adam1501 Napisano 2 Grudzień 2019 Share Napisano 2 Grudzień 2019 8 godzin temu, blakop napisał: piszmy jak powinno być Pojazd może być poddany modernizacji i wówczas otrzyma nowe parametry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 2 Grudzień 2019 Share Napisano 2 Grudzień 2019 Adam - pisz realnie proszę Cię. Jak to niby modernizacja by miała być? Jedna z tych Twoich słynnych, do których będziesz wymagał dokumentacji rzeczoznawcy za kilkaset tysięcy złotych albo więcej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 2 Grudzień 2019 Share Napisano 2 Grudzień 2019 15 godzin temu, Andrzej3 napisał: Dzwonie do generalnego importera pojazdu i po wielkiej łasce otrzymuję informację, że w pojazdach ciężarowych stosowano wzmocnione zawieszenie. Przekazuję informacje właścicielowi (już niezadowolenie), on po upływie miesiąca przynosi pismo od importera potwierdzające fakt stosowania wzmocnionego zawieszenia w ciężarowych i "słabszego" w osobowych i dołączoną homologację z VIN-em pierwszego etapu o DMC "X" + przyczepy Jak taki klient cwany to niech z tymi dokumentami pójdzie do WK i niech mu wydadzą nowy DR z danymi z tego homo i po problemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 2 Grudzień 2019 Share Napisano 2 Grudzień 2019 5 godzin temu, blakop napisał: Jak to niby modernizacja by miała być? Tego nie wiem ale jest taka ewentualność. Osobiście widziałem pojazdy po modernizacjach, które miały zmieniane naciski, masy, rodzaj a nawet model... Skoro kratka załatwiła w II etapie DMC i przyczepy, to może jakby producent dokonał modernizacji to zmieniło by się na powrót DMC i przyczepy. To producent wie co zostało zmienione (chyba, że nieodwracalnie). Koszty zapewne takie jak "moich zmian". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 2 Grudzień 2019 Share Napisano 2 Grudzień 2019 2 godziny temu, adam1501 napisał: widziałem pojazdy po modernizacjach Zapewne pojazdy z armii i produkowane w PL a wówczas: 2 godziny temu, adam1501 napisał: producent dokonał modernizacji to zmieniło by się na powrót DMC i przyczepy. Ale zagraniczny producent nie będzie modernizował starej osobówki. ASO zwykle nie mają wiedzy co w pojeździe zmieniono a zatem one modernizacji nie wykonają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 2 Grudzień 2019 Share Napisano 2 Grudzień 2019 Danielku, czyżbyś sądził, że mamy jeszcze jakiegoś polskiego producenta pojazdów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 2 Grudzień 2019 Share Napisano 2 Grudzień 2019 Owszem mamy. Ale nie homologuje w Polsce. I to totalne zmoty!!! Poza tym wytłumacz mi jak by miała wyglądać modernizacja UŻYWANEGO pojazdu w zakresie DMC, mas przyczep, nacisków. Jakiś taki przykład konkretny mógłbyś opisać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 2 Grudzień 2019 Share Napisano 2 Grudzień 2019 Zmiana zespołu napędowego, układu hamulcowego oraz kilku innych "drobiazgów" w zawieszeniu, nadwoziu ... w związku z powyższym DMC podniesione o ponad 2 tony w odniesieniu do pierwotnego, co się wiąże ze zmianą nacisków, ładowności oraz masy przyczepy... tadam i mamy gotowy nowy - używany pojazd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 2 Grudzień 2019 Share Napisano 2 Grudzień 2019 Robisz takie zmiany na SKP? Konkretnie potrafisz opisać ten przypadek? Co to było za auto - marka, parametry przed po itd.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smaug Napisano 2 Grudzień 2019 Share Napisano 2 Grudzień 2019 (edytowane) A jak się maja takie zmiany do tego zapisu : 2. W przypadku dokonania zmian konstrukcyjnych, przeznaczenia pojazdu, marki, typu i modelu produkowanego fabrycznie, ustalona dopuszczalna masa całkowita nie może przekraczać jej pierwotnej wielkości. ? Edytowane 2 Grudzień 2019 przez smaug Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 2 Grudzień 2019 Share Napisano 2 Grudzień 2019 58 minut temu, blakop napisał: Robisz takie zmiany na SKP? Nie, te pojazdy otrzymują po modernizacji nowe parametry, TZ itd. Godzinę temu, blakop napisał: potrafisz opisać Nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 2 Grudzień 2019 Share Napisano 2 Grudzień 2019 Przepraszam Adam, ale możesz mi powiedzieć na jakiej zasadzie normalnie zarejestrowane samochody otrzymują nowe parametry bez wizyty na SKP? Skąd te nowe parametry? Kto je ustala i wydaje tak DR? Możesz coś więcej na ten temat napisać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 3 Grudzień 2019 Share Napisano 3 Grudzień 2019 7 godzin temu, blakop napisał: na jakiej zasadzie Na zasadzie MON-u. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 3 Grudzień 2019 Share Napisano 3 Grudzień 2019 No to ja mam prośbę Adam - nie pisz o takich rzeczach na forum bo tylko zaśmiecasz temat Tutaj jest mnóstwo osób które tylko mają uprawnienia, a nie są diagnostami i dopiero się uczą do zawodu. Twoje wpisy robią im i całemu środowisku dużą krzywdę, bo są przekonani, że tak można. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 3 Grudzień 2019 Share Napisano 3 Grudzień 2019 Przepraszam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.