Bartek24 Napisano 13 Maj 2021 Share Napisano 13 Maj 2021 Jeżeli mamy połączenie VPN, to wystarczy wejsc w cepik uploader, nie wwpisywać pinu tylko wejsc w ustawienia i usunać pole z certyfikatem CE - na samym dole. Tak jest dla Patronatu. Zadziałało. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
megalex Napisano 13 Maj 2021 Share Napisano 13 Maj 2021 (edytowane) Niestety, ja nie mogę się połączyć z VPN? Komunikat" untrusted VPN server ceftificate". Edytowane 13 Maj 2021 przez megalex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
max72 Napisano 13 Maj 2021 Share Napisano 13 Maj 2021 Usunąłeś nieaktywny certyfikat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
megalex Napisano 13 Maj 2021 Share Napisano 13 Maj 2021 6 minut temu, max72 napisał: Usunąłeś nieaktywny certyfikat? tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yatsek Napisano 13 Maj 2021 Share Napisano 13 Maj 2021 1 godzinę temu, jigsaw napisał: pobieracie ten plik https://sd.coi.gov.pl/Instalatory/VPN/Cert_infrastruktura_2019.zip archiwum rozpakowac dwuklik na INFRAC2_CA.crt zainstalować go w magazynie zaufane główne urzędy certyfikacji (opcja niżej od automatycznego wyboru) powinno zadziałać Zrobiłem to jeszcze raz i jednak pomogło vpn działa. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MCH82 Napisano 13 Maj 2021 Share Napisano 13 Maj 2021 Szanowny Użytkowniku, Jeśli podczas próby nawiązania połączenia VPN do systemu CEPIK pojawia się błąd To prosimy o zastosowanie poniższej instrukcji: 1. Wyciągamy kartę z czytnika 2. Start - Wyszukaj wpisujemy certmgr.msc 3. Klikamy PPM na Certyfikaty – bieżący użytkownik - Znajdź certyfikaty 4. Wpisujemy „infra” i klikamy Znajdź teraz 5. Usuwamy certyfikat ważny do 12-05-2021. Może być zainstalowany w kilku magazynach, więc usuwamy go z każdego magazynu. 6. Zamykamy Cisco Anyconnect PPM – Quit 7. Ponownie uruchamiamy Cisco Anyconnect i nawiązujemy połączenie VPN. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
megalex Napisano 13 Maj 2021 Share Napisano 13 Maj 2021 5 minut temu, MCH82 napisał: Szanowny Użytkowniku, Jeśli podczas próby nawiązania połączenia VPN do systemu CEPIK pojawia się błąd To prosimy o zastosowanie poniższej instrukcji: 1. Wyciągamy kartę z czytnika 2. Start - Wyszukaj wpisujemy certmgr.msc 3. Klikamy PPM na Certyfikaty – bieżący użytkownik - Znajdź certyfikaty 4. Wpisujemy „infra” i klikamy Znajdź teraz 5. Usuwamy certyfikat ważny do 12-05-2021. Może być zainstalowany w kilku magazynach, więc usuwamy go z każdego magazynu. 6. Zamykamy Cisco Anyconnect PPM – Quit 7. Ponownie uruchamiamy Cisco Anyconnect i nawiązujemy połączenie VPN. Usunąłem z wszystkich magazynów i nadal to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MCH82 Napisano 13 Maj 2021 Share Napisano 13 Maj 2021 2 minuty temu, megalex napisał: Usunąłem z wszystkich magazynów i nadal to samo. zainstaluj jeszcze infra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
megalex Napisano 13 Maj 2021 Share Napisano 13 Maj 2021 11 minut temu, MCH82 napisał: zainstaluj jeszcze infra Dziękuję za pomoc, odpalił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fuks Napisano 13 Maj 2021 Share Napisano 13 Maj 2021 a ja już wczoraj nastawiłem się bojowo na wyrywanie z korzeniami AnyC... dobrze ze to tylko certyfikaty 😁 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 13 Maj 2021 Share Napisano 13 Maj 2021 Taki adres mam wprowadzony i śmiga na apce! vpn.cepik.gov.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 13 Maj 2021 Share Napisano 13 Maj 2021 A u mnie jest deko inny i Program daje radę. Adres jest taki jak ustalano na początku CEPiK 2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 13 Maj 2021 Share Napisano 13 Maj 2021 Ten był i nie trybił. Po skróceniu zaskoczyło i wszystko śmiga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafi90 Napisano 13 Maj 2021 Share Napisano 13 Maj 2021 Usunięcie "starych" certyfikatów załatwiło sprawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 13 Maj 2021 Share Napisano 13 Maj 2021 Czy jakichś programów ten problem dotyczył, czy bubel wystąpił tylko na apce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinek652 Napisano 13 Maj 2021 Share Napisano 13 Maj 2021 u mnie nic nie pomoglo 2021-05-13 14:23:14 Komunikacja rozpoczęta... 2021-05-13 14:23:23 Błąd komunikacji z serwerem CEPiK. Peer certificate cannot be authenticated with known CA certificates. SSL certificate problem: certificate has expired Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 13 Maj 2021 Share Napisano 13 Maj 2021 Nie będę zachwalał, bo się spierniczy, jak to często bywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pentagram Napisano 13 Maj 2021 Share Napisano 13 Maj 2021 Patronat ma opis co należy zrobić. Postępowałem zgodnie z instrukcją i wszystko śmiga. Chodzi o ten wygasły certyfikat właśnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
laptop Napisano 14 Maj 2021 Share Napisano 14 Maj 2021 Od rana znowu atrakcje. Jest jakaś określona procedura naprawy połączenia dla Norcomu czy powyższe są uniwersalne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 14 Maj 2021 Share Napisano 14 Maj 2021 U mnie działa - sprawdź antywirusa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 14 Maj 2021 Share Napisano 14 Maj 2021 A adres w AnyConnect masz ten długi, czy jak Kolega @Paprock ten krótki ? ( 7 - 8 ) post To co wyżej, to tyczy się instytutowego programu. U mnie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
laptop Napisano 14 Maj 2021 Share Napisano 14 Maj 2021 (edytowane) No właśnie mam ten długi. Nawet do helpdesku się dodzwoniłem. Procedura naprawy ma być zaraz na mailu😁 Po skróceniu nazwy na vpn.cepik.gov.pl działa 🙃 Edytowane 14 Maj 2021 przez laptop Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 14 Maj 2021 Share Napisano 14 Maj 2021 Ogólnie -testowałem na jednym i drugim adresie - i to raczej jest bez znaczenia jak wchodzisz do CEP - wgraj certyfikaty ponownie i zobacz czy nie pałętają się ta stare bo czasami na nie przekierowuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 14 Maj 2021 Share Napisano 14 Maj 2021 Ja na razie ( bo działa ) zostaje przy tym długim adresie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
laptop Napisano 14 Maj 2021 Share Napisano 14 Maj 2021 Tak jak piszesz, jakieś stare się plączą bo po uruchomieniu programu wczytał nieaktualny dla SSL. Póki co czekam na instrukcję naprawy "na stałe" od helpdesku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.