/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam inne Marzenie. Otóż marzy mi się taka konferencja OSDS, gdzie będą zaproszeni wysocy przedstawiciele ministerstwa, TDT itd. I nawet fajnie jakby jakieś media były. I na takiej konferencji, żeby po merytorycznej dyskusji, na oczach kamer... Wywieźć goni na taczkach. Dosłownie :)

  • Piwo 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zupełności zgadzam się z wypowiedzią Błażeja. Sądzę że duma i pycha większości z nich na to nie pozwala. Zresztą po takich spotkaniach mogą wystąpić kłopotliwe zobowiązania, obietnice - po co im to? Dlaczego to nam zależy na tego typu rozmowach, a nie ,,im", a przecież oni są przedłużeniem naszej ręki.   A... i  anagramy  też lubię. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem @blakop kratę piwa Tobie postawić, ale da radę tylko jedno.

2 minuty temu, zbitur napisał:

duma i pycha większości z nich na to nie pozwala

Pewnie nie jeden z nas miał z taki czy innym  osłem do czynienia - wiemy doskonale, że ten stan rzeczy im pasuje - doskonale się w nim nic nie robi, a jak trzeba to coś "załatwić" idzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, blakop napisał:

A ja mam inne Marzenie

To nawet dobrze, że nie jestem odosobniony , jeśli o nierealne marzenia chodzi ,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem Nissana sprowadzonego z Niemiec rok prod 2004 w 2014 roku ,jestem drugim posiadaczem ,w 2016 [chyba] Nissan przysłał na mój obecny adres pismo,ze mam się skontaktować z serwisem celem sprawdzenia prawej poduszki powietrznej,bo był jakiś fabryczny problem,można ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat poduszki powietrznej to inny temat niż tu poruszany.

Jeżeli producent , bądź przedstawiciel producenta wysłał list to pojazd podlega akcji serwisowej i trzeba ją wykonać.

Do sprawdzenie z dowodem rej. w ASO danej marki lub www.uokik.gov.pl Każde akcje muszą być dodatkowo tam zgłaszane.

Z pamięci to wiem na pewno że BMW te miało akcje na poduszki pasażera w 2014 2015 roku.

Wysłane z mojego Moto G (5) przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat inny, jednak chodzi o chęci producenta. Jeśli się chce i zależy to się da. I myslę o to biega.

Tu jednak trzeba przyoszczędzić na kosztach, to i efekt inny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj dzwoniłem do ASO VW w sprawie części do passata  podlegające akcji serwisowej , podaje nr. vin a pan z serwisu o akcji serwisowej ani słowem , serwis ma to w d... a my na skp mamy sprawdzać i informować o konieczności aktualizacji oprogramowania , i to ma być sprawiedliwość  ze o prawie nie wspomnę  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akcje serwisowy w ASO VW sprawdza w programie serwisowym ELSA tylko serwis podczas umawiają się ,wizyty na serwisie bo taki mają obowiązek. Czasami w katalog części ETKA w nowych autach wyświetla. Na częściach nie mają obowiązku sprawdzania i informowania o akcjach. Jak chcesz to podjedź do ASO z dowodem na serwis to Ci sprawdzi nawet asystentka serwisu . Nie wymagają od pracowników działu części tego co należy do działu serwisu.

Wysłane z mojego Moto G (5) przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i po co się tak podniecać tym tematem, są zalecenia, prośby i to nie w każdym wk żeby sprawdzać, do programów wszczepiono przyciski umożliwiające zerknięcie czy aby dany model podchodzi pod akcję, tylko nic z mocy prawa, a jak coś nie jest prawnie usankcjonowane, to pozostaje ciekawostką, chce ktoś sprawdzić, pytać i informować, to jego dobra wola, mnie to kompletnie nie interesuje, ostatnio przeczytałem w "Motorze" test zadymienia z dpf i z wyciętym, gazeta po tym wrzasku sobie taki zrobiła, wyniki z dpf 0,03, z wyciętym max 0,7 i to sporadycznie, norma jak wiemy 1,5 ( no tak są jeszcze na tz, ale mniej jak 0,5 nie widziałem), wniosek - sam się nasuwa. 

 

Edytowane przez cezary
podwójny wpis tego samego nie wiem dlaczego
  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ dzwoniłeś a nie byłeś osobiście to Ci mogli nie powiedzieć , RODO W Toyota ASo mówią że im Toyota zaostrzyła ich wew przepisy jeszcze przed wejściem RODO z kuli RODO i nic nie mówią na telefon

Wysłane z mojego Moto G (5) przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie żartuje, taką dostałem odpowiedź jak dzwoniłem do Toyoty!!!

Wysłane z mojego Moto G (5) przy użyciu Tapatalka
 


 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VW pierwsze co jak klient się z nim kontaktuje to powinien sprawdzić, czy podlega pod akcję serwisową. A twierdzenie, że dodzwoniła się ktoś pod nie ten dział [zawsze można przełłaczyć pod inny dział lub oddzwonić], RODO w danych pojazdu - o czym Wy mówicie. Gdyby VW groziły potężne kary lub wycofanie pojazdów z eksploatacji byłoby inaczej i na drodze nie stałyby, żadne RODO  i inne wymyślone dyrdymały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 months later...

Taki temat dziś na gorąco, otóż klient zrobił mi zadymę na stacji za to że sprawdzam jego auto na jakichś stronach internetowych, wpisuje tam jego nr nadwozia auta, .a on sobie tego nie życzy i poprosił o podanie podstawy prawnej na to...  Temat urwałem, lecz zastanawiam się że miał racje, bo to jego własność a pismo z WK nie jest podstawą prawną do tego. Co myślicie???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie które powiaty nie zareagowały na pismo z ministerstwa, i nic nie każą  lub proszą skp o sprawdzanie tych pojazdów i żadne konsekwencje ich nie spotkały .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, ddaro napisał:

 Co myślicie???

 

- robić to, co w ZAKRESIE! 

(tak poza tematem, to innymi bzdetami-zbieżnościami wykonywanymi na stacji też się kiedyś komuś beknie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, ddaro napisał:

pismo z WK nie jest podstawą prawną do tego

 

Dlatego trzeba było odpowiedzieć WK na bzdurne pismo z zapytaniem o podstawę prawną i koszty, a nie wykonywać czyjeś widzimisię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odpowiedz do wk jest w postaci nie wysyłania żadnych raportów i sprawozdań, narazie tylko sa zapytania dlaczego ich nie ma, sam jestem przeciwny tej praktyce, lecz szefostwo raczej nie dlatego wrzucam i patrze i na tym kończę ten cyrk ze sprawdzaniem. A dziś się jeden mądry trafił

 

 

 

Edytowane przez ddaro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, ddaro napisał:

A dziś się jeden mądry trafił

 

I miał całkowitą rację. Co najwyżej mogłeś mu pokazać to bzdurne pismo, ale jak był mądry to by Cię wyśmiał.

 

Na Twoim miejscu przegadałbym sprawę z szefostwem na przykładzie tego mądrego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.