Skocz do zawartości

Ford Focus USA 2015 gdzie VIN


suchy_86

Rekomendowane odpowiedzi

myślałem że ktoś napisze jak to robi,a rozporzadzenie to ja znam...

chodziło m i czy to robić czy lepiej odpuścic haki w autach z U S A

chodziło mi że przy pierwszm badaniu amerykańca w dipie w F3 ,pisać kreski albo zero,czy na siłe szukać masy w katalogach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak przepisy znasz, to widocznie wiesz, że amerykańce bez F3 nie są przeznaczone do ciągnięcia przyczepy;)

Edytowane przez rewers
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej odpuścić. Haki produkowane w USA mają kulę w innych rozmiarach., oczywiście są adaptery , ale po co kusić los.. W teorii można zamontować haka z homo EU,  i używać go do innych celów niż ciągnięcie przyczepy ( bagaźnik ) , jednak kombinatorów nie brakuje i weź takiemu wytłumacz ,że ciągnąć przyczepy nie wolno bo producent nie określił masy zestawu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, rewers napisał:

BD

to wtedy 01 i 02 trzeba wpisać zera albo kreski

 

30 minut temu, cezary napisał:

najlepiej przyswoić sobie wiedzę którą Kolega @aboz był na tyle uprzejmy i pomocny i się nią podzielił 

 

to może nie ustalać F3 ani 01 02,poprostu pojazdy nie może ciągnąć przyczep i tyle

bo jak w f3 wpiszemy brak danych,czyli nie może ciągnąć przyczep to wtedy po  co ustalać 01 i 02

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, benoo napisał:

to może nie ustalać F3 ani 01 02,poprostu pojazdy nie może ciągnąć przyczep i tyle

bo jak w f3 wpiszemy brak danych,czyli nie może ciągnąć przyczep to wtedy po  co ustalać 01 i 02

A dlaczego chcesz ograniczać właścicielowi możliwość ciągnięcia przyczep, skoro producent pojazdu ją przewidział. Pomijam już kwestię obowiązku ustalenia danych w sposób rzetelny i z wykorzystaniem wszystkich dostępnych środków, z opinią rzeczoznawcy włącznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, aboz napisał:

skoro producent pojazdu ją przewidział

Właśnie w tym sęk, bo nie wszystko co idzie na rynek amerykański jest takie same jak na Europę, ale opinia rzeczoznawcy, a i owszem i to chyba jedyna możliwość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, rewers napisał:

nie wszystko co idzie na rynek amerykański jest takie same jak na Europę,

Co nie zwalnia diagnosty z obowiązku rzetelnego ustalenia danych. W przywołanym tutaj moim poście, podałem sposób ustalenia pewnych danych, więc sposoby są.

 

28 minut temu, rewers napisał:

ale opinia rzeczoznawcy, a i owszem i to chyba jedyna możliwość.

Wcale nie jedyna. Jedna z wielu. Pomocne są instrukcje obsługi pojazdów, bo zawierają masę danych dla pojazdów na Stany czy Kanadę. W tym również masy przyczep. Są to dane producenta, więc najwiarygodniejsze jakie mogą być.

Edytowane przez aboz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@blakop wiesz doskonale, że na TZ dla pojazdów na rynek amerykański nie ma F3. Podobnie było z Mercedesem i nie oznaczało to, że pojazd nie może ciągnąć przyczep oraz nie ma określonego w homo F3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, aboz napisał:

Są to dane producenta, więc najwiarygodniejsze jakie mogą być.

Mama dostęp do wielu instrukcji obsługi, instrukcji serwisowych i katalogów części z grupy VW i uwierz mi, że nie zawsze to, co pisze w nich producent odzwierciedla stan rzeczywisty i są to dane rzetelne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, rewers napisał:

nie zawsze to, co pisze w nich producent odzwierciedla stan rzeczywisty i są to dane rzetelne.

Ale rozmawiamy o pojazdach na rynek USA, a tam jak coś nie tak w instrukcji, to może się skończyć milionowym odszkodowaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest w rozporządzeniu takie coś jak szczegółowy sposób ustalania nieznanych danych, nie rozumiem tego szukania dziury w całym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, benoo napisał:

skoro pojazd z usa nie ma na tabliczce F3,to nie może ciągnać przyczep.

Znajdź mi pojazd na rynek amerykański z F3 na TZ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.