mirek_handlarz Napisano 5 Marzec 2019 Share Napisano 5 Marzec 2019 I znów kuriozum - dla ochrony tkanek tłuszczowych - wskazane jest by diagnosta pytał P.T klienta czy, aby nie używa do określonych celów "wielkiej" osobówki, i bez względu na to czy używa czy też nie - umieszczać stosowną uwagę w RBT o używaniu czy też zaniechaniu tego używania. By żyło się lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 5 Marzec 2019 Share Napisano 5 Marzec 2019 Panowie to tak jak z blokadą alkoholową - klient ma Nas poinformować iż takowa jest zamontowana - jest to w jego gestii - to jest dokładnie taki sam przypadek - koncesjonowany przewoźnik kończy odpowiednie kursy aby uzyskać certyfikat i uzyskać koncesje - My działamy zgodnie z PoRD gdzie są wyznaczone terminy badań - i nie interesuje nas czy pojazd jest używany do przewozów zarobkowych czy prywatnie - ostatnio miałem dwa takie przypadki gdzie po trzech latach wykonałem na dwa - oby dwa pojazdy zostały zatrzymane przez ITD i zostały zabrane im DR za brak ważnego przeglądu i dostały po 2000 mandatu - ITD stwierdziło w protokole kontrolnym , przewoźnik jest świadomy tego iż pojazd powinien podlegać corocznemu BT o czym nie poinformował pracownika SKP który zgodnie z posiadaną wiedzą i zapisami w PoRD wykonał badanie U przewoźnika wszczęto kontrolę bo to nie pierwszy przypadek w tej firmie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 5 Marzec 2019 Share Napisano 5 Marzec 2019 A masz może kopię tego protokołu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 5 Marzec 2019 Share Napisano 5 Marzec 2019 (edytowane) Nie - ale był dołączony do pokwitowania - nie przypuszczałem że się przyda - następnym razem zeskanuję - bo to częsta sprawa Rozmawiałem z moim znajomym z ITD - jak mówi to problem występuje zaraz przy rejestracji takiego pojazdu - lizing nie wie w jakim celu będzie używany pojazd a przewoźnik nie powiadamia ich że do zarobkowego a powinien - bo to w jego gestii Edytowane 5 Marzec 2019 przez IVVO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 5 Marzec 2019 Share Napisano 5 Marzec 2019 Nie kwestionuję faktu, że go (ich) nie było. Chciałem tylko poczytać uzasadnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 5 Marzec 2019 Share Napisano 5 Marzec 2019 (edytowane) 15 godzin temu, blakop napisał: i suma summarum jedyną karę poniósł by tu Diagnosta - bo źle wyznaczył termin Jeśli taki pojazd zostanie zatrzymany w okresie pierwszych trzech lat - tych z urzędu - to kogo mają karać - urzędnika z WK - leasing - który rejestrował pojazd - nie - właściciel z DR przyjeżdża na SKP i "prosi" o badanie na rok - bo on to "nie wiedział" że przy transporcie zarobkowym tak ma być - nie tak dawno o czym pisałem w podobnym temacie w ciągu jednego dnia miałem takich 8 - wszystkie wyłapane na bramkach na A4 przez ITD - właściciel poszedł z pretensjami do WK i leasingu - jedni i drodzy pogonili go i powiedzieli aby zapoznał się z PoRD i ustawą o Transporcie Edytowane 5 Marzec 2019 przez IVVO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 5 Marzec 2019 Share Napisano 5 Marzec 2019 No leasing to jeszcze zna klienta docelowego na wylot. Ale WK nie wie nic przy rejestracji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 5 Marzec 2019 Share Napisano 5 Marzec 2019 (edytowane) Nie chce mi się szukać po pra-dawnych paragrafach, ale czy to nie jest jakiś przepisowy relikt czasów kiedy to na Żuku badylarza obowiązywał napis "Użytek własny". No bo wiecie, kiedyś to nawet był obowiązek wskazać urzędowi miejsce postoju/garażowania auta. Z resztą ta lokalizacja jest chyba do dzisiaj praktykowana przez niektórych ubezpieczycieli co do bardziej promocyjnych ofert objęcia pakietem tego i tego i jeszcze tamtego. Ekranu w smartfonie również, pod warunkiem że w garażu się potłucze. Tego zarobkowego transportu nie rozbierze nijak. Tak samo jak pojazdu resortowego używanego do celów specjalnych nie rozkmini, ani "zabytka" co po weselach dorabia. Nikt lub prawie nikt się do tego nie przyzna. Jedyna droga, to najzwyklejszy donos i niech się odpowiednie służby tym zajmują dlaczego użytkownik nie ponosi żadnych sankcji za nieterminowe badania okresowe. Niedługo całe te badania techniczne też będą reliktem przeszłości, podobnie jak szare komórki użytkowników dzisiejszych samochodów co to nie kapuja nawet, że świateł dziennych używa się w dzień, a nie choroba jasna całą dobę jeździ na automacie. Znaczy pokrętas tak ustawiony na wieki wieków i "proszę pana niech mi pan tak jak było poustawia". Edytowane 5 Marzec 2019 przez Paprock Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.