Skocz do zawartości

DZIAŁA CEPIK ?


czmarek1

Rekomendowane odpowiedzi

Coś się serwer czasu Norcomu powalił.

Czas ma ustawiony OK, na zimowy. Jak wrócę do letniego to puszcza mnie Stacja SQL ale nie puszcza cepik bo czas w przyszłości. W Norcom cały czas zajęta infolinia...

Dzisiejszą poranną aktualizację zainstalowałem. Nic nie dała.

Czas.jpg

Obecnie zmieniłem czas na letni i badania robię w trybie awaryjnym. W "przyszłości".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam komunikat:  [Czas lub data niezgodna z czasem na internetowym serwerze czasu. Popraw ustawienia.]

 Czas, strefa czasowa i ustawienia automatyczne, zrobiona aktualizacja i reset... dalej to samo, infolinia norcom zawalona... ktoś coś???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, dawid1987 napisał:

działa dziś?? bo u mnie jakieś problemy z połączeniem VPN od rana

U mnie bez problemu. Pobrałeś certyfikaty z piątku? 

2 minuty temu, dalkowiak napisał:

ktoś coś???

Jaki system? 

  • Piwo 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przestawiłem czas na letni i odpaliłem program a jak już był uruchomiony i w ustawieniach Windows zmieniłem czas na automatyczne ustawianie i wygląda na to, że zadziałało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj miałem to samo z czasem. Po przestawieniu na czas letni zadziałało. Pobrało aktualizacje. Zmieniłem wtedy czas na zimowy i zawiesiło cały serwer. Hard reset pomógł i już normalnie działa. Certyfikaty w piątek wgrane a w sobotę jeszcze podmiana certyfikatów SSL. Nerwowy poranek🤐

Ustawienia czasu i strefy zmieniłem na ręczne.

Edytowane przez emace
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się przyznam, że żadnych problemów na Win 10 nie miałem. Jedynie co to aktualizacja się pobierała od rana ale potem program bez problemu ruszył. Z godzina nic nie zmieniałem. 

Zobaczcie czy np. format daty się nie zmienił. 

image.png.7b9dce4940fe8c018f20cf497c55169b.png

image.png.ea5136e89b76ee4687cc57a2cb2c1e3f.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gupieje dziś z samego rana nie odnajduję pojazdów w systemie,godzina data przestawiłem o minute ,jedno badanie i drugiego już nie odnajduję a serwis  nie odbierają

 

 

Edytowane przez jarek1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, thefilinek napisał:

U mnie bez problemu. Pobrałeś certyfikaty z piątku? 

Jaki system? 

Dzięki, kompletnie przeoczyłem informację z instrukcją i linkiem do certyfikatów. Wszystko śmiga!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Działamy nad rozwiązaniem tego problemu. Wygląda to na problem z jednym z serwerów czasu, na którym oparliśmy działanie naszego programu. Rozwiązanie:
Wyłączyć automatyczną synchronizację
Przestawić ręcznie godzinę na czas letni (godzina do przodu)
Uruchomić program
Zamknąć program, gdy już się uruchomi
Ustawić prawidłową godzinę i włączyć automatyczną synchronizacje (w tej kolejności, ponieważ aktualizacja czasu czasami zajmuję dosyć długo)
Uruchomić program
Jeżeli przy próbie komunikacji z CEP pojawi się komunikat, że nie można dokonać zapytania na datę z przyszłości, należy cofnąć czas w komputerze na ok. 1 minutę wstecz względem prawidłowego czasu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, dawid1987 napisał:

gdzie to znajdę??

Ja skorzystałem z instrukcji na stronie cepik.gov.pl 
image.png.266aa534aaa53353346870118278a02a.png

Oraz certyfikaty również z tamtej strony i nie miałem żadnych problemów od piątku. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.