duchu Napisano 28 Luty 2019 Share Napisano 28 Luty 2019 Coś puka , sprawdzimy ? Ale przegląd mam (świeży) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 28 Luty 2019 Share Napisano 28 Luty 2019 A bo po staremu te drążki reakcyjne czy tam stabilizatory były bez żadnych łączników mocowane i było dobrze. To ktoś wszedł w komitywę i przewalił to co było trwałe i sprawdzone na łączniki wybijające się co dwa... dwadzieścia tysięcy. Nasuń na zad zaciągnij trytytką i będzie GiT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 28 Luty 2019 Share Napisano 28 Luty 2019 8 minut temu, Paprock napisał: Nasuń na zad zaciągnij trytytką Każdy sposób jest dobry byle był skuteczny A ten ( fotelik kierofcy ) wrzucony przez Kolegę @jaszczur-a to " trza mieć talent i wyobraźnię " . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 28 Luty 2019 Share Napisano 28 Luty 2019 Fotelik to z Daewoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 28 Luty 2019 Share Napisano 28 Luty 2019 Na kierownicy przeca znaczek widać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 2 Marzec 2019 Share Napisano 2 Marzec 2019 Tym razem Made in Ukraina сделано в украине Cytat Brak tarczy i klocków hamulcowych na jednej z osi ukraińskiej naczepy wprawił w osłupienie załogę patrolu lubelskiej Inspekcji Transportu Drogowego. Niesprawny pojazd wycofano z ruchu do czasu naprawy poważnej usterki. https://www.gitd.gov.pl/dla-mediow/aktualnosci/artykul/news/swiadome-igranie-z-niebezpieczenstwem/#prettyPhoto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sojer1disco Napisano 2 Marzec 2019 Share Napisano 2 Marzec 2019 Porażka normalnie. Jak widać Ukraina wszystko łyknie . Tam takie sprzęty jeżdżą po drogach , a jak mają kontrolę to Dolary w łapkę ... i dalej w drogę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 2 Marzec 2019 Share Napisano 2 Marzec 2019 Łudzisz się, że u nas "tak naprawionego" nie spotkasz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sojer1disco Napisano 2 Marzec 2019 Share Napisano 2 Marzec 2019 Spotkasz ale po Ukrainie nawet się nie dziwie . Na przegląd ukraincy nieraz zajadą i wiem jakimi padaczkami nieraz jeżdżą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cezary Napisano 6 Marzec 2019 Share Napisano 6 Marzec 2019 a jak takie "cóś" by na badanie zajechało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 6 Marzec 2019 Share Napisano 6 Marzec 2019 Ciekawe.... czy w środku siedzą nie do końca ubrane panny , albo może bezdomny jechał oddać auto dla " wiadomego biznesmena " . Jakby faktycznie takie " cóś " pojawiło się na badaniu, no to trza było by się odpowiednio do tego odnieść/ustosunkować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 6 Marzec 2019 Share Napisano 6 Marzec 2019 To kiedyś na takiego dziwoląga był zapis w DzU 2003 p 262 §2 p.8 ale teraz w DzU 2016 p 2022 (który jest tekstem jednolitym do poprzednika), § o zwrotności już nie występuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 6 Marzec 2019 Share Napisano 6 Marzec 2019 Co do zwrotności, to należałoby prześledzić ten paragrafik: § 5a. Wymagania w zakresie zwrotności pojazdów i zespołów pojazdów określa pkt 7 w części B, pkt 6 w części C, pkt 3 w części D oraz dodatek 3 do załącznika I do rozporządzenia Komisji (UE) nr 1230/2012 z dnia 12 grudnia 2012 r. w sprawie wykonania rozporządzenia (WE) nr 661/2009 Parlamentu Europejskiego i Rady w odniesieniu do wymagań w zakresie homologacji typu dotyczących mas i wymiarów pojazdów silnikowych oraz zmieniającego dyrektywę 2007/46/WE Parlamentu Europejskiego i Rady. I wątpię, żeby ten amerykański cudak na cokolwiek się łapał. Już nie mówiąc o maciupkich rondach, które dłużyca lub coś podobnego dużo zgrabniej pokonuje od dziwoląga tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cezary Napisano 6 Marzec 2019 Share Napisano 6 Marzec 2019 @Paprock, jak ogarniasz ten przytoczony przez siebie § to jestem pełen podziwu dla Twojego analitycznego wyciągania treści z niebytu, zastanawia mnie natomiast, co jest z tym nieszczęsnym F.3 w przypadku zestawów, pojazdów członowych, naczep, przyczep itp itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaszczur Napisano 7 Marzec 2019 Share Napisano 7 Marzec 2019 kolejna profesjonalna naprawa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sojer1disco Napisano 7 Marzec 2019 Share Napisano 7 Marzec 2019 (edytowane) A co to się nakleiło Gniazdo os, czy szerszenie? nie dziwota porządnych mechaników brakło to artystę zatrudnili do spawania Edytowane 7 Marzec 2019 przez sojer1disco ortografia 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 7 Marzec 2019 Share Napisano 7 Marzec 2019 (edytowane) https://www.gitd.gov.pl/dla-mediow/aktualnosci/artykul/news/dostawczak-wazyl-trzykrotnie-wiecej-niz-powinien/ Zwróćcie uwagę na zdjęcia. Drugi etap w Polsce na 6,5t. a samochód zarejestrowany na 3,5 DMC. Czyżby ZK? Edytowane 7 Marzec 2019 przez aboz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hudas Napisano 7 Marzec 2019 Share Napisano 7 Marzec 2019 11 godzin temu, Paprock napisał: Co do zwrotności, to należałoby prześledzić ten paragrafik: § 5a. Wymagania w zakresie zwrotności pojazdów i zespołów pojazdów określa pkt 7 w części B, pkt 6 w części C, pkt 3 w części D oraz dodatek 3 do załącznika I do rozporządzenia Komisji (UE) nr 1230/2012 z dnia 12 grudnia 2012 r. Dla przypomnienia: CZĘŚĆ B: Wymagania techniczne dla pojazdów kategorii M 2 i M 3 . CZĘŚĆ C : Wymagania techniczne dla pojazdów kategorii N 2 i N 3 . CZĘŚĆ D : Wymagania techniczne dla pojazdów kategorii O. Więc jeżeli jest to pojazd kategorii M1 to nic tu po przytoczonym § . Jedynie Dodatek 3 Rysunki dotyczące wymogów w zakresie zwrotności coś nam określają. Skręt.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 7 Marzec 2019 Share Napisano 7 Marzec 2019 Tak @aboz. To jest model "65" odchudzony administracyjnie do 3,5t żeby łapał się na zwykłe "B", tylko nawet głupich TZ nie chciało im się zdjąć, czy dorobić nowych. Normalna rzecz z tym autem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 7 Marzec 2019 Share Napisano 7 Marzec 2019 @blakop obawiam się jednak, że były ZK. Na zdjęciu widać DR bez typu, wariantu i wersji, co znika właśnie po zmianach. Owszem, zdarza się, że urzędnik przy wymianie DR usunie część danych homologacyjnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 7 Marzec 2019 Share Napisano 7 Marzec 2019 12 minut temu, Hudas napisał: Więc jeżeli jest to pojazd kategorii M1 to nic tu po przytoczonym § . - w życiu nie dokopiemy się do homo-kategorii, ale patrząc na ten wynalazek, to tam bokiem może siedzieć więcej osób niż dziewięć. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 5 minut temu, aboz napisał: obawiam się jednak, że były ZK. - to był tak zwany powrót do pierwotnej homologacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 7 Marzec 2019 Share Napisano 7 Marzec 2019 No były zmiany konstrukcyjne, opisane zapewne tak jak Paprock pisze :) Kto wie... Może i spod mojej ręki wyszedł ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurant2000 Napisano 8 Marzec 2019 Share Napisano 8 Marzec 2019 Pytam klienta po co są na akumulatorze te zaciski dodatkowe? odpowiedź klienta, podłączyłem sobie ładowarkę do laptopa i telefonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S.K.P-POZNAŃ Napisano 13 Marzec 2019 Share Napisano 13 Marzec 2019 „jak widmo ze złomowiska” https://epoznan.pl/news-news-93273-Ciezarowka_jak_widmo_ze_zlomowiska_zatrzymana_do_kontroli._Auto_wygladalo,_jakby_mialo_zlamac_sie_w_pol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 13 Marzec 2019 Share Napisano 13 Marzec 2019 Na temat " grata " to brak słów (aż strach pomyśleć....), ale zastanawiam się nad tym punktem diagnostycznym, że niby co " insektory " bez niego nie wyeliminowali by tego złomu z ruchu drogowego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.