dawid1987 Napisano 31 Październik 2022 Share Napisano 31 Październik 2022 działa dziś?? bo u mnie jakieś problemy z połączeniem VPN od rana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radekd2 Napisano 31 Październik 2022 Share Napisano 31 Październik 2022 Coś się serwer czasu Norcomu powalił. Czas ma ustawiony OK, na zimowy. Jak wrócę do letniego to puszcza mnie Stacja SQL ale nie puszcza cepik bo czas w przyszłości. W Norcom cały czas zajęta infolinia... Dzisiejszą poranną aktualizację zainstalowałem. Nic nie dała. Obecnie zmieniłem czas na letni i badania robię w trybie awaryjnym. W "przyszłości". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dalkowiak Napisano 31 Październik 2022 Share Napisano 31 Październik 2022 Mam komunikat: [Czas lub data niezgodna z czasem na internetowym serwerze czasu. Popraw ustawienia.] Czas, strefa czasowa i ustawienia automatyczne, zrobiona aktualizacja i reset... dalej to samo, infolinia norcom zawalona... ktoś coś??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thefilinek Napisano 31 Październik 2022 Share Napisano 31 Październik 2022 12 minut temu, dawid1987 napisał: działa dziś?? bo u mnie jakieś problemy z połączeniem VPN od rana U mnie bez problemu. Pobrałeś certyfikaty z piątku? 2 minuty temu, dalkowiak napisał: ktoś coś??? Jaki system? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciejaszek Napisano 31 Październik 2022 Share Napisano 31 Październik 2022 U mnie to samo, czas niezgodny, a po ustawieniue czas na obecny, ale wyłączeniu automatycznych stref czasowych, odpala się stacja, ale nie łączy z vpn. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dalkowiak Napisano 31 Październik 2022 Share Napisano 31 Październik 2022 Nie mam nic nawet, nie zrobię badań w awaryjnym bez cepa... dzwonie- czekam szef skacze pod sufit, zaraz się pakuje i wyjazd... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 31 Październik 2022 Share Napisano 31 Październik 2022 Ja przestawiłem czas na letni i odpaliłem program a jak już był uruchomiony i w ustawieniach Windows zmieniłem czas na automatyczne ustawianie i wygląda na to, że zadziałało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawid1987 Napisano 31 Październik 2022 Share Napisano 31 Październik 2022 18 minut temu, thefilinek napisał: U mnie bez problemu. Pobrałeś certyfikaty z piątku? nic nie pobierałem. chyba ze zmiennik w sobotę coś ale w sobotę działało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
emace Napisano 31 Październik 2022 Share Napisano 31 Październik 2022 (edytowane) Dzisiaj miałem to samo z czasem. Po przestawieniu na czas letni zadziałało. Pobrało aktualizacje. Zmieniłem wtedy czas na zimowy i zawiesiło cały serwer. Hard reset pomógł i już normalnie działa. Certyfikaty w piątek wgrane a w sobotę jeszcze podmiana certyfikatów SSL. Nerwowy poranek🤐 Ustawienia czasu i strefy zmieniłem na ręczne. Edytowane 31 Październik 2022 przez emace Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thefilinek Napisano 31 Październik 2022 Share Napisano 31 Październik 2022 Ja się przyznam, że żadnych problemów na Win 10 nie miałem. Jedynie co to aktualizacja się pobierała od rana ale potem program bez problemu ruszył. Z godzina nic nie zmieniałem. Zobaczcie czy np. format daty się nie zmienił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarek1 Napisano 31 Październik 2022 Share Napisano 31 Październik 2022 (edytowane) Gupieje dziś z samego rana nie odnajduję pojazdów w systemie,godzina data przestawiłem o minute ,jedno badanie i drugiego już nie odnajduję a serwis nie odbierają Edytowane 31 Październik 2022 przez jarek1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciejaszek Napisano 31 Październik 2022 Share Napisano 31 Październik 2022 Godzinę temu, thefilinek napisał: U mnie bez problemu. Pobrałeś certyfikaty z piątku? Jaki system? Dzięki, kompletnie przeoczyłem informację z instrukcją i linkiem do certyfikatów. Wszystko śmiga! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AleksanderJezierski Napisano 31 Październik 2022 Share Napisano 31 Październik 2022 Działamy nad rozwiązaniem tego problemu. Wygląda to na problem z jednym z serwerów czasu, na którym oparliśmy działanie naszego programu. Rozwiązanie: Wyłączyć automatyczną synchronizację Przestawić ręcznie godzinę na czas letni (godzina do przodu) Uruchomić program Zamknąć program, gdy już się uruchomi Ustawić prawidłową godzinę i włączyć automatyczną synchronizacje (w tej kolejności, ponieważ aktualizacja czasu czasami zajmuję dosyć długo) Uruchomić program Jeżeli przy próbie komunikacji z CEP pojawi się komunikat, że nie można dokonać zapytania na datę z przyszłości, należy cofnąć czas w komputerze na ok. 1 minutę wstecz względem prawidłowego czasu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawid1987 Napisano 31 Październik 2022 Share Napisano 31 Październik 2022 16 minut temu, maciejaszek napisał: kompletnie przeoczyłem informację z instrukcją i linkiem do certyfikatów gdzie to znajdę?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciejaszek Napisano 31 Październik 2022 Share Napisano 31 Październik 2022 5 minut temu, dawid1987 napisał: gdzie to znajdę?? w wiadomościach od norcomu. W wiadomości o nie działającym cepiku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AleksanderJezierski Napisano 31 Październik 2022 Share Napisano 31 Październik 2022 Podczas instalacji ważne, aby wybrać komputer lokalny, a nie bieżący użytkownik oraz ręcznie wskazać magazyn certyfikatów. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thefilinek Napisano 31 Październik 2022 Share Napisano 31 Październik 2022 52 minuty temu, dawid1987 napisał: gdzie to znajdę?? Ja skorzystałem z instrukcji na stronie cepik.gov.pl Oraz certyfikaty również z tamtej strony i nie miałem żadnych problemów od piątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawid1987 Napisano 31 Październik 2022 Share Napisano 31 Październik 2022 Poszło. Dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thefilinek Napisano 7 Listopad 2022 Share Napisano 7 Listopad 2022 Działa wam cepik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mad_wizz Napisano 7 Listopad 2022 Share Napisano 7 Listopad 2022 U mnie od rana nie działa "Brak odpowiedzi z Srodowiska cepik" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michu777 Napisano 7 Listopad 2022 Share Napisano 7 Listopad 2022 Nie działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denderys Napisano 7 Listopad 2022 Share Napisano 7 Listopad 2022 Reset kompa i działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thefilinek Napisano 7 Listopad 2022 Share Napisano 7 Listopad 2022 U mnie działa przez chwilę potem nie działa i tak w kółko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 7 Listopad 2022 Share Napisano 7 Listopad 2022 Mam tak samo. choć bardziej nie działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosma Napisano 7 Listopad 2022 Share Napisano 7 Listopad 2022 Działa po walce, za chwilę znów nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.