Maj16 Napisano 15 Sierpień 2018 Share Napisano 15 Sierpień 2018 Witam, postanowiłem założyć temat by poczytać trochę na co uważać w pracy diagnosty Cos od siebie, na adnotacje HAK i GAZ nie jest to UD tylko już UI. A na ludzi przyciemniane szyby boczne to na 100% będą opuszczone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pieter77 Napisano 15 Sierpień 2018 Share Napisano 15 Sierpień 2018 Witam, HAK i GAZ to nagminny brak wpisu w DR. Przy GAZ-ie często są pomylone protokoły TDT (niezgodność nr-u z protokołu z tym na zbiorniku), albo też są takie protokoły zwłaszcza ze STAKO, że nie jest opieczętowane przez Inspektora TDT tylko przez Dyrektora jakiegoś tam ( ja uważam taki dokument za nieważny - mina klienta bezcenna i słowa "a w tamtym roku przeszedł przegląd"). Ja nie oceniam innych ale są SKP na których nie sprawdza się dokumentów od GAZ-u ze stanem faktycznym (bierzesz DR tam cztery pieczątki przed tobą a numery na zbiorniku się nie zgadzają a klient twierdzi że nigdy nie miał takich problemów)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 15 Sierpień 2018 Share Napisano 15 Sierpień 2018 Ostatnio zaobserwowałem "wysyp" motorowerów - (rodzaj zgodny tylko z DR), a stan faktyczny budził duże wątpliwości ..... a mianowicie pojemność od 80 nawet do 125 ccm. Kiedyś to taki kwiatek trafiał się sporadycznie , a teraz to jakaś plaga jest. Ale co tu się dziwić jak w firmie xxx można legalnie nabyć "sprzęt" o ww pojemnościach z homologacją na przysłowiowy motorower. Tak ,że Panie Kolego temat, który założyłeś......nie powiem - że rzeka, tylko ...ocean. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maj16 Napisano 15 Sierpień 2018 Autor Share Napisano 15 Sierpień 2018 To że ocean to wiem, także czekam na wpisy innych diagnostów, nasza społeczność powinna trzymać się razem i się nawzajem ostrzegać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 16 Sierpień 2018 Share Napisano 16 Sierpień 2018 No ale nie ma sensu tabelki przepisywać. W niej z grubsza zawarto na co "uważać w pracy" - cokolwiek to znaczy. Poza tym, po sąsiedzku jest forum " naszej społeczności" trzymających razem sztamę. Co do ostrzeżeń, to widać czasem w tunelu cepikowe światełko ukazujące w kolorze czerwonym niedomagania pojazdu stwierdzone podczas badania. Resztę czerpać z dowolnego forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 16 Sierpień 2018 Share Napisano 16 Sierpień 2018 Podstawa - być bezstronnym - nie wchodzić u układy z komisami, mechanikami i pogonić "najlepszych przyjaciół" bo przez nich prędzej czy później będziesz miał kłopoty To moja rada Jak ta cała banda zwietrzy iż jesteś "fajny chłop" to się od nich nie odgonisz I pamiętać " Za każdym pojazdem prokurator jedzie na rowerze"? ' 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 16 Sierpień 2018 Share Napisano 16 Sierpień 2018 10 minut temu, IVVO napisał: To moja rada Rada jak najbardziej ..... życiowa, prawdziwa i adekwatna do "czasów w jakich przyszło Nam pracować"!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 16 Sierpień 2018 Share Napisano 16 Sierpień 2018 Dnia 15.08.2018 o 14:34, Maj16 napisał: nasza społeczność powinna trzymać się razem Ale większość naszej społeczności tak wcale nie uważa i tak im jest dobrze. Patrzą tylko siebie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomasz56 Napisano 16 Sierpień 2018 Share Napisano 16 Sierpień 2018 Sądzę że diagnosta powinien cały czas się szkolić,dokształcać, samemu.Studiować ustawy,dyrektywy,być na bieżąco z przepisami i galopującą techniką samochodową.Po co tyle trudu? Po to ,żeby być rzeczowym i kompetentnym w tym co robisz. Taka ugruntowana wiedza pozwoli Ci, podejmować tylko trafne decyzje i zarazem potrafisz to wytłumaczyć potencjalnemu klientowi o zasadności swojej decyzji. Może te stwierdzenia nie są odkrywcze,ale w tym zawodzie trzeba być na bieżąco z przepisami i techniką samochodową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.