Skocz do zawartości

Na co powinien uważać diagnosta


Maj16

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, postanowiłem założyć temat by poczytać trochę na co uważać w pracy diagnosty :)

Cos od siebie, na adnotacje HAK i GAZ nie jest to UD tylko już UI.  A na ludzi przyciemniane szyby boczne to na 100% będą opuszczone :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, HAK i GAZ to nagminny brak wpisu w DR.

Przy GAZ-ie często są pomylone protokoły TDT (niezgodność nr-u z protokołu z tym na zbiorniku), albo też są takie protokoły zwłaszcza ze STAKO, że nie jest opieczętowane przez Inspektora TDT tylko przez Dyrektora jakiegoś tam ( ja uważam taki dokument za nieważny - mina klienta bezcenna i słowa "a w tamtym roku przeszedł przegląd").

Ja nie oceniam innych ale są SKP na których nie sprawdza się dokumentów od GAZ-u ze stanem faktycznym (bierzesz DR tam cztery pieczątki przed tobą a numery na zbiorniku się nie zgadzają a klient twierdzi że nigdy nie miał takich problemów)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio zaobserwowałem "wysyp" motorowerów - (rodzaj zgodny tylko z DR), a stan faktyczny budził duże wątpliwości ..... a  mianowicie pojemność od 80 nawet  do 125 ccm.

Kiedyś to taki kwiatek trafiał się sporadycznie , a teraz to jakaś plaga jest. Ale co tu się dziwić jak w firmie xxx można legalnie nabyć "sprzęt" o ww pojemnościach  z homologacją na przysłowiowy motorower.:smile: Tak ,że Panie Kolego temat, który założyłeś......nie powiem - że rzeka, tylko ...ocean.:wink:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale nie ma sensu tabelki przepisywać. W niej z grubsza zawarto na co "uważać w pracy" - cokolwiek to znaczy.

Poza tym, po sąsiedzku jest forum " naszej społeczności" trzymających razem sztamę.

Co do ostrzeżeń, to widać czasem w tunelu cepikowe światełko ukazujące w kolorze czerwonym niedomagania pojazdu stwierdzone podczas badania.  ;-) 

Resztę czerpać z dowolnego forum. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podstawa - być bezstronnym - nie wchodzić u układy z komisami, mechanikami i pogonić "najlepszych przyjaciół" bo przez nich prędzej czy później będziesz miał kłopoty 

To moja rada 

Jak ta cała banda zwietrzy iż jesteś "fajny chłop" to się od nich nie odgonisz  

I pamiętać " Za każdym pojazdem prokurator jedzie na rowerze"?

'

  • Super 1
  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, IVVO napisał:

To moja rada 

Rada jak najbardziej ..... życiowa, prawdziwa i adekwatna do "czasów w jakich przyszło Nam pracować"!!:564:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 15.08.2018 o 14:34, Maj16 napisał:

nasza społeczność powinna trzymać się razem

Ale większość naszej społeczności tak wcale nie uważa i tak im jest dobrze. Patrzą tylko siebie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sądzę że diagnosta powinien cały czas się szkolić,dokształcać, samemu.Studiować ustawy,dyrektywy,być na bieżąco z przepisami i galopującą techniką samochodową.Po co tyle trudu? Po to ,żeby być rzeczowym i kompetentnym w tym co robisz. Taka ugruntowana wiedza pozwoli Ci, podejmować tylko trafne decyzje i zarazem potrafisz to wytłumaczyć potencjalnemu klientowi o zasadności swojej decyzji. Może te stwierdzenia nie są odkrywcze,ale w tym zawodzie trzeba być na bieżąco z przepisami i techniką samochodową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.