zoro Napisano 4 Luty 2019 Share Napisano 4 Luty 2019 Nie mogę połączyć się z CEPIK. Wyskakuje komunikat - Błąd łączenia z CEPIK ( S0004). Czy koś wie o co tu chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iamthelaw Napisano 4 Luty 2019 Share Napisano 4 Luty 2019 (edytowane) Też mam problem Edytowane 4 Luty 2019 przez Iamthelaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wrc69 Napisano 4 Luty 2019 Share Napisano 4 Luty 2019 Hmmm... Sprawdziłem: https://hello.skp.cepik/ Otrzymałem prawidłową informację zwrotną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iamthelaw Napisano 4 Luty 2019 Share Napisano 4 Luty 2019 Już wiem o co chodzi. Jestem w trakcie odnawiania certyfikatu na drugiej karcie i na czas prac w cepie takie kwiatki mogą występować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek.g Napisano 9 Marzec 2019 Share Napisano 9 Marzec 2019 Mieliście wczoraj ok 17 tej problem z połączeniem z Cepik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zbych1916 Napisano 9 Marzec 2019 Share Napisano 9 Marzec 2019 tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 9 Marzec 2019 Share Napisano 9 Marzec 2019 Problemy wystąpiły i dostawcy oprogramowania pierwszej klasy na swych stronach o tym fakcie informowali! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 9 Marzec 2019 Share Napisano 9 Marzec 2019 dokładnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek.g Napisano 4 Kwiecień 2019 Share Napisano 4 Kwiecień 2019 Cześć chodzi Wam Cepik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogi1984 Napisano 4 Kwiecień 2019 Share Napisano 4 Kwiecień 2019 (edytowane) U mnie niestety nie(woj.Mazowieckie)...A już młotkiem naprawiać go chciałem Edytowane 4 Kwiecień 2019 przez yogi1984 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denderys Napisano 4 Kwiecień 2019 Share Napisano 4 Kwiecień 2019 Działa, wystarczy 137 razy ponowić zapytanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurant2000 Napisano 4 Kwiecień 2019 Share Napisano 4 Kwiecień 2019 jak nie działa cepik to co robicie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zbitur Napisano 4 Kwiecień 2019 Share Napisano 4 Kwiecień 2019 Tryb awaryjny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 4 Kwiecień 2019 Share Napisano 4 Kwiecień 2019 No jak Cepik nie działa to u mnie ( w biurze jest impreza - " czasami do białego rana " ), a tak na poważnie robię BT w trybie awaryjnym i zaświadczeniu z BT zamieszczam wpis , że wykonano w trybie awaryjnym z powodu .... Jak tylko mam połączenie wysyłam zaległe BT do Cep. Ot tak u mnie idzie. " co nie " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BOY96 Napisano 31 Październik 2019 Share Napisano 31 Październik 2019 (edytowane) Takie pytanko, działa wam Cepik bo mi wyskakuje powiadomienie że brak odpowiedzi ze środowiska Cepik, a niby wszystko jest podłączone, zarówno internet jak i vpn. Edytowane 31 Październik 2019 przez BOY96 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz70 Napisano 31 Październik 2019 Share Napisano 31 Październik 2019 Działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 31 Październik 2019 Share Napisano 31 Październik 2019 Czasami trza " zrestartować " połączenie VPN ( czyli rozłączyć i połączyć ponownie ) U mnie Warmińsko-Mazurskie też działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BOY96 Napisano 31 Październik 2019 Share Napisano 31 Październik 2019 5 minut temu, leski66 napisał: Czasami trza " zrestartować " połączenie VPN Próbowałem 2 razy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 31 Październik 2019 Share Napisano 31 Październik 2019 Spróbowałbym wyłączyć i włączyć kompa. I " ustawić " wszystko od początku - czyli program stacyjny jak i połączenie VPN . --------------------------------- Jeszcze przepiąłbym USB od czytnika karty w inne wolne miejsce w kompie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BOY96 Napisano 31 Październik 2019 Share Napisano 31 Październik 2019 Na razie nic nie pomaga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 31 Październik 2019 Share Napisano 31 Październik 2019 No to po mojemu nie pozostaje nic innego jak : Dzwoń na helpdesk z Łodzi (42) 253-54-54 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cezary Napisano 31 Październik 2019 Share Napisano 31 Październik 2019 30 minut temu, leski66 napisał: Dzwoń....Łodzi a przynajmniej wiosłuj Pan, wisłuj.... p.s. sorki za taką dygresję, ale coś mi się przypomniało... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 31 Październik 2019 Share Napisano 31 Październik 2019 Hee,hee - Git Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarek1 Napisano 31 Październik 2019 Share Napisano 31 Październik 2019 Czasami tak bywa, jak się występuje po nowy Certyfikat i go wydadzą w sobotę bedzię śmigał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 31 Październik 2019 Share Napisano 31 Październik 2019 5 godzin temu, BOY96 napisał: Takie pytanko, działa wam Cepik bo mi wyskakuje powiadomienie że brak odpowiedzi ze środowiska Cepik, a niby wszystko jest podłączone, zarówno internet jak i vpn. A jaki to program ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.