Skocz do zawartości

Citroen C2 zmiana miejsc z 2 na 4 oraz z ciężarowego na osobowy


michal_kubek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Citroen C2 na słupku ma tabliczkę znamionową z homologacją "e2*2001/......" , czyli fabryczna na 4 miejsca. A wyżej naklejona jest informacja o zmianie homologacji z M1 na N1 początek AU-2256........   . Klient chce na 4 miejsca i z ciężarowego na osobowy. Wystarczy zaświadczenie z odpowiedniego warsztatu + badanie i zdjęcia? Czy do citroena po wyciąg z homologacji ze fabrycznie auto przystosowane na 4 miejsca i dołączyć do dokumentacji? 

Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli szło na 4 i konstrukcyjnie jest dopuszczone 4  (kotwiczenie pasów, mocowania foteli i  homo m1) to poświadczenie od producenta bym ogarnął że pojazd o tym i tym nr vin był M1 z 4 miejscami i że jest możliwość powrócenia do fabrycznej konfiguracji i tyle. Miałem takie kwitki na 2 kijanki. Wydali za free bez problemu. Podkładka jest dobra, WK i ITS również mi potwierdziły że dobrze coś takiego mieć i w zasadzie to był finał sprawy.

Ps: Papier od producenta oczywiście klient sobie sam ogarniał

Edytowane przez Rafi90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaświadczenie musi być.  Zawsze można dołączyć wyciąg z homo o jakim piszesz i ładnie opisać w uwagach. Im lepiej opisane tym zawsze łatwiej  w przyszłości.

 

Sobie bym zostawił kopię tego wyciągu.

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale po co ta pierwotna homo - w momencie kiedy zrobili II etap to ją rozwalili - to w tej chwili tylko papierek z danymi które mogą nie mieć nic wspólnego z rzeczywistością 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zawsze chce i będę chciał . Dziś prawo jest takie jutro takie, dziś daje się temu spokój, za rok trafi się jakiś wędkarz i będzie łowił takie zmiany z pytaniami po co dlaczego i jak. Przezorny ubezpieczony i śpi spokojnie.

I tak jak pisał Mecher. Kserować i trzymać sobie takie różnego rodzaju homologacje, wyciągi , kwitki .

Edytowane przez Rafi90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@IVVO a kto pisał o danych ?

WK będzie miał wtedy czarno na białym (z podkładką), że pojazd posiada fabryczne punkty kotwiczenia. 

Sam niedawno pisałeś coś o PzP :P

Edytowane przez Mecher
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Rafi90 napisał:

za rok trafi się jakiś wędkarz i będzie łowił takie zmiany z pytaniami po co dlaczego i jak.

O mnie możesz być spokojny.:razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, leski66 napisał:

O mnie możesz być spokojny.:razz:

Gdybyś przeszedł do TDT i któregoś z nas chciał łapać to niech Ci się żyłka zerwie, czy co wy tam macie hahahaha ?

Edytowane przez Rafi90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, Mecher napisał:

WK będzie miał wtedy czarno na białym (z podkładką), że pojazd posiada fabryczne punkty kotwiczenia. 

 Które w sposób trwały powinny być usunięta e II etapie 

O tym piszę nie o danych technicznych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, IVVO napisał:

 Które w sposób trwały powinny być usunięta e II etapie 

O tym piszę nie o danych technicznych

To gdzie będa zamontowane te dwa dodatkowe miejsca, jeśli nie ma punktów kotwiczenia ? I ty to usankcjonujesz? Na samym zaświadczeniu od podmioty ? 

Edytowane przez Mecher
  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Od tego mam aparat aby je sfotografować miejsca mocowania pasów i siedzeń, stwierdzić czy jest to zgodne z przepisami  - żadne wyciągi z homo do tego nie potrzebne - za to mi płacą 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja tam wole mieć papier i dodatkowo wzrokowo a także fotograficznie to potwierdzić .Ale... Każdy robi jak chce. Byle by było zgodnie z przepisami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@IVVO, twoje uprawnienia, twoja sprawa.

Pozwól że do własnych uprawnień będę podchodził jak napisałem. US może i nic ale WK jak najbardziej może zakwestionować 

Edytowane przez Mecher
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@IVVO, oczywiście jeśli tego nie ma, trudno, bo nie mam prawa tego wymagać (co najwyżej rzeczoznawca). Ale skoro jest to dlaczego się tym nie posiłkować?  

 Bo ktoś się uparł, ma takie widzi mi się ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macherku - ta homo to może coś pomoże G45.20Z - on przebudował pojazd - My tylko sprawdzamy czy on to zrobił zgodnie z przepisami.

Bo tak popatrz - pierwszy raz homo rozwalił II etap - drugi raz G45.20Z - nie wiem dla czego na tych pojazdach jest jeszcze oryginalna TZ z homo - skoro dwa razy pojazd już był przebudowany - i ta homo z oryginalnej TZ może -ale nie musi mieć nic wspólnego z pojazdem co wyszedł z fabryki - a jeszcze ciekawiej jest z tym - co zrobić z TZ II etapu - jeśli II etap zostawił oryginał to czy po zmianie powinna zostać albo być usunięta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.