berecik Napisano 27 Styczeń 2006 Share Napisano 27 Styczeń 2006 Chciał bym zapoznać się w celach edukacyjnych z takim urządzeniem jak antyradar. Może ktoś ma w tym temacie jakieś doświadczenie. Na czym można by się pouczyć i który jest lepszy do nauki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 27 Styczeń 2006 Share Napisano 27 Styczeń 2006 Ja sie ucze od dluzszego czas - jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 27 Styczeń 2006 Share Napisano 27 Styczeń 2006 A jak jest z fotoradarami stacjonarnymi. Mają bardzo "płaską" wiązkę, nie ma proplemu z ichwykrywaniem odpowiednio przed??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 27 Styczeń 2006 Share Napisano 27 Styczeń 2006 Nikt nie mówił, że nie ma problemu ... Tak ogólnie - cienię sobie zestaw 3 rzeczy - w takiej kolejnosći, jak piszę - CB radio (!), AutoMapa z zaznaczonymi miejscami kontrolii (pomocne w miastach i w czasie zmiejszonego ruchu ciężarówek = słaba komunikacja CB) i właśnie antyradar ... Nie wiem, gdzie tu umieścić zdrowy rozsądek - bo jego obecnośc jest tak czy siak pomocna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
berecik Napisano 27 Styczeń 2006 Autor Share Napisano 27 Styczeń 2006 Antyradar Cobra XRS 9600 może ktoś to testował i oceni tą zabawke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
berecik Napisano 14 Kwiecień 2011 Autor Share Napisano 14 Kwiecień 2011 Fotoradary i kamery rejestrujące przekraczanie prędkości rosną przy drogach jak grzyby po deszczu. Nie tylko w Polsce. Niektóre firmy postanowiły na tym zarobić, przygotowując urządzenia ostrzegające o "niebezpiecznych" miejscach. Podczas odbywających się w Lipsku targów AMICOM niemiecka firma POICON GmbH & Co. KG zaprezentowała urządzenie ostrzegające o punktach, w których można natknąć się na przenośne i stacjonarne fotoradary oraz miejscach kontroli prędkości przy użyciu ręcznych mierników. POI Pilot GPS-Warner występuje w dwóch wersjach – 3000 i 5000+. Dla każdego wariantu POI Pilot GPS-Warner przygotowano dwa rodzaje oprogramowania. Podstawowe D/A/CH opracowano z myślą o klientach z krajów niemieckojęzycznych. Za 10 euro można dokupić oprogramowanie, dzięki któremu GPS-Warner będzie ostrzegał przed fotoradarami także w Polsce, jak również w Andorze, Belgii, Czechach, Danii, Francji, Finlandii, Hiszpanii, Holandii, Irlandii, Luksemburgu, Norwegii, Portugalii, Szwecji, Turcji oraz Wielkiej Brytanii.POI Pilot 3000 GPS-Warner sygnalizuje zbliżanie się do niebezpiecznych miejsc kolorowymi diodami oraz sygnałami dźwiękowymi. Urządzenie o wielkości zbliżonej do pudełka zapałek zostało wycenione na 39,90 euro. Rozmiary podobne do pudełka papierosów ma natomiast bardziej rozbudowany POI Pilot 5000+ GPS-Warner. Za urządzenie z ciekłokrystalicznym wyświetlaczem trzeba zapłacić 59,90 euro. Sprzęt został także wyposażony w system informujący o przekroczeniu dozwolonej prędkości na drogach bez urządzeń pomiarowych, możliwość zapisywania własnych punktów specjalnych oraz syntezator mowy, który ostrzega przed zagrożeniami.Warto dodać, że POI Pilot GPS-Warner sygnalizuje nie tylko zbliżanie się do miejsc częstych kontroli drogowych. Kierowca jest także ostrzegany o niebezpiecznych zakrętach, niestrzeżonych przejazdach kolejowych, oblodzonych odcinkach drogi oraz miejscach, w których można spodziewać się aquaplaningu. Jak działa POI Pilot GPS-Warner? Urządzenie można uznać za uproszczoną nawigację, która nie dysponuje dużym wyświetlaczem oraz mapami ze szczegółową siatką ulic. Do pamięci POI Pilot GPS-Warner wprowadzono przede wszystkim współrzędne miejsc, w których kierowca może spodziewać się "niespodzianek". Moduł GPS ustala położenie samochodu z dokładnością 5-10 metrów i z odpowiednim wyprzedzeniem wysyła komunikaty.Producent przestrzega nabywców o możliwych skutkach prawnych korzystania z urządzenia, podając dla przykładu, że w Niemczech wykroczeniem jest korzystanie z niego podczas jazdy. Aby ustrzec nabywcę przed możliwymi nieprzyjemnościami, POI Pilot 5000+ GPS-Warner otrzymał przycisk Panic. Jego naciśnięcie skutkuje usunięciem z pamięci urządzenia wszystkich danych. Można ja ponownie zapisać przy użyciu dołączonej do zestawu płyty z oprogramowaniem oraz kabla USB. źródło www.onet.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 14 Kwiecień 2011 Share Napisano 14 Kwiecień 2011 Żadna rewelacja. Jest już takie urządzenie i to z łacznością dwukierunkową. http://spolecznosc.yanosik.pl/czym-jest-yanosik/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 14 Kwiecień 2011 Share Napisano 14 Kwiecień 2011 Polak potrafi rozmawiałem z kierowcami, którzy mieli telefony komórkowe przestrojone tak, że reagowały na częstotliwość "suszarki" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.