danielg539 Napisano 9 Listopad 2018 Share Napisano 9 Listopad 2018 Jak dokonać rejestracji pojazdu sprowadzonego z zagranicy, który był produkowany w małej serii, a którego marki i modelu nie ma w słownikach CEPIK-u? W tym konkretnym przypadku jest to przyczepa do przewozu szybowca o marce GUNTHER BAIER. Zdaniem pewnego WK należy w pozycji marki wpisać "---" a właściwe dane wpisać w uwagach zaświadczenia. Ja osobiście uważam to za nie najlepszy pomysł. Ja WK taki mądry to ja odesłał bym klienta do WK niech to WK dokona prerejestracji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 9 Listopad 2018 Share Napisano 9 Listopad 2018 6 minut temu, danielg539 napisał: Ja WK taki mądry to ja odesłał bym klienta do WK niech to WK dokona prerejestracji. postąpiłbym identycznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 9 Listopad 2018 Share Napisano 9 Listopad 2018 A nie ma już czegoś takiego jak "inna marka"? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 9 Listopad 2018 Share Napisano 9 Listopad 2018 Podobny temat https://forum.norcom.pl/index.php?/topic/5278-przyczepa-lekka/ ale przed erą CEP2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 9 Listopad 2018 Share Napisano 9 Listopad 2018 Daniel, a może zrobić badanie w trybie awaryjnym, a WK zrobi później zamówienie do katalogu ITS? Albo ostatecznie INNA MARKA, a w uwagach podać właściwą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 9 Listopad 2018 Autor Share Napisano 9 Listopad 2018 25 minut temu, michal_k napisał: Albo ostatecznie INNA MARKA, a w uwagach podać właściwą. W sumie to na tym stanęło, aby wpisać "inna" lub "---" a w uwagach wpisać właściwe dane ale to zaśmiecanie CEP-a nieprawdziwymi danymi. WK ma wystąpić do ITS o uzupełnienie słowników. Ciekaw jestem ile to będzie trwało i jak ten czas oczekiwania ma się do możliwości rejestracji pojazdu. 29 minut temu, michal_k napisał: może zrobić badanie w trybie awaryjnym, a WK zrobi później zamówienie do katalogu ITS? Chyba to lepsze rozwiązanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LimonQ Napisano 9 Listopad 2018 Share Napisano 9 Listopad 2018 2 godziny temu, danielg539 napisał: GUNTHER BAIER A skąd wiadomo że to jest marka? a może to jest producent? Najlepszym rozwiazanie bedzie zrobienie "INNA MARKA" bez modelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duchu Napisano 9 Listopad 2018 Share Napisano 9 Listopad 2018 55 minut temu, michal_k napisał: może zrobić badanie w trybie awaryjnym, a WK zrobi później zamówienie do katalogu ITS? Dokładnie tak miałem co prawda prawie rok temu. WK zrobił swoje i poszło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smaug Napisano 9 Listopad 2018 Share Napisano 9 Listopad 2018 Miałem podobny przypadek badanie w trybie awaryjnym , później wk i po miesiącu wysłane do cepik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 9 Listopad 2018 Autor Share Napisano 9 Listopad 2018 2 godziny temu, LimonQ napisał: 5 godzin temu, danielg539 napisał: GUNTHER BAIER A skąd wiadomo że to jest marka? a może to jest producent? Wiadomo to z pozycji D1 zagranicznego dowodu rejestracyjnego. Nie mnie osądzać, czy zostało wprowadzone poprawnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 9 Listopad 2018 Share Napisano 9 Listopad 2018 6 godzin temu, danielg539 napisał: GUNTHER BAIER Mi to trąci Janem Kowalskim .Ale zdaje się że u nich wynalazki są chrzczone od nazwiska tego co to zrobił ,taki ichni SAM . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 10 Listopad 2018 Share Napisano 10 Listopad 2018 Osobiście da to się zrobić w trybie "normalnym" - nie trzeba w awaryjnym Z katalogu CEP wybrać Marka / model / typ : --- /--- / --- W uwagach -brak marki w katalogu i podać to co zapodali za granicą? Ćwiczone - działa 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 13 Listopad 2018 Autor Share Napisano 13 Listopad 2018 Dnia 10.11.2018 o 07:28, IVVO napisał: Ćwiczone - działa Wiem, że działa, ale: Dnia 10.11.2018 o 07:28, IVVO napisał: Marka / model / typ : --- /--- / --- Czy pojazd takie dane będzie miał w DR? Sądzę, że nie a jeśli nie to poco do CEP-a wysyłać nieprawdziwe informacje??? Ja szukam rozwiązania jak zrobić takie badanie aby to miało ręce i nogi a nie aby to jakoś przepchnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 13 Listopad 2018 Share Napisano 13 Listopad 2018 @danielg539 WK mają możliwość zamówienia danych w ITS-ie, dlatego wpisanie wszystkiego w zaświadczeniu jest takie ważne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 13 Listopad 2018 Autor Share Napisano 13 Listopad 2018 Dnia 9.11.2018 o 20:58, DARIO64 napisał: Mi to trąci Janem Kowalskim .Ale zdaje się że u nich wynalazki są chrzczone od nazwiska tego co to zrobił ,taki ichni SAM . SAM-em to tej przyczepy bym nie nazwał, bo oś z hamulcami, dyszel i zaczep były renomowanego producenta. Pozostała część też była solidnie wykonana, gdyż rama była ocynkowana, nadbudowa była wykonana z laminatu a podłoga ze sklejki wodoodpornej. Przyczepy te są produkowane pod konkretny rodzaj szybowca a zatem można założyć, że firma budująca szybowiec konstruuje przystosowaną do jego przewozy przyczepę i ją produkuje lub zleca produkcję jakiemuś podwykonawcy. Raczej to produkt małoseryjny a nie SAM, zresztą sama TZ była bardzo zbliżona do TZ przyczep kępingowych produkowanych w podobnym przedziale czasowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 13 Listopad 2018 Share Napisano 13 Listopad 2018 Daniel - wielce prawdopodobne, że gdyby ktoś i u nas budował SAM'a, to właśnie z wymienionych elementów typu oś, dyszel, zaczep, też skorzystał by z gotowych (homologowanych) produktów, a jedynie ramę czy tez nadwozie wykonał we własnym zakresie. Zdaje się, że każdy kto z głową podchodził do tego tematu tak to właśnie rozwiązywał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wrc69 Napisano 14 Listopad 2018 Share Napisano 14 Listopad 2018 Podpowiem, że gotową ramę można cynkować ogniowo np. w Mostostalu w Siedlcach. Widziałem ich produkty, są OK. Trzeba tylko pamiętać że konstrukcja musi być solidna (raczej kratownicowa a nie sama rama) bo pod wpływem temperatury się wypaczy (skręci). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek_handlarz Napisano 14 Listopad 2018 Share Napisano 14 Listopad 2018 Wiele zakładów oferuje cynkowanie - usługa rozliczana za kg przedmiotu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wrc69 Napisano 14 Listopad 2018 Share Napisano 14 Listopad 2018 Oczywiście, ale my szukamy zakładu z tak dużą "wanną" żeby ramę przyczepy utopić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek_handlarz Napisano 14 Listopad 2018 Share Napisano 14 Listopad 2018 A brama przesuwna 6,5 mb to wystarczająco duża/długa ? :P 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wrc69 Napisano 14 Listopad 2018 Share Napisano 14 Listopad 2018 Tak. My też taką mamy. Bramę oczywiście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 15 Listopad 2018 Autor Share Napisano 15 Listopad 2018 Dnia 13.11.2018 o 20:22, blakop napisał: Daniel - wielce prawdopodobne, że gdyby ktoś i u nas budował SAM'a, to właśnie z wymienionych elementów typu oś, dyszel, zaczep, też skorzystał by z gotowych (homologowanych) produktów, a jedynie ramę czy tez nadwozie wykonał we własnym zakresie. W czasach gdy to SKP dopuszczały SAM-y do ruchu to kilkanaście przyczepek przebadałem no i niestety żadna z nich po za zaczepem i światłami nie miała żadnego elementu fabrycznie homologowanego. Może teraz było by trochę inaczej ale tego niestety się nie dowiemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.