lato8 Napisano 26 Lipiec 2018 Share Napisano 26 Lipiec 2018 Witam. Przyjechał na przegląd pojazd z USA BMW I3 Jaki rozdzaj zasilania pojazdu wpisać, tylko elektryczny ? Ma ktoś dostęp do jakiś danych tego pojazdu jak masa własna, DMC itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 26 Lipiec 2018 Share Napisano 26 Lipiec 2018 Najłatwiej zacząć od Wikipedii... Tam są opisane dwa rodzaje zasilania i podstawowe wymiary, to łatwiej będzie latać z metrówką po kanale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wrc69 Napisano 26 Lipiec 2018 Share Napisano 26 Lipiec 2018 Noo... Właśnie też czytałem Cioteczkę Wiki i ciekawe informacje tam się znajdują. Jakaś masa własna i ładowność w tabelce po prawej obok tych wymiarów o których Paprock pisze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 26 Lipiec 2018 Share Napisano 26 Lipiec 2018 A potem, znając VIN, wbił może na stronkę: https://www.realoem.com/bmw/pl/select oraz: https://www.bmw.pl/pl/all-models/bmw-i/i3/2017/dane-techniczne.html#tab-0 Na masę własną w krajach UE bym się wyczulił, bo unia unią, a masa własna musi być i tak po naszemu! I tak z ciekawości dopytam; czyżby z tego amerykańca zapodziała się tabliczka w transporcie przez wielką wodę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lato8 Napisano 26 Lipiec 2018 Autor Share Napisano 26 Lipiec 2018 Na tabliczce były tylko naciski na osie i rok produkcji. Znalazłem ten pojazd w papierowej wersji katalogu marek i typów i masa własna pokrywała się z tą z wikipedi, miałem ładowsność to wyliczyłem F.1/F.2 Ten pojazd to rodzaj zasilania EE ? posiada drugi silnik R2 na benzynę , ale do ładowania baterii, na nim nie jeździ to będzie jako dwu paliwowy ? Gość miał przy sobie dowód z innego tego I3, gdzie ktoś inny mu robił przegląd to wpisany był jako hybryda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 26 Lipiec 2018 Share Napisano 26 Lipiec 2018 6 minut temu, lato8 napisał: posiada drugi silnik R2 na benzynę , ale do ładowania baterii, na nim nie jeździ to będzie jako dwu paliwowy ? Ja obstawiam tą opcje za poprawną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 26 Lipiec 2018 Share Napisano 26 Lipiec 2018 Tam był podobny pojazd przerabiany: https://forum.norcom.pl/index.php?/topic/13040-peugeot-508/&do=findComment&comment=251263 https://forum.osds.org.pl/viewtopic.php?p=13506#13506 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wrc69 Napisano 26 Lipiec 2018 Share Napisano 26 Lipiec 2018 Na zaświadczeniu: Silnik EE; Moc: 75kW, obroty: 4800 obr/min W uwagach: Moc chwilowa: 125 kW Pojazd wyposażony w silnik spalinowy wyłącznie do zasilania prądnicy. Moc silnika: 28 kW przy 5000 obr/min Do DIP; Silnik DP; EE/P Moc i obroty jak w zaświadczeniu, na końcu DIP są też Uwagi i tam przepisać to co w uwagach na zaświadczeniu. Tak bym leciał. Na tabliczce powinieneś mieć GVWR w kg i LB, dziwne że nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.