S.K.P-POZNAŃ Napisano 16 Styczeń 2012 Share Napisano 16 Styczeń 2012 Pojedyńcze łożysko stożkowe jednorzędowe raczej słabo się do tego nadaje. ....Podczas całego okresu produkcji Poloneza Caro MR'93 od jesieni 1993 do wiosny 1997 co roku lub nawet częściej wprowadzano kolejne mniejsze lub większe modyfikacje m.in. zmiana mocowania zacisków przednich hamulców w celu zmniejszenia promienia zawracania, nowy układ hamulcowy typu LUCAS (najpierw jako opcja, a w drugiej połowie 1995 jako standard..." W układzie lukas zastosowano łożysko stożkowe na półoś-nie pomiętam numeru We fiatach 125 i "poldkach" z lat wcześniejszych montowane było łożysko kulkowe 6306SR{obustronnie zamknięte} Pierścień nie jest chamski tylko montowany na gorąco(podgrzewaliśmy go na maszynce elektrycznej do gotowania )} Na półoś wkładało się łożysko ,później pierścień na gorąco i takową wkładało się do "dyfra" to tak w skrócie -instrukcja dla młodszej generacji -starszy typ hamulcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luket Napisano 20 Styczeń 2012 Share Napisano 20 Styczeń 2012 Mechaniczna blokada hamulca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pietrek_k Napisano 20 Styczeń 2012 Share Napisano 20 Styczeń 2012 A tak długo szukałem mojego francuza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S.K.P-POZNAŃ Napisano 20 Styczeń 2012 Share Napisano 20 Styczeń 2012 Mechaniczna blokada hamulca. Na SKP w czasie bt spotkałem już wiele "ciekawostek i nowinek technicznych" ,ale.......widzę że jeszcze mało widziałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 20 Styczeń 2012 Share Napisano 20 Styczeń 2012 Mechaniczna blokada hamulca. Tylko nie mów że na przegląd tak przyjechał , bo że się ratował jak umiał po pęknięciu przewodu jeszcze zrozumiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jackow Napisano 20 Styczeń 2012 Share Napisano 20 Styczeń 2012 A tak długo szukałem mojego francuza To nie ten. Twój jest na zdjęciu poniżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 20 Styczeń 2012 Share Napisano 20 Styczeń 2012 Tylko nie mów że na przegląd tak przyjechał na BT nie możemy demontować elementów pojazdu ... nawet koła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 21 Styczeń 2012 Share Napisano 21 Styczeń 2012 Ale to że tarcza trochę zardzewiała i zacisku nie ma to i bez zdejmowania koła zobaczysz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luket Napisano 21 Styczeń 2012 Share Napisano 21 Styczeń 2012 Bo to jest hamulec RĘCZNY czyli ściąga francuza z przewodu i zaciska na tarczy. Są cyrkowcy nie ma co. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 21 Styczeń 2012 Share Napisano 21 Styczeń 2012 na BT nie możemy demontować elementów pojazdu ...nawet koła Niby tak ,tylko co jak dojdzie do zblokowania hamulców i żeby wyjechać z kanału to trzeba trochę "pogrzebać". Miałem taki przypadek w ciężarówce ,zawór zblokowało i trzeba było przewody odłączyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 21 Styczeń 2012 Share Napisano 21 Styczeń 2012 Po dobrym zaciągnięciu postojowego w cinquecento/seicento tez trzeba sobie "pogrzebać" żeby tylko chociaż ze stacji jakoś wyjechał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 21 Styczeń 2012 Share Napisano 21 Styczeń 2012 Po takim dobrym zaciągnięciu ręcznego to nawet rolek nie mogłem opuścić cienkim 704 ccm Na szczęście szybkie grzebanko łyżką do opon i się wyjechało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 22 Styczeń 2012 Share Napisano 22 Styczeń 2012 Na szczęście szybkie grzebanko łyżką do opon i się wyjechało Szybkie i wygodne to jest jak masz kanał pomiędzy rolkami. Jak masz stację na podnośniku to niestety ale trzeba nurkować pod auto, najlepiej żeby jeszcze było po deszczu albo roztopach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 22 Styczeń 2012 Share Napisano 22 Styczeń 2012 Szybkie i wygodne to jest jak masz kanał pomiędzy rolkami. Mam. A swoją droga na podnośniku do tej pory nie pracowałem, ale nie wydaje mi się to dobrym rozwiązaniem, choć pewnie do robienia geometrii jest lepszy od kanału, a po za tym jakie ma jeszcze zalety w porównaniu do kanału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 22 Styczeń 2012 Share Napisano 22 Styczeń 2012 a po za tym jakie ma jeszcze zalety w porównaniu do kanału z podnośnika możesz spaść a do kanału wpaść ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 22 Styczeń 2012 Share Napisano 22 Styczeń 2012 Co się dziwić Polakom ,jak nowe wychodzą bez klocków http://moto.wp.pl/kat,106078,title,Chevrolety-bez-hamulcow,wid,14130119,wiadomosc.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pentagram Napisano 23 Styczeń 2012 Share Napisano 23 Styczeń 2012 choć pewnie do robienia geometrii jest lepszy od kanału I tutaj się nie zgodzę, może jest lepszy dostęp do drążków kierowniczych ale ustawić kąty na podnośniku to już niezły wyczyn . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 23 Styczeń 2012 Share Napisano 23 Styczeń 2012 ale ustawić kąty na podnośniku to już niezły wyczyn Zależy to od sprzętu na jakim się ustawia geometrię. Dobre urządzenia maja funkcję ustawianai katą pochylenia koła po podniesieniu regulowanej osi do góry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 23 Styczeń 2012 Share Napisano 23 Styczeń 2012 Dobre urządzenia maja funkcję ustawianai katą pochylenia koła po podniesieniu regulowanej osi do góry dokładnie i takie mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 23 Styczeń 2012 Share Napisano 23 Styczeń 2012 ale ustawić kąty na podnośniku to już niezły wyczyn Zależy to od sprzętu na jakim się ustawia geometrię. Dobre urządzenia maja funkcję ustawianai katą pochylenia koła po podniesieniu regulowanej osi do góry. Ale kto ustawia geometrię na SKP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 23 Styczeń 2012 Share Napisano 23 Styczeń 2012 Ale kto ustawia geometrię na SKP Oficjalnie nikt, wiesz przecież, że nie wolno, oni tak tylko ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 23 Styczeń 2012 Share Napisano 23 Styczeń 2012 Ale kto ustawia geometrię na SKP A nikt Oficjalnie nikt, wiesz przecież, że nie wolno, oni tak tylko ,,, Ja mam oddzielne stanowisko na serwisie i tam se ustawiamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 23 Styczeń 2012 Share Napisano 23 Styczeń 2012 Ja mam oddzielne stanowisko na serwisie Ja tez, ale nie każdy ma taki luksus, poza tym to drugi etat ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 23 Styczeń 2012 Share Napisano 23 Styczeń 2012 Ja mam oddzielne stanowisko na serwisie Ja tez, ale nie każdy ma taki luksus... To ciekawe, chyba się w "korcu maku" spotkaliśmy, bo ja też tak mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 23 Styczeń 2012 Share Napisano 23 Styczeń 2012 poza tym to drugi etat ,,, No i za regulacje mam odzielnie płacone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.