Skocz do zawartości

Krótki "VIN" jaka usterka ?


markes30

Rekomendowane odpowiedzi

4 minuty temu, Paprock napisał:

 Ja bym wpisał cały numer, czyli to, co widać na główce oraz na tabliczce.

 

To jest najlepszy sposób żeby później nie było dziwnych "krótkich" numerów . Problemem może być WK, bo jak będzie takie jak moje to zaraz będzie że niezgodność, rzeczoznawca itd. Dla nich jak byłby wbity w ZDR samolot , to masz wpisać w dip samolot bo pani Jadzia albo Madzia tego nie przepuści bo "musi się zgadzać z dowodem" Kurtyna. Są dużo lepsze sposoby niż nabijanie kabzy rzeczoznawcy który potwierdza rzeczy oczywiste

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Krzysztof plus napisał:

Czy ktoś może podać parametry do DIP (rok produkcji, naciski na oś, pojemność, moc( w dowodzie brak)? Ewentualnie jak uzyskać te dane?

W Stacja po DIP'ie znalazłem takie danie np jak na zdjęciu.

image.png.4a6e69dd3ded1ada2f7ddd43e79fab8d.png

Również jakieś dane tutaj są: https://bikez.com/motorcycles/honda_cm_125_c_1986.php

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.