mirek_handlarz Napisano 21 Grudzień 2018 Share Napisano 21 Grudzień 2018 4 godziny temu, cezary napisał: zwalniać do w miarę bezpiecznej prędkości Wydaje się to być niewykonalne - skład potrzebuje bardzo dużo miejsca do zatrzymania. Nawet przy "niewielkich" prędkościach kolizja z "pociągiem" niesie tragiczne konsekwencje - moim zdaniem nie da się mówić o bezpiecznej prędkości w odniesieniu do okoliczności w tym temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 21 Grudzień 2018 Autor Share Napisano 21 Grudzień 2018 Jeśli przejazd jest naprawdę niebezpieczny pociąg ma ograniczenie do 20km/h zazwyczaj i to wystarcza do bezpiecznego zatrzymania, względnie do zminimalizowania skutków potencjalnego zdarzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 21 Grudzień 2018 Share Napisano 21 Grudzień 2018 32 minuty temu, blakop napisał: Jeśli przejazd jest naprawdę niebezpieczny pociąg ma ograniczenie do 20km/h Jeśli natomiast jest zachowana pełna widoczność to pociąg może jechań z prędkością nawet 120 km/h. Dopiero linie kolejowe na których ruch odbywa się z prędkością powyżej 120 km/h muszą posiadać zapory lub skrzyżowania bezkolizyjne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 22 Grudzień 2018 Autor Share Napisano 22 Grudzień 2018 W teorii... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 27 Grudzień 2018 Share Napisano 27 Grudzień 2018 Pewnie tak jak w branży samochodowej na PKP też pewne przepisy się nie przyjęły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 27 Grudzień 2018 Autor Share Napisano 27 Grudzień 2018 Nie inaczej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 7 Luty 2020 Share Napisano 7 Luty 2020 Cytat 18-latka miała puścić sprzęgło w nerwowej reakcji na informację o negatywnym wyniku egzaminu, a egzaminator miał celowo kazać kursantce wjechać na przejazd w Szaflarach, aby sprawdzić, jak kobieta zachowa się na niestrzeżonej rogatce. https://wiadomosci.onet.pl/kraj/ujawniono-rozmowe-egzaminatora-z-18-latka-ktora-zginela-na-przejezdzie-kolejowym/jwx8n17 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 7 Luty 2020 Autor Share Napisano 7 Luty 2020 Dodatkowy smutny, ale na swój sposób zadziwiający aspekt to fakt, że maszynista pociągu był również... kursantem. Także w tym wypadku dopatrzono się, że opieka ze strony instruktora była nieodpowiednia, choć zapewne nie będzie się to wiązało z odpowiedzialnością z jego strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.