Skocz do zawartości

CEPiK w MON-ie


Darek :-)
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

CEPiK w MON-ie ale by była jazda :lol: , a z drugiej strony raz na zawsze rozwiązałoby to wielu niepotrzebnych kwitów, które się tworzy na prawo i lewo podczas wybrakowania pojazdów, rotacji akumulatorów i ogumienia i wielu innych spraw związanych z samochodami i sprzętem SCzS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem na myśli taki wojskowy CEPiK. Ja wiem, że byłby z tym problem bo to od razu nie wszyscy maja świadectwo dopuszczenia do informacji niejawnych. Ale wiem że nigdy coś takiego nie wprowadzą w WP więc tylko pomarzę 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Darek akurat dzisiaj miałem telefon z Warszawy odnośnie poruszonego tematu, trochę się

mylisz bo my też mamy być tym objęci - sądze że jak wszyscy to wszyscy ,sam pisałeś ,że

nie powinno być różnic pojazd wojskowy - cywilny .Dla mnie powinno być wszystko jednakowo

Prawo o ruchu drogowym i inne ustawy bez wyłączania nas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W obecnej chwili to co do spójności przepisów wojskowych i cywilnych nie ma dwóch zdań, że powinny być jednakowe. Tylko jest mały problem jak rozwiązać sprawy związane ze sprzętem typu PF lub Tajny który jest na kołach. Trochę się tylko tym martwię, ponieważ może być to zapora nie do przejścia. Z drugiej strony zawsze można mając dane o pojazdach znajdujących się na wyposażeniu JW stwierdzić czym dana JW się zajmuje, jakie ma potrzeby materiałowe itd. Może będzie to jakoś przetważane po innej linii. Czas pokaże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej firmie CEP już działa od kilku miesięcy i to całkiem nieźle. Jeżeli chodzi o informacje zawarte w taj ewidencji to moim zadaniem nie stanowi to jakiejś tam tajemnicy, przecież wszyscy wiedzą ile i jaik sprzęt posiadamy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem ostatnio problem z jednym pojazdem , karykaturą przyczepy , musiałem coś sprawdzić

dostałem numer do warszawy i podano mi po numerze rejestracyjnym co występuje pod daną

pozycją w naszym CEPIk-u

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem ostatnio problem z jednym pojazdem , karykaturą przyczepy , musiałem coś sprawdzić

dostałem numer do warszawy i podano mi po numerze rejestracyjnym co występuje pod daną

pozycją w naszym CEPIk-u

 

Dobre, nie wiem od kogo ten numer telefonu i do kogo, ale za takie coś to ktoś powinien z pracy (albo ze służby) wylany. Na telefon to nikt żadnych danych z Cepiku nie dostanie, chyba że Cepik udostępni dane podmiotowi wymienionemu w ustawie, a ten robi z danymi coś czego nie powinien, lub nie doklada staranności w przechowywaniu danych (zarzut do administratora danych w tej instytucji).

 

W mojej firmie CEP już działa od kilku miesięcy i to całkiem nieźle. Jeżeli chodzi o informacje zawarte w taj ewidencji to moim zadaniem nie stanowi to jakiejś tam tajemnicy, przecież wszyscy wiedzą ile i jaik sprzęt posiadamy.
Gratuluję że system działa w firmie od kilku miesięcy, bardzo ciekawe, ale to bardzo.

A tak na marginesie, tak się składa że to właśnie zbiór danych o pojazdach ma kauzulę a nie pojedyńczy obiekt, naszych przyjaciół z ambasady rosyjskiej interesuje ile mamy transporterów a nie jaką pojazd z tego zbioru ma tablicę rejestracyjną.

CEPiK w MON-ie ale by była jazda
będzie będzie, tylko innym kanałem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej firmie CEP już działa od kilku miesięcy i to całkiem nieźle. Jeżeli chodzi o informacje zawarte w taj ewidencji to moim zadaniem nie stanowi to jakiejś tam tajemnicy, przecież wszyscy wiedzą ile i jaik sprzęt posiadamy.

 

I tu możesz się ździwić, pozory moga mylić co do tego jaki sprzęt posiadamy. Nie chodzi o to co wszyscy wiedzą, tylko o to czego nie mogą wiedzieć. Każdy ma swoje słodkie tajemnice. Nieprawdaż. 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem słowo "nieźle" wziąść w cudzysłów i z tąd tyle zamieszania.

Sprzęt który jest na wyposażeniu naszej armii i tak doskonale widzą na zdjęciach satelitarnych, a ten którego nie widzą to przyjadą i policzą. CFE

Nawet z struktury pododdziału można wyliczyć ilości sprzętu.

Chyba że się mylę. A to co się znajduje na nim to napewno stanowi WIELKĄ TAJEMNICĘ.

Sam Darku wklejałeś fotki takiego sprzętu. Tajemnica ?

Zakończmy może ten temat. Fiedorowicz powinien pamiętać jak instrukcje do T-55,T-72 i inne były tajne, a teraz prawie każdy może mieć wgląd do nich. Koniec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Instrukcje , zeszyt do przedmiotu pojazdy gąsienicowe był zastrzeżony i po każdych zajeciach

szedł do sejfu . A teraz to jest ogólny dostęp do wszystkiego , ale nic nowego od wielu lat.

Jedej AS na podwoziu STAR 660 jeżdzi do mnie od 03.12.2005 roku i nie może zaliczyć

przeglądu -no już chyba z 8 podejść było i skucha -to o jakiej tajemnicy tu mówić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o As-y to ja mam z nimi problem gdyż większość jest po przebazowaniu z innych pojazdów bez zmiany przeznaczenia pojazdu. Nic do siebie nie pasuje. Z tabliczki znamionowej wynika że jest to samochód ciężarowy, masy i gabaryty też się nie zgadzają.W dowodzie natomiast jest napisane: Rodzaj pojazdu -AS i tyle. Nie mogę zrobić odpowiedniego badania gdyż stacja nie ma upoważnienia "e".

Jak podchodzisz podczas badania technicznego pojazdów np.Star 266 WPK-1,WPG itp.

czy wymagasz ważnego protokołu z badania WDT. Ja niewiem jak do tego się odnieść bo w sumie to jest pojazd z urządzeniem podlegającym badaniu przez WDT. Powołująć się na odpowiednie przepisy oczywiście Dz.U. nr 227

proszę o pomoc w tej sprawie . Dzięki. :?::?::?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie ostatnio pisałem o takiej nieszczęśliwej przyczepie ,AS zrobiony z Przyczepy D-08

czyli typowo rolniczej , 2 lata ze mną walczyli , zarządałem decyzji rzeczoznawcy - a oni pojechali na stację cywilną i dostali przegląd -i co ty na to .A że w dowodach są absurdy to

wielka prawda ,co się da to jakoś usuwają .

O dozór to chodzi ci o te ,, strzały ,, czyli dżwigniki .Ale z tego co wiem ,że jest to tak samo

jak z wyciągarką - dopuszczona i wyliczona w procesie produkcji . Ale do końca nie jestem

pewien ,jutro dzwonię do dozoru technicznego

 

[ Dodano: 26-01-2006, 20:22 ]

Nasze AS po modernizacji STAR 660 z silnikiem IVECO mają pisane pojazd specjalny i sądze

że jest to najlepsze rozwiązanie - gdyż w katalogu ITS o homologacji nie ma takich dziwnych nazw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Ministerstwo Obrony Narodowej kontynuowano wdrażanie, doskonalenie i integracja resortowych specjalistycznych systemów informatycznych w zakresie wspomagania procesów dowodzenia Siłami Zbrojnymi RP i zarządzania resortem obrony narodowej zgodnie z Planem przebudowy i modernizacji technicznej systemu dowodzenia i łączności w latach 2001-2006. Prowadzono także prace projektowe zintegrowanych systemów informatycznych kompatybilnych z odpowiednimi systemami NATO. Projektowano i wdrożono elementy Zautomatyzowanego Systemu Kierowania Reagowaniem Kryzysowym (ALASKA) z zachowaniem wymaganej integracji organizacyjno-funkcjonalnej z Krajowym Systemem Reagowania Kryzysowego. Kontynuowano wdrażanie i doskonalenie systemu zarządzania zasobami obronnymi (DRMM). MON informatyzowało Terenowe Organy Administracji Wojskowej z zachowaniem wymaganej wymiany informacji z systemami krajowymi PESEL i CEPiK. Dokonywało stopniowej wymiany sprzętu komputerowego i systemowego oprogramowania komercyjnego oraz prowadzono systemową restrukturyzację organizacyjno-funkcjonalną resortowych struktur teleinformatycznych.

 

A tak na prawdę to mowa trawa, kwiatki rosną i kwitnie miesiąc maj. :D

 

[ Dodano: 25-03-2006, 17:24 ]

Coś się u nas chyba ruszyło z CEPIKiem, ponieważ mają instalować internet na SKP. Polecenie z góry, a ja im o tym mówiłem 4 lata temu :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.