Skocz do zawartości

DZIAŁA CEPIK ?


czmarek1

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli mamy połączenie VPN, to wystarczy wejsc w cepik uploader, nie wwpisywać pinu tylko wejsc w ustawienia i usunać pole z certyfikatem CE - na samym dole. Tak jest dla Patronatu.

Zadziałało.

  • Piwo 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety, ja nie mogę się połączyć z VPN?

Komunikat" untrusted VPN server ceftificate".

 

 

Edytowane przez megalex
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, jigsaw napisał:

pobieracie ten plik https://sd.coi.gov.pl/Instalatory/VPN/Cert_infrastruktura_2019.zip

archiwum rozpakowac

dwuklik na INFRAC2_CA.crt

zainstalować go w magazynie zaufane główne urzędy certyfikacji (opcja niżej od automatycznego wyboru)

powinno zadziałać

Zrobiłem to jeszcze raz i jednak pomogło vpn działa. Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowny Użytkowniku,
Jeśli podczas próby nawiązania połączenia VPN do systemu CEPIK pojawia się błąd
To prosimy o zastosowanie poniższej instrukcji:
1. Wyciągamy kartę z czytnika
2. Start - Wyszukaj wpisujemy certmgr.msc
3. Klikamy PPM na Certyfikaty – bieżący użytkownik - Znajdź certyfikaty
4. Wpisujemy „infra” i klikamy Znajdź teraz
5. Usuwamy certyfikat ważny do 12-05-2021. Może być zainstalowany w kilku magazynach, więc usuwamy go z każdego magazynu.
6. Zamykamy Cisco Anyconnect PPM – Quit
7. Ponownie uruchamiamy Cisco Anyconnect i nawiązujemy połączenie VPN.

  • Lubię 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, MCH82 napisał:

Szanowny Użytkowniku,
Jeśli podczas próby nawiązania połączenia VPN do systemu CEPIK pojawia się błąd
To prosimy o zastosowanie poniższej instrukcji:
1. Wyciągamy kartę z czytnika
2. Start - Wyszukaj wpisujemy certmgr.msc
3. Klikamy PPM na Certyfikaty – bieżący użytkownik - Znajdź certyfikaty
4. Wpisujemy „infra” i klikamy Znajdź teraz
5. Usuwamy certyfikat ważny do 12-05-2021. Może być zainstalowany w kilku magazynach, więc usuwamy go z każdego magazynu.
6. Zamykamy Cisco Anyconnect PPM – Quit
7. Ponownie uruchamiamy Cisco Anyconnect i nawiązujemy połączenie VPN.

Usunąłem z wszystkich magazynów i nadal to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, megalex napisał:

Usunąłem z wszystkich magazynów i nadal to samo.

zainstaluj jeszcze infra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja już wczoraj nastawiłem się bojowo na wyrywanie z korzeniami AnyC... dobrze ze to tylko certyfikaty 😁

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie nic nie pomoglo

2021-05-13 14:23:14     Komunikacja rozpoczęta...
2021-05-13 14:23:23     Błąd komunikacji z serwerem CEPiK.
Peer certificate cannot be authenticated with known CA certificates.
SSL certificate problem: certificate has expired

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patronat ma opis co należy zrobić. Postępowałem zgodnie z instrukcją i wszystko śmiga. Chodzi o ten wygasły certyfikat właśnie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od rana znowu atrakcje. Jest jakaś określona procedura naprawy połączenia dla Norcomu czy powyższe są uniwersalne?

błąd.jpg

błąd2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A adres w AnyConnect masz ten długi, czy jak Kolega @Paprock ten krótki ? ( 7 - 8 ) post

To co wyżej, to tyczy się instytutowego programu. :smile:

U mnie działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie mam ten długi. Nawet do helpdesku się dodzwoniłem. Procedura naprawy ma być zaraz na mailu😁

Po skróceniu nazwy na vpn.cepik.gov.pl działa 🙃

Edytowane przez laptop
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie -testowałem na jednym i drugim adresie - i to raczej jest bez znaczenia jak wchodzisz do CEP - wgraj certyfikaty ponownie i zobacz czy nie pałętają się ta stare bo czasami na nie przekierowuje 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak piszesz, jakieś stare się plączą bo po uruchomieniu programu wczytał nieaktualny dla SSL. Póki co czekam na instrukcję naprawy "na stałe" od helpdesku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.