Skocz do zawartości

BMW216 rok 2015


Rekomendowane odpowiedzi

Dziękuję . dodzwoniłem się w końcu do ITS oni podali 705 i 1300

a z nr VIN wychodzi im 218 to wszystko b. dziwne bo dmc jest 2160 

a dmc zestawu z TZ 3735

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne jest to, że było po stokroć!!!

Ta algebra nie musi się zgadzać!!!

Co innego jest parametr d.m.c., a co innego jest parametr m.m.c. - w tym przypadku [O.1]!!!

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 19.07.2018 o 10:35, Paprock napisał:

Ta algebra nie musi się zgadzać!!!

Niby nie musi ale jak z odejmowania wychodzi większa wartość niż masa przyczepy określona przez producenta to budzi to zdziwienie. 

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, wrc69 napisał:

Ciekawe dlaczego?

 

Dlatego, że producent może określić inną MMC pojazdu stosowaną wyłącznie podczas ciągnięcia przyczepy. Od jakiegoś czasu jest nawet o tym mowa w polskich warunkach technicznych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, wrc69 napisał:

Jaki jest powód.

a dlatego, że producent to w konstrukcji doświadczalnie ustalił, otrzymał na to homologację i tak podaje w danych technicznych pojazdu zawartych na tz, więc DLACZEGO doszukiwać się drugiego dna?:faint:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znaczy nie wiesz...

Nie jako diagnosta zapytuję o te sprawy. Tytuł inż. mam ze specjalności "konstrukcja i projektowanie pojazdów samochodowych" i zaciekawiło mnie to.

Ale nieważne....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, wrc69 napisał:

Znaczy nie wiesz.

nie wiem, jestem od sprawdzania poprawności  stanu technicznego pojazdu i zapisów stanu faktycznego z zapisami w dokumentach obowiązujących podczas badań technicznych, ale tytuł inżyniera ze specjalności .... obliguje w/g mnie nie do ciekawości,  a do wiedzy i ewentualnej nam jej przekazania w celu dokształcenia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kończyłem ten etap studiów w latach, w których konstruktorom BMW model 216 nie śnił się nawet w "wilgotnych" snach...

Konstruowałem most portalowy do pojazdu ciężarowego (terenowy) i musiałem go narysować w skali 1:1 na kalce technicznej. Zajęło mi to format A0-powiększony i parę miesięcy życia...

To były czasy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, wrc69 napisał:

DLACZEGO?

Być może dla tego, że pojazd ciągnący przyczepę zgodnie z przepisami musi poruszać się wolniej (max 80 km/h) a wówczas np. wzrasta nośność ogumienia, łożysk kół itp. Przy mniejszej prędkości zmniejszają się obciążenia termiczne układu hamulcowego więc masa zespołu pojazdów może być większa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.