Skocz do zawartości

Trójkołowy motorower elektryczny


JANUSZ60

Rekomendowane odpowiedzi

Motorower na trzech kołach z kabiną jak widać.

Mam nadzieję, że nie przekracza magicznych prędkości zarezerwowanych dla motorowerków.

 

Bywają motocykle z kabiną, to czemu nie motorower, co nie. ;-) 

Dla mnie wszystko wporzo w tym dowodzie. Masy zapodali, moc OK - można DiP-a pisać.

Idę, rzucę okiem na warunki dodatkowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powoli, o prędkości max. w DR nie ma nic, podejrzane ,,,

oraz

Cytat ;a masa pojazdu nieobciążonego trzy- i czterokołowego nie może przekraczać:
1) w przypadku pojazdów trójkołowych:
a) motorowery – 270 kg,

tu mamy 300 kg ,,,

(bez uwzględniania masy akumulatorów przy napędzie elektrycznym);

Ok , tu by się załapał,,,

Edytowane przez JANUSZ60
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiadomo po jakiemu ta 'unijna masa' liczona tam jest.

Zakładając, że po inszemu, to zawiera masę kierowcy zaiste.

Ludzi ilu może przewozić?

A, widzę, jednoosobowy, tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednoosobowy, jednak na oparciu pasażera producent dopuszcza fotelik dla dziecka,,,

Być może pod warunkiem, iż nie przekroczy 400 kg całkowitej,,,

Edytowane przez JANUSZ60
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba zrobić sobie kawę i zapoznać się w unijnymi wytycznymi co do 'masy pojazdu nieobciążonego'. Chociaż uważam, że to i tak mało istotne, bo nas interesuje masa własna definiowana w naszej ustawie. Czyli wszelkie zbędne graty zostają w garażu, ciężar szofera pomijamy, ewentualnie płyn do spryskiwacz można uzupełnić i dawaj z tym cudakiem na wagę. ;-) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

UWAGA!

Ośmielę się podpowiedzieć, bo nigdy spokoju nie będzie.

Ja wiem, że mowa potoczna jest bardziej zrozumiała, z której to korzystam bardzo często, nie mówiąc że zawsze, ale... i to nie jest personalna uwaga do Kolegi @michal_k, ale byłoby super gdyby w końcu pracownicy wydziałów komunikacji na szczeblu rejestracji przyswoili sobie, że masa własna to masa własna po polsku i w Polsce zawierająca to i to w sobie, a unijna MASA POJAZDU W STANIE GOTOWYM DO JAZDY to jest inna masa od polskiej masy własnej, bo zawiera w sobie to i to i jeszcze dodatkowo tamto!

 

Diagności też! :silent:

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pobożne życzenia...

 

Jak sam na końcu zauważyłeś, nawet diagności nie posiadają tej wiedzy, a przecież ich zawód wymaga odpowiedniej wiedzy, wykształcenia, doświadczenia zawodowego - to wszystko poparte kursem, egzaminem...

A Ty wymagasz takiej wiedzy od pracowników WK wobec których nie stawia się praktycznie ŻADNYCH wymagań, a ich wiedza techniczna jest najczęściej zerowa - łącznie z tym, że najprawdopodobniej większość z nich nie znała by nawet podstawowych aktów prawnych regulujących sprawy warunków technicznych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie byłoby sprawy gdyby ci drudzy przyswoili jako pierwsi!  :evil:

 

@leski66, dzięki, ale uważaj, bo zaraz może paść, że" [G] to [G] i w głębokim poważaniu mam to, co w nim jest." :evil: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.