fuks Napisano 12 Maj 2021 Share Napisano 12 Maj 2021 niet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 12 Maj 2021 Share Napisano 12 Maj 2021 Działa bez problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zbitur Napisano 12 Maj 2021 Share Napisano 12 Maj 2021 U mnie cały dzień bez żadnych przeszkód. Mam VPN Client. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fuks Napisano 12 Maj 2021 Share Napisano 12 Maj 2021 49 minut temu, zbitur napisał: bez żadnych przeszkód. Mam VPN Client. 10 godzin temu, laptop napisał: Cześć, od rana nie mogę połączyć się z cepik poprzez Cisco. czyżby anynnect był "spiritus movens" całego dzisiejszego zamieszania? Swoją drogą w ciągu ostatnich kilku miesięcy to chyba już drugi raz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek24 Napisano 13 Maj 2021 Share Napisano 13 Maj 2021 (edytowane) U mnie wczoraj smigało,a dzisiaj od rana komunikat: SSL certificate has expired. Obie karty mamy ważne i na każdej taki sam komunikat. Edytowane 13 Maj 2021 przez Bartek24 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 13 Maj 2021 Share Napisano 13 Maj 2021 4 minuty temu, Bartek24 napisał: SSL certificate has expired Z treści wynika, że nie ważne Przepiąłbym port USB w inny i wyłączyłbym i ponownie włączył program stacyjny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wadi Napisano 13 Maj 2021 Share Napisano 13 Maj 2021 18 minut temu, Bartek24 napisał: komunikat: SSL certificate has expired. Taki sam komunikat , od godz 13-tej wczorajszego dnia. Rano bez zmian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek24 Napisano 13 Maj 2021 Share Napisano 13 Maj 2021 12 minut temu, leski66 napisał: że nie ważne Ważne do 2023, w ENCARD zarządca kart widnieje okres ważności karty. Nie tak dawno był certyfikat odnawiany. Myślę, ze nie ma co przełączać, resetować itd, bo nic to nie da tylko czekać aż zacznie działać. Ewidentna wina po stronie cepik, więc trzeba robić w awaryjnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 13 Maj 2021 Share Napisano 13 Maj 2021 Kto Windowsa aktualizował? Ja! I CEP nie działa! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiaque Napisano 13 Maj 2021 Share Napisano 13 Maj 2021 Nie aktualizowałem i tez nie działa 😬 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jasiu24 Napisano 13 Maj 2021 Share Napisano 13 Maj 2021 (edytowane) Część certyfikatów infrastruktury straciło wczoraj ważność. Świeższe do pobrania ze strony cepiku sd.coi.gov.pl . Mi rano udało się dodzwonić i uzyskać informację. Teraz będzie się pewnie ciężko dodzwonić. Edytowane 13 Maj 2021 przez Jasiu24 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yatsek Napisano 13 Maj 2021 Share Napisano 13 Maj 2021 Też nie działa. (Gdańsk) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrzej89 Napisano 13 Maj 2021 Share Napisano 13 Maj 2021 (edytowane) 26 minut temu, Jasiu24 napisał: Świeższe do pobrania ze strony cepiku sd.coi.gov.pl Który plik pobrać? Jakieś wskazówki? W Instalatory/VPN jedyny plik przypominający że o niego chodzi to Cert_infrastruktura_2019.zip ale on i tak z 2019-11-19. Coś wiesz na ten temat to proszę o wskazówki. Edit: w sumie po otwarciu tych 3 certyfikatów z paczki widać daty 2024 i 2023, może i o nie chodzi Edytowane 13 Maj 2021 przez Andrzej89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yatsek Napisano 13 Maj 2021 Share Napisano 13 Maj 2021 2 minuty temu, Andrzej89 napisał: W Instalatory/VPN jedyny plik przypominający że o niego chodzi to Cert_infrastruktura_2019.zip ale on i tak z 2019-11-19. Właśnie to zrobiłem i nic nie dało. Trzeba czekać po prostu. Tryb awaryjny na razie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jigsaw Napisano 13 Maj 2021 Share Napisano 13 Maj 2021 pobieracie ten plik https://sd.coi.gov.pl/Instalatory/VPN/Cert_infrastruktura_2019.zip archiwum rozpakowac dwuklik na INFRAC2_CA.crt zainstalować go w magazynie zaufane główne urzędy certyfikacji (opcja niżej od automatycznego wyboru) powinno zadziałać 5 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pablos Napisano 13 Maj 2021 Share Napisano 13 Maj 2021 dziękuje zadziałało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiaque Napisano 13 Maj 2021 Share Napisano 13 Maj 2021 Dzięki, działa👌 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek24 Napisano 13 Maj 2021 Share Napisano 13 Maj 2021 Może głupie pytanie ale skad bieżemy nazwe uzytkownika i haslo?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pablos Napisano 13 Maj 2021 Share Napisano 13 Maj 2021 Zalogować się na stronie sd.coi.gov.pl (nazwa użytkownika: cepik; hasło: cepik), Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wereszko2 Napisano 13 Maj 2021 Share Napisano 13 Maj 2021 Działa dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek24 Napisano 13 Maj 2021 Share Napisano 13 Maj 2021 a u mnie nie pomogło... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogi1984 Napisano 13 Maj 2021 Share Napisano 13 Maj 2021 (edytowane) A to taka informacja dzisiejsza z jedynego słusznego programu przez duuuże"P"😉 UWAGA! PILNE! W związku z wygaśnięciem u części Państwa ważności operatorskiego certyfikatu CA (do połączenia SSL), który jest nieobowiązkowy, cześć z Państwa może mieć problem z wysyłką danych do CEPiK mimo prawidłowego zestawienia połączenia VPN. Ponieważ operatorski certyfikat CA jest nieobowiązkowy, prosimy w trakcie podawania PIN-u wejść w ustawiania i wyczyścić pole z certyfikatem CA. PRZYPOMINAMY: W przypadku problemów z zestawieniem połączenia VPN: W folderze C:\CEPIK2\CERT_VPN znajdą Państwo ważne certyfikaty: INFRAC2_CA , INFRAC2_CA_P, INFRAC2_CA_T typu crt. oraz dokładną instrukcję ich obsługi Edytowane 13 Maj 2021 przez yogi1984 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yatsek Napisano 13 Maj 2021 Share Napisano 13 Maj 2021 Nadal głucho nic nie pomogło, żadne instalacje certyfikatów. Cisza. Dodzwonić się też nigdzie nie można więc czekam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Asdzronk Napisano 13 Maj 2021 Share Napisano 13 Maj 2021 58 minut temu, jigsaw napisał: pobieracie ten plik https://sd.coi.gov.pl/Instalatory/VPN/Cert_infrastruktura_2019.zip archiwum rozpakowac dwuklik na INFRAC2_CA.crt zainstalować go w magazynie zaufane główne urzędy certyfikacji (opcja niżej od automatycznego wyboru) powinno zadziałać TO POMAGA 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
max72 Napisano 13 Maj 2021 Share Napisano 13 Maj 2021 Dodzwoniłem się, trzeba usunąć certyfikat infrastruktura ważny do 12-05-2021, ze względów bezpieczeństwa należy fizycznie odłączyć kartę z certyfikatem SSL. Zarządzaj certyfikatami Akcja Znajdź certyfikat w "szukjace" wpisać "infra" następnie "znajdź teraz" wybrać ważny do 12-05-2021 , prawy przycisk myszy, usunąć i po robocie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.