Darek :-) Napisano 23 Styczeń 2006 Napisano 23 Styczeń 2006 CEPiK w MON-ie ale by była jazda , a z drugiej strony raz na zawsze rozwiązałoby to wielu niepotrzebnych kwitów, które się tworzy na prawo i lewo podczas wybrakowania pojazdów, rotacji akumulatorów i ogumienia i wielu innych spraw związanych z samochodami i sprzętem SCzS. Cytuj
Psuj Napisano 24 Styczeń 2006 Napisano 24 Styczeń 2006 A sprawa utajnienia pewnych danych w wojsku?? Byle policjant z patrolu nie może mieć wglądu do wszystkich danych... Cytuj "Społeczeństwo postanowiło kiedyś mieć Policję, aby pilnowała przestrzegania prawa, ustanowionego umysłami przedstawicieli tego społeczeństwa. Postanowiło mieć także diagnostów, którzy będą kontrolować pojazdy poruszające się po drogach, aby społeczeństwu było bezpiecznie. Teraz społeczeństwo ma problem kiedy Policjant karze mandatem za łamanie prawa, albo diagnosta nie chce dopuścić niesprawnego pojazdu. Bo prawa powinni przestrzegać inni a w stosunku do MNIE powinno wystarczyć jedynie moje ustne zapewnienie, że jestem wzorowym przedstawicielem tego społeczeństwa. Ci, którzy chcą wykonywać swe obowiązki tak jak NAKAZUJE prawo nie mają lekkiego życia....." - by abcs
Darek :-) Napisano 24 Styczeń 2006 Autor Napisano 24 Styczeń 2006 Miałem na myśli taki wojskowy CEPiK. Ja wiem, że byłby z tym problem bo to od razu nie wszyscy maja świadectwo dopuszczenia do informacji niejawnych. Ale wiem że nigdy coś takiego nie wprowadzą w WP więc tylko pomarzę Cytuj
kowal Napisano 24 Styczeń 2006 Napisano 24 Styczeń 2006 Darek akurat dzisiaj miałem telefon z Warszawy odnośnie poruszonego tematu, trochę się mylisz bo my też mamy być tym objęci - sądze że jak wszyscy to wszyscy ,sam pisałeś ,że nie powinno być różnic pojazd wojskowy - cywilny .Dla mnie powinno być wszystko jednakowo Prawo o ruchu drogowym i inne ustawy bez wyłączania nas Cytuj
Darek :-) Napisano 24 Styczeń 2006 Autor Napisano 24 Styczeń 2006 W obecnej chwili to co do spójności przepisów wojskowych i cywilnych nie ma dwóch zdań, że powinny być jednakowe. Tylko jest mały problem jak rozwiązać sprawy związane ze sprzętem typu PF lub Tajny który jest na kołach. Trochę się tylko tym martwię, ponieważ może być to zapora nie do przejścia. Z drugiej strony zawsze można mając dane o pojazdach znajdujących się na wyposażeniu JW stwierdzić czym dana JW się zajmuje, jakie ma potrzeby materiałowe itd. Może będzie to jakoś przetważane po innej linii. Czas pokaże. Cytuj
PROFIL Napisano 24 Styczeń 2006 Napisano 24 Styczeń 2006 W mojej firmie CEP już działa od kilku miesięcy i to całkiem nieźle. Jeżeli chodzi o informacje zawarte w taj ewidencji to moim zadaniem nie stanowi to jakiejś tam tajemnicy, przecież wszyscy wiedzą ile i jaik sprzęt posiadamy. Cytuj
kowal Napisano 24 Styczeń 2006 Napisano 24 Styczeń 2006 Miałem ostatnio problem z jednym pojazdem , karykaturą przyczepy , musiałem coś sprawdzić dostałem numer do warszawy i podano mi po numerze rejestracyjnym co występuje pod daną pozycją w naszym CEPIk-u Cytuj
danziger Napisano 24 Styczeń 2006 Napisano 24 Styczeń 2006 Miałem ostatnio problem z jednym pojazdem , karykaturą przyczepy , musiałem coś sprawdzićdostałem numer do warszawy i podano mi po numerze rejestracyjnym co występuje pod daną pozycją w naszym CEPIk-u Dobre, nie wiem od kogo ten numer telefonu i do kogo, ale za takie coś to ktoś powinien z pracy (albo ze służby) wylany. Na telefon to nikt żadnych danych z Cepiku nie dostanie, chyba że Cepik udostępni dane podmiotowi wymienionemu w ustawie, a ten robi z danymi coś czego nie powinien, lub nie doklada staranności w przechowywaniu danych (zarzut do administratora danych w tej instytucji). W mojej firmie CEP już działa od kilku miesięcy i to całkiem nieźle. Jeżeli chodzi o informacje zawarte w taj ewidencji to moim zadaniem nie stanowi to jakiejś tam tajemnicy, przecież wszyscy wiedzą ile i jaik sprzęt posiadamy. Gratuluję że system działa w firmie od kilku miesięcy, bardzo ciekawe, ale to bardzo.A tak na marginesie, tak się składa że to właśnie zbiór danych o pojazdach ma kauzulę a nie pojedyńczy obiekt, naszych przyjaciół z ambasady rosyjskiej interesuje ile mamy transporterów a nie jaką pojazd z tego zbioru ma tablicę rejestracyjną. CEPiK w MON-ie ale by była jazda będzie będzie, tylko innym kanałem Cytuj
Darek :-) Napisano 24 Styczeń 2006 Autor Napisano 24 Styczeń 2006 W mojej firmie CEP już działa od kilku miesięcy i to całkiem nieźle. Jeżeli chodzi o informacje zawarte w taj ewidencji to moim zadaniem nie stanowi to jakiejś tam tajemnicy, przecież wszyscy wiedzą ile i jaik sprzęt posiadamy. I tu możesz się ździwić, pozory moga mylić co do tego jaki sprzęt posiadamy. Nie chodzi o to co wszyscy wiedzą, tylko o to czego nie mogą wiedzieć. Każdy ma swoje słodkie tajemnice. Nieprawdaż. Cytuj
wald Napisano 25 Styczeń 2006 Napisano 25 Styczeń 2006 Darek nie bądz taki tajemniczy, prawie każdy z nas był w wojsku i wiemy co sobą reprezentuje nasza "armia" Cytuj
Darek :-) Napisano 25 Styczeń 2006 Autor Napisano 25 Styczeń 2006 Ja wiem, że każdy był w wojsku ale w pewnym sensie nie można o niektórych rzeczach rozmawiać. Sory taka praca. Cytuj
kowal Napisano 25 Styczeń 2006 Napisano 25 Styczeń 2006 Moim zdaniem to znowu bedzie rozbieżność CEPIK MON nie bedzie chodził na tych samych łączach co ogólnopolski Cytuj
Darek :-) Napisano 25 Styczeń 2006 Autor Napisano 25 Styczeń 2006 Chyba do tej innowacji w wojsku nie doczekam. Cytuj
PROFIL Napisano 25 Styczeń 2006 Napisano 25 Styczeń 2006 Zapomniałem słowo "nieźle" wziąść w cudzysłów i z tąd tyle zamieszania. Sprzęt który jest na wyposażeniu naszej armii i tak doskonale widzą na zdjęciach satelitarnych, a ten którego nie widzą to przyjadą i policzą. CFE Nawet z struktury pododdziału można wyliczyć ilości sprzętu. Chyba że się mylę. A to co się znajduje na nim to napewno stanowi WIELKĄ TAJEMNICĘ. Sam Darku wklejałeś fotki takiego sprzętu. Tajemnica ? Zakończmy może ten temat. Fiedorowicz powinien pamiętać jak instrukcje do T-55,T-72 i inne były tajne, a teraz prawie każdy może mieć wgląd do nich. Koniec. Cytuj
kowal Napisano 26 Styczeń 2006 Napisano 26 Styczeń 2006 Instrukcje , zeszyt do przedmiotu pojazdy gąsienicowe był zastrzeżony i po każdych zajeciach szedł do sejfu . A teraz to jest ogólny dostęp do wszystkiego , ale nic nowego od wielu lat. Jedej AS na podwoziu STAR 660 jeżdzi do mnie od 03.12.2005 roku i nie może zaliczyć przeglądu -no już chyba z 8 podejść było i skucha -to o jakiej tajemnicy tu mówić Cytuj
PROFIL Napisano 26 Styczeń 2006 Napisano 26 Styczeń 2006 Jeżeli chodzi o As-y to ja mam z nimi problem gdyż większość jest po przebazowaniu z innych pojazdów bez zmiany przeznaczenia pojazdu. Nic do siebie nie pasuje. Z tabliczki znamionowej wynika że jest to samochód ciężarowy, masy i gabaryty też się nie zgadzają.W dowodzie natomiast jest napisane: Rodzaj pojazdu -AS i tyle. Nie mogę zrobić odpowiedniego badania gdyż stacja nie ma upoważnienia "e". Jak podchodzisz podczas badania technicznego pojazdów np.Star 266 WPK-1,WPG itp. czy wymagasz ważnego protokołu z badania WDT. Ja niewiem jak do tego się odnieść bo w sumie to jest pojazd z urządzeniem podlegającym badaniu przez WDT. Powołująć się na odpowiednie przepisy oczywiście Dz.U. nr 227 proszę o pomoc w tej sprawie . Dzięki. Cytuj
kowal Napisano 26 Styczeń 2006 Napisano 26 Styczeń 2006 Właśnie ostatnio pisałem o takiej nieszczęśliwej przyczepie ,AS zrobiony z Przyczepy D-08 czyli typowo rolniczej , 2 lata ze mną walczyli , zarządałem decyzji rzeczoznawcy - a oni pojechali na stację cywilną i dostali przegląd -i co ty na to .A że w dowodach są absurdy to wielka prawda ,co się da to jakoś usuwają . O dozór to chodzi ci o te ,, strzały ,, czyli dżwigniki .Ale z tego co wiem ,że jest to tak samo jak z wyciągarką - dopuszczona i wyliczona w procesie produkcji . Ale do końca nie jestem pewien ,jutro dzwonię do dozoru technicznego [ Dodano: 26-01-2006, 20:22 ] Nasze AS po modernizacji STAR 660 z silnikiem IVECO mają pisane pojazd specjalny i sądze że jest to najlepsze rozwiązanie - gdyż w katalogu ITS o homologacji nie ma takich dziwnych nazw Cytuj
Darek :-) Napisano 29 Styczeń 2006 Autor Napisano 29 Styczeń 2006 W Ministerstwo Obrony Narodowej kontynuowano wdrażanie, doskonalenie i integracja resortowych specjalistycznych systemów informatycznych w zakresie wspomagania procesów dowodzenia Siłami Zbrojnymi RP i zarządzania resortem obrony narodowej zgodnie z Planem przebudowy i modernizacji technicznej systemu dowodzenia i łączności w latach 2001-2006. Prowadzono także prace projektowe zintegrowanych systemów informatycznych kompatybilnych z odpowiednimi systemami NATO. Projektowano i wdrożono elementy Zautomatyzowanego Systemu Kierowania Reagowaniem Kryzysowym (ALASKA) z zachowaniem wymaganej integracji organizacyjno-funkcjonalnej z Krajowym Systemem Reagowania Kryzysowego. Kontynuowano wdrażanie i doskonalenie systemu zarządzania zasobami obronnymi (DRMM). MON informatyzowało Terenowe Organy Administracji Wojskowej z zachowaniem wymaganej wymiany informacji z systemami krajowymi PESEL i CEPiK. Dokonywało stopniowej wymiany sprzętu komputerowego i systemowego oprogramowania komercyjnego oraz prowadzono systemową restrukturyzację organizacyjno-funkcjonalną resortowych struktur teleinformatycznych. A tak na prawdę to mowa trawa, kwiatki rosną i kwitnie miesiąc maj. [ Dodano: 25-03-2006, 17:24 ] Coś się u nas chyba ruszyło z CEPIKiem, ponieważ mają instalować internet na SKP. Polecenie z góry, a ja im o tym mówiłem 4 lata temu Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.