Robert66 Napisano 15 Styczeń 2019 Share Napisano 15 Styczeń 2019 Witam .Czy ktoś może wie o przepisie ograniczającym liczbę osi naczep przyczep w pojazdach normatywnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 15 Styczeń 2019 Share Napisano 15 Styczeń 2019 Można poprosić coś jaśniej, że o co chodzi, przykład rozrysować, foto zapodać... No tak, jak czterolatkowi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert66 Napisano 15 Styczeń 2019 Autor Share Napisano 15 Styczeń 2019 Jak robię w pierwszym kartę ID poj, to są w (norcom) tylko 3 dlaczego 3 a nie 5 lub 10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 15 Styczeń 2019 Share Napisano 15 Styczeń 2019 Nie rozdrapuj. Zostaw. Najczęściej spotykanym rozwiązaniem jest własnie taki układ. A jak mało, to na dole są wolne rubryki na odręczne dopiski. Na przykład moto z bocznym wózkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert66 Napisano 15 Styczeń 2019 Autor Share Napisano 15 Styczeń 2019 nie o to chodzi, pytam poważnie, czy można odmówić rejestracji z powodu 5 , anie jedynie słusznej liczby 3 osi w naczepie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 15 Styczeń 2019 Share Napisano 15 Styczeń 2019 A moto z bocznym wózkiem ile osi może mieć, że to mało poważne się zdaje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 15 Styczeń 2019 Share Napisano 15 Styczeń 2019 A co za różnica ile ma osi - przy naczepach liczy się zestaw nie liczba osi - liczba osi zespołu wskazuje DMC zespołu Nie rejestrowałeś jeszcze żadnego Szwera - 10 - osiowego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 15 Styczeń 2019 Share Napisano 15 Styczeń 2019 Ivvo! O czym Ty piszesz? Jest DiP, w którym naciski określa się dla osi pierwszej, drugiej, trzeciej. Problemem jest "odmowa rejestracji" bo naczepa/przyczepa ma więcej osi niż DiP przewiduje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 15 Styczeń 2019 Share Napisano 15 Styczeń 2019 To brakujące 4-5-6-7 itd w uwagach W czym problem - w druku? To 5-ośka też odpada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 15 Styczeń 2019 Share Napisano 15 Styczeń 2019 No! Tylko trzyosiowe się bada. Reszcie "rejestracji się odmawia"! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 15 Styczeń 2019 Share Napisano 15 Styczeń 2019 (edytowane) Sorry ale "nie zajarzyłem" iz problem w druku DIP - toż to oczywista oczywistość Chciał bym mieć takie problemy - a ja od razy z grubej o osiach DMC zespołach - chyba się starzeje Ale tak aż mnie ściska - jakie da F.2 Może autor odpowie Bo jak nie robił takich to duże prawdopodobieństwo iż da d..... A mam chwilę wolnego to mogę pomóc Edytowane 15 Styczeń 2019 przez IVVO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert66 Napisano 17 Styczeń 2019 Autor Share Napisano 17 Styczeń 2019 F2= F1. No ale mogę się mylić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 17 Styczeń 2019 Share Napisano 17 Styczeń 2019 Kolego @Robert66 : F.1 – wpisuje się maksymalną masę całkowitą pojazdu, będącą największą technicznie dopuszczalną masą całkowitą pojazdu, wynikającą z jego konstrukcji i wykonania, określoną przez producenta, wyrażoną w kg; nie dotyczy motocykli i motorowerów; F.2 – wpisuje się dopuszczalną masę całkowitą pojazdu, będącą największą, określoną w przepisach o warunkach technicznych masą pojazdu obciążonego osobami i ładunkiem, dopuszczonego do poruszania się po drodze, wyrażoną w kg; " Raczej " w tym przypadku ta zależność : 33 minuty temu, Robert66 napisał: F2= F1 Nie będzie spełniona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert66 Napisano 17 Styczeń 2019 Autor Share Napisano 17 Styczeń 2019 No własnie .W ciągniku jest F3 jest oczywiste. Załóżmy hipotetycznie F1 naczepy 32000 to F2=? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 17 Styczeń 2019 Share Napisano 17 Styczeń 2019 Wszystko jest zależne od ilości osi i odległości między nimi. Może się przyda : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert66 Napisano 17 Styczeń 2019 Autor Share Napisano 17 Styczeń 2019 No ok osie 5x9000, odległości prawidłowe tj:1,32;1,88 i więcej,3 skrętne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter1973 Napisano 17 Styczeń 2019 Share Napisano 17 Styczeń 2019 Dnia 2019-01-15 o 16:07, Robert66 napisał: czy można odmówić rejestracji z powodu 5 , anie jedynie słusznej liczby 3 osi w naczepie. nie można odmówić takiej rejestracji . tak samo każda ilość osi jest słuszna , wlaściwa ale fakt - najpopularniejsza to liczba 3 . w twojej naczepie zapewne chodzi o transport specjalistyczny. klient powinien wiedzieć po co mu taka naczepa i cy potrzebuje odstępstwo . 30 minut temu, Robert66 napisał: osie 5x9000, odległości prawidłowe tj:1,32;1,88 i więcej,3 skrętne. za mało danych , przydałaby sie TZ i dokładne odległości między osiami , foto całej naczepy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert66 Napisano 17 Styczeń 2019 Autor Share Napisano 17 Styczeń 2019 Odstępstwo dostaje się na przewóz ładunków niepodzielnych ,co w tym przypadku nie ma miejsca i klient nie ma zamiaru o nie występować.A mnie rybka co on ma zamiar wozić. odległości osi to: 1 od 2-1,31m 2 od 3-2,86m 3 od4-1,81m 4 od5-1,5m tabliczka jest tak jak powiedziałem wcześniej, określająca naciski na każdą po 90000kg . pytanie pozostaje aktualne jak F2? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 17 Styczeń 2019 Share Napisano 17 Styczeń 2019 Odstępstwo dostaje się od warunków technicznych, a nie na przewóz ładunków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert66 Napisano 17 Styczeń 2019 Autor Share Napisano 17 Styczeń 2019 7 minut temu, blakop napisał: Odstępstwo dostaje się od warunków technicznych, a nie na przewóz ładunków. zgadza się ,ale nikt nie dostanie odstępstwa do wożenia słomy czy kartofli bo to można robić normalnymi pojazdami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 17 Styczeń 2019 Share Napisano 17 Styczeń 2019 Takie coś to jest, bo nie kumam o co chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert66 Napisano 17 Styczeń 2019 Autor Share Napisano 17 Styczeń 2019 Dokładnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 17 Styczeń 2019 Share Napisano 17 Styczeń 2019 A może prędzej takie coś: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert66 Napisano 17 Styczeń 2019 Autor Share Napisano 17 Styczeń 2019 Gorąco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 17 Styczeń 2019 Share Napisano 17 Styczeń 2019 Czyli podkontenerowa. No to IVVO musi objaśnić ile taka naczepa d.m.c. może mieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.