Skocz do zawartości
Logen

Zmiany konstrukcyjne Honda CRV

Rekomendowane odpowiedzi

adam1501
8 godzin temu, blakop napisał:

piszmy jak powinno być

Pojazd może być poddany modernizacji i wówczas otrzyma nowe parametry. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
blakop

Adam - pisz realnie proszę Cię. 

Jak to niby modernizacja by miała być? Jedna z tych Twoich słynnych, do których będziesz wymagał dokumentacji rzeczoznawcy za kilkaset tysięcy złotych albo więcej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
danielg539
15 godzin temu, Andrzej3 napisał:

Dzwonie do generalnego importera pojazdu i po wielkiej łasce otrzymuję informację, że w pojazdach ciężarowych stosowano wzmocnione zawieszenie. Przekazuję informacje właścicielowi (już niezadowolenie), on po upływie miesiąca przynosi pismo od importera potwierdzające fakt stosowania wzmocnionego zawieszenia w ciężarowych i "słabszego" w osobowych i dołączoną homologację z VIN-em pierwszego etapu o DMC "X" + przyczepy

Jak taki klient cwany to niech z tymi dokumentami pójdzie do WK i niech mu wydadzą nowy DR  z danymi z tego homo i po problemie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
adam1501
5 godzin temu, blakop napisał:

Jak to niby modernizacja by miała być?

Tego nie wiem ale jest taka ewentualność. Osobiście widziałem pojazdy po modernizacjach, które miały zmieniane naciski, masy, rodzaj a nawet model... Skoro kratka załatwiła w II etapie DMC i przyczepy, to może jakby producent dokonał modernizacji to zmieniło by się na powrót DMC i przyczepy. To producent wie co zostało zmienione (chyba, że nieodwracalnie). Koszty zapewne takie jak "moich zmian". 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
danielg539
2 godziny temu, adam1501 napisał:

widziałem pojazdy po modernizacjach

Zapewne pojazdy z armii i produkowane w PL a wówczas:

2 godziny temu, adam1501 napisał:

producent dokonał modernizacji to zmieniło by się na powrót DMC i przyczepy.

Ale zagraniczny producent nie będzie modernizował starej osobówki. ASO zwykle nie mają wiedzy co w pojeździe zmieniono a zatem one modernizacji nie wykonają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
adam1501

Danielku, czyżbyś sądził, że mamy jeszcze jakiegoś polskiego producenta pojazdów?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
blakop

Owszem mamy.

Ale nie homologuje w Polsce.

I to totalne zmoty!!!

 

Poza tym wytłumacz mi jak by miała wyglądać modernizacja UŻYWANEGO pojazdu w zakresie DMC, mas przyczep, nacisków. Jakiś taki przykład konkretny mógłbyś opisać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
adam1501

Zmiana zespołu napędowego, układu hamulcowego oraz kilku innych "drobiazgów" w zawieszeniu, nadwoziu ... w związku z powyższym DMC podniesione o ponad 2 tony w odniesieniu do pierwotnego, co się wiąże ze zmianą nacisków, ładowności oraz masy przyczepy... tadam i mamy gotowy nowy - używany pojazd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
blakop

Robisz takie zmiany na SKP?

 

Konkretnie potrafisz opisać ten przypadek? Co to było za auto - marka, parametry przed po itd.?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
smaug
Napisano (edytowane)

A jak się maja takie zmiany do tego zapisu : 2. W przypadku dokonania zmian konstrukcyjnych, przeznaczenia pojazdu, marki, typu i modelu produkowanego fabrycznie, ustalona dopuszczalna masa całkowita nie może przekraczać jej pierwotnej wielkości. ?

Edytowane przez smaug

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
adam1501
58 minut temu, blakop napisał:

Robisz takie zmiany na SKP?

Nie, te pojazdy otrzymują po modernizacji nowe parametry, TZ itd.

 

Godzinę temu, blakop napisał:

potrafisz opisać

Nie.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
blakop

Przepraszam Adam, ale możesz mi powiedzieć na jakiej zasadzie normalnie zarejestrowane samochody otrzymują nowe parametry bez wizyty na SKP? Skąd te nowe parametry? Kto je ustala i wydaje tak DR?

 

Możesz coś więcej na ten temat napisać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
DARIO64
7 godzin temu, blakop napisał:

na jakiej zasadzie

Na zasadzie MON-u.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
blakop

No to ja mam prośbę Adam - nie pisz o takich rzeczach na forum bo tylko zaśmiecasz temat :(

Tutaj jest mnóstwo osób które tylko mają uprawnienia, a nie są diagnostami i dopiero się uczą do zawodu. Twoje wpisy robią im i całemu środowisku dużą krzywdę, bo są przekonani, że tak można.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
adam1501

Przepraszam. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.