benoo Napisano 29 Kwiecień 2019 Share Napisano 29 Kwiecień 2019 myślałem że ktoś napisze jak to robi,a rozporzadzenie to ja znam... chodziło m i czy to robić czy lepiej odpuścic haki w autach z U S A chodziło mi że przy pierwszm badaniu amerykańca w dipie w F3 ,pisać kreski albo zero,czy na siłe szukać masy w katalogach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rewers Napisano 29 Kwiecień 2019 Share Napisano 29 Kwiecień 2019 (edytowane) Jak przepisy znasz, to widocznie wiesz, że amerykańce bez F3 nie są przeznaczone do ciągnięcia przyczepy Edytowane 29 Kwiecień 2019 przez rewers Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
benoo Napisano 29 Kwiecień 2019 Share Napisano 29 Kwiecień 2019 wiem wiem ale co w dipie napisać w F3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rewers Napisano 29 Kwiecień 2019 Share Napisano 29 Kwiecień 2019 7 minut temu, benoo napisał: wiem wiem ale co w dipie napisać w F3 BD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wadi Napisano 29 Kwiecień 2019 Share Napisano 29 Kwiecień 2019 Najlepiej odpuścić. Haki produkowane w USA mają kulę w innych rozmiarach., oczywiście są adaptery , ale po co kusić los.. W teorii można zamontować haka z homo EU, i używać go do innych celów niż ciągnięcie przyczepy ( bagaźnik ) , jednak kombinatorów nie brakuje i weź takiemu wytłumacz ,że ciągnąć przyczepy nie wolno bo producent nie określił masy zestawu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cezary Napisano 29 Kwiecień 2019 Share Napisano 29 Kwiecień 2019 najlepiej przyswoić sobie wiedzę którą Kolega @aboz był na tyle uprzejmy i pomocny i się nią podzielił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
benoo Napisano 29 Kwiecień 2019 Share Napisano 29 Kwiecień 2019 Godzinę temu, rewers napisał: BD to wtedy 01 i 02 trzeba wpisać zera albo kreski 30 minut temu, cezary napisał: najlepiej przyswoić sobie wiedzę którą Kolega @aboz był na tyle uprzejmy i pomocny i się nią podzielił to może nie ustalać F3 ani 01 02,poprostu pojazdy nie może ciągnąć przyczep i tyle bo jak w f3 wpiszemy brak danych,czyli nie może ciągnąć przyczep to wtedy po co ustalać 01 i 02 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 30 Kwiecień 2019 Share Napisano 30 Kwiecień 2019 14 godzin temu, benoo napisał: to może nie ustalać F3 ani 01 02,poprostu pojazdy nie może ciągnąć przyczep i tyle bo jak w f3 wpiszemy brak danych,czyli nie może ciągnąć przyczep to wtedy po co ustalać 01 i 02 A dlaczego chcesz ograniczać właścicielowi możliwość ciągnięcia przyczep, skoro producent pojazdu ją przewidział. Pomijam już kwestię obowiązku ustalenia danych w sposób rzetelny i z wykorzystaniem wszystkich dostępnych środków, z opinią rzeczoznawcy włącznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rewers Napisano 30 Kwiecień 2019 Share Napisano 30 Kwiecień 2019 48 minut temu, aboz napisał: skoro producent pojazdu ją przewidział Właśnie w tym sęk, bo nie wszystko co idzie na rynek amerykański jest takie same jak na Europę, ale opinia rzeczoznawcy, a i owszem i to chyba jedyna możliwość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 30 Kwiecień 2019 Share Napisano 30 Kwiecień 2019 (edytowane) 28 minut temu, rewers napisał: nie wszystko co idzie na rynek amerykański jest takie same jak na Europę, Co nie zwalnia diagnosty z obowiązku rzetelnego ustalenia danych. W przywołanym tutaj moim poście, podałem sposób ustalenia pewnych danych, więc sposoby są. 28 minut temu, rewers napisał: ale opinia rzeczoznawcy, a i owszem i to chyba jedyna możliwość. Wcale nie jedyna. Jedna z wielu. Pomocne są instrukcje obsługi pojazdów, bo zawierają masę danych dla pojazdów na Stany czy Kanadę. W tym również masy przyczep. Są to dane producenta, więc najwiarygodniejsze jakie mogą być. Edytowane 30 Kwiecień 2019 przez aboz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 30 Kwiecień 2019 Share Napisano 30 Kwiecień 2019 Czyli na TZ nie musi być F3? Względnie może być co innego niż ustali diagnosta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 30 Kwiecień 2019 Share Napisano 30 Kwiecień 2019 @blakop wiesz doskonale, że na TZ dla pojazdów na rynek amerykański nie ma F3. Podobnie było z Mercedesem i nie oznaczało to, że pojazd nie może ciągnąć przyczep oraz nie ma określonego w homo F3. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rewers Napisano 30 Kwiecień 2019 Share Napisano 30 Kwiecień 2019 41 minut temu, aboz napisał: Są to dane producenta, więc najwiarygodniejsze jakie mogą być. Mama dostęp do wielu instrukcji obsługi, instrukcji serwisowych i katalogów części z grupy VW i uwierz mi, że nie zawsze to, co pisze w nich producent odzwierciedla stan rzeczywisty i są to dane rzetelne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 30 Kwiecień 2019 Share Napisano 30 Kwiecień 2019 Teraz, rewers napisał: nie zawsze to, co pisze w nich producent odzwierciedla stan rzeczywisty i są to dane rzetelne. Ale rozmawiamy o pojazdach na rynek USA, a tam jak coś nie tak w instrukcji, to może się skończyć milionowym odszkodowaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 4 Maj 2019 Share Napisano 4 Maj 2019 Rewers, a może jednak po opinii rzeczoznawcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogi1984 Napisano 4 Maj 2019 Share Napisano 4 Maj 2019 Jest w rozporządzeniu takie coś jak szczegółowy sposób ustalania nieznanych danych, nie rozumiem tego szukania dziury w całym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
benoo Napisano 6 Maj 2019 Share Napisano 6 Maj 2019 Ale skoro pojazd z usa nie ma na tabliczce F3,to nie może ciągnać przyczep. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 6 Maj 2019 Share Napisano 6 Maj 2019 3 godziny temu, benoo napisał: skoro pojazd z usa nie ma na tabliczce F3,to nie może ciągnać przyczep. Znajdź mi pojazd na rynek amerykański z F3 na TZ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.