Robert27 Napisano 17 Listopad 2018 Share Napisano 17 Listopad 2018 Witam potrzebuje rok produkcji Mana oraz masy przyczep jest to model LE20.280 6X2 NR VIN WMAL86ZZX6Y169305 w niemieckim DR masy przyczep 0.1 3500kg 0.2 1500kg ,DMC 20600, DMCZ F.3 33000kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 17 Listopad 2018 Share Napisano 17 Listopad 2018 xxx pokazuje 10.2006 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 17 Listopad 2018 Share Napisano 17 Listopad 2018 W kwestii przyczepy - co pokazuje/pokazują TZ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 17 Listopad 2018 Share Napisano 17 Listopad 2018 MANY i ich zdolności co do przyczep były z kilka razy przerabiane. Oto pierwszy z brzegu link, a w środku wątku pozostałe: https://forum.norcom.pl/index.php?/topic/9547-hak-w-man-12240/&do=findComment&comment=173680 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 17 Listopad 2018 Share Napisano 17 Listopad 2018 5 godzin temu, Robert27 napisał: w niemieckim DR masy przyczep 0.1 3500kg Zobacz czy nie ma podniesionej masy w uwagach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 18 Listopad 2018 Share Napisano 18 Listopad 2018 A jaki ma zaczep i czy są złącza do pneumatyki hamulców jeżeli kulowy to więcej nie będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 18 Listopad 2018 Share Napisano 18 Listopad 2018 To skąd takie wysokie F3 w DR? Problemem może być to, na jakim etapie dostał pakiet "R". Bo z tego wychodzi, że prawdopodobnie dopiero na etapie II albo jeszcze później w wyniku zmian konstrukcyjnych. No ale to ustalimy jak autor nieco więcej opisze sytuację - czyli co dokładnie jest na TZ i czy wszystko czasami nie jest szczegółowo opisane w uwagach DR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert27 Napisano 18 Listopad 2018 Autor Share Napisano 18 Listopad 2018 Na TZ jest F.1 F.2 20600 a F.3 33000kg zaczep standardowy gorny zaczep "z bolcem" Rockinger oraz pneumatyka i elektryka wszystko jest nie mam tłumaczenia jeszcze jest coś napisane ze przyczepa centralno osiowa 13000kg . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 18 Listopad 2018 Share Napisano 18 Listopad 2018 No to tyle będzie pewnie tej przyczepy - 13 ton. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert27 Napisano 18 Listopad 2018 Autor Share Napisano 18 Listopad 2018 Poczekamy na tłumaczenia może jutro będą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert27 Napisano 21 Listopad 2018 Autor Share Napisano 21 Listopad 2018 Mam już tłumaczenia Dopuszczalna masa przyczepy z układem hamulcowym typu ciagłego 19800kg , dopuszczalna masa przyczapy z dyszlem sztywnym/osią centralną 13000kg z ukladem hamulcowym pneumatycznym. Tak jest przetłumaczone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 21 Listopad 2018 Share Napisano 21 Listopad 2018 Podejrzewam, że źle to przetłumaczono, no ale... Ty przypominam musisz określić MMC - nie DMC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 22 Listopad 2018 Share Napisano 22 Listopad 2018 22 godziny temu, blakop napisał: Podejrzewam, że źle to przetłumaczono, Pojęcia o terminologii technicznej to ten tłumacz za bardzo nie miał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 22 Listopad 2018 Share Napisano 22 Listopad 2018 ekhm Z retarderem! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.