Skocz do zawartości
Logen

Rodzaj nadwozia BMW X5

Rekomendowane odpowiedzi

Logen

Witam. Poda mi ktoś rodzaj nadwozia po numerze homologacji e1*2007/46*0508/06, VIN - WBAKS410400C37390

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
danielg539

Obstawiam wielozadaniowy. Po rozkodowaniu VIN wychodzi, że to nadwozie SAV, czyli pewnie po naszemu SUV czyli wielozadaniowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Paprock

Wcale by mnie hatchback nie zdziwił. ?

Sorry, ale ja nie mam dostępu do takich danych.

Obstawiam kombi na chybił-trafił. ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mirek_handlarz

Sport Activity Vehicle - pod tym mogą się kryć wszystkie podrodzaje ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
cezary

 do dipu wpisuję "kombi"

Edytowane przez cezary

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
danielg539

W katalogu DIP zdecydowanie przeważają wielozadaniowe ale kombi tez się trafia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
aboz

Skąd to BMW?

Wysłane z mojego Moto G (5S) Plus przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Logen

Od nas z salonu. Po leasingu chciał przerobić z ciężarówki na osobówkę. W cepiku stoi ciężarowy terenowy :). 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Paprock

Jak był ciężarowy to zaiste VAN lub WIELOZADANIOWY. Wpisałbym rodzaj: OSOBOWY, podrodzaj: WIELOZADANIOWY i za bardzo się nie martwił tematem. A jak klient ma jakieś wonty, to niech papiery homo przynosi. Chociaż VAN też krzywdy nie robi.

Homo-papiery jak homo-papiery ale informacje o danych technicznych niezbędnych do rejestracji, zaiste na 100% problem rozwiązały.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Logen

No właśnie jak był przerobiony na ciężarowy to powinien być VAN a nie TERENOWY. Dodam ze był ciężarowy 5 miejscowy, i teraz niby osobowy 5 miejsc. Liczba miejsc się nie zmieniła, z wyliczanki dla wielozadaniowego wychodzi że nie może być pojazdem kategorii M1, no i teraz zostaje KOMBI albo HATCHBACK...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
DARIO64

Wytrzymaj jeszcze godzinę , zobaczę co to za ptica.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Paprock

Terenowy to raczej tyczy homo-podkategorii.

I nie mieszaj dyrektywowej wyliczanki do naszej klasyfikacji rodzajów i podrodzajów.

To co u nas jest podrodzajem to tylko i wyłącznie producent w oświadczeniu o danych podaje.

W świadectwie homo i w tym co wykopie mister Czacha zaiste będzie rodzaj nadwozia, a tu idzie o podrodzaj.  Niby przepisy spójne i zbieżna, a tak po prawdzie to wychodzi masło maślane.

Edytowane przez Paprock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
aboz

Zaraz, zaraz. Teraz spojrzałem na homo. To to ma kratkę? Bo jak nie, to jakie zmiany chcesz robić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
smaug

Może być ciężarowy bez kraty, jak jest homologowany zgodnie z dyrektywą 2007/46/WE z dnia 5 września 2007

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
aboz

@smaug to jakie zmiany zaszły w pojeździe, że nagle stał się osobowym? Fizyczne zmiany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Logen

Pisze ze zdemontowano kratkę hehe :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
smaug

Zmiana z rodzaju pojazdu z ciężarowego na osobowy i np. zdemontowano elementy do mocowania ładunku przeznaczone do ochrony przewożonych osób w przypadku przemieszczenia się ładunku w czasie jazdy, 

Edytowane przez smaug

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Paprock

Te elementy obowiązują od nie tak dawna zdaje się, a dyrektywowe przyzwolenie na bezkratkowe homologowania ciężaróweczek chyba ciut starsze troszeczkę. ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Logen

A takie bez-kratkowe (według tej dyrektywy 2007/46/WE) nie musza mieć żadnych punktów do mocowania ładunku ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Paprock

A tematyczne auto jest z rocznika 2013.

Z tego co wiem, to kraty/przegrody nie muszą mieć.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Logen

No ta BMKa kratki mieć nie musi a czy miała to nawet nie wiem. Na kwitkach w opisie zmian niby pisze, że zdemontowano kratkę a czy to prawda to już nie wiadomo... 

Pytanie jak został przerobiony na ciężarowy. Skoro nie musi mieć kratki to na jakiej zasadzie to robią ?? Liczby miejsc nie zmienili, kratki mieć nie musi... czyli jakie zmiany trzeba zrobić żeby taki pojazd z osobowego zrobić ciężarowy ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
smaug

Jak nie ma kraty to muszą być punkty do mocowania .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Paprock

Punkty mocowania od 2016. Nie chce mi się szukać dokładnie.

2 minuty temu, Logen napisał:

Pytanie jak został przerobiony na ciężarowy. Skoro nie musi mieć kratki to na jakiej zasadzie to robią ?? Liczby miejsc nie zmienili, kratki mieć nie musi... czyli jakie zmiany trzeba zrobić żeby taki pojazd z osobowego zrobić ciężarowy ??

 - zapodaj numer homo z dowodu lub z karty pojazdu, jaki numer homo na tabliczce ma zapodany, jeden etap czy dwa etapy homologacji?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Logen

Po 31 grudnia 2016r. dokładnie... no ale jakieś wymagania muszą być dla tych pojazdów od maja 2009 do 2017r.

 

Na tabliczce był ten numer co wpisałem w pierwszym poście. W dowodzie E32*2007/46*0156*00 czyli jakieś 2 etapy były.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Paprock

 

 

Ostatnio miałem okazję ledwie rzucić tylko okiem na oplowskie świadectwo zgodności dotyczące modelu Corsy, gdzie przy kategorii homo M1/N1 stało. I weź bądź mądry. :-?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.