darad Napisano 18 Czerwiec 2018 Share Napisano 18 Czerwiec 2018 Mam pytanie , czy u kogoś zdarzyło się aby 35 dni informatycy CEPIK u usuwali błąd systemowy połączania miedzy SKP a serwerem ? W naszym przypadku wedle Pana z infolinii nawet nikt nie podją próby usunięcia błędu . Czy można ich zaskarżyć o utracone dochody ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 18 Czerwiec 2018 Share Napisano 18 Czerwiec 2018 Z powództwa cywilnego możesz każdego i wszędzie. Zaiste byłaby to ciekawa sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
meegace Napisano 25 Czerwiec 2018 Share Napisano 25 Czerwiec 2018 Na naszej stacji już od 10 maja wisi u nich zgłoszenie na 403 telefony nic nie dają ponaglenia też nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 25 Czerwiec 2018 Share Napisano 25 Czerwiec 2018 Ponaglać to my sobie możemy, jedyne wyjście to praca w trybie awaryjnym bez żadnej spinki ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Demart Napisano 25 Czerwiec 2018 Share Napisano 25 Czerwiec 2018 W moim przypadku trwało to około 1,5 miesiąca. Pierwszy certyfikat przyszedł z błędem, zostało wysłane zgłoszenie i po jakimś czasie przyszedł drugi również z 403 i dopiero za trzecim razem się udało. Na szczęście był to zapasowy certyfikat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.