Paprock Napisano 28 Marzec 2019 Share Napisano 28 Marzec 2019 (edytowane) A ja po namyśle obstawiam, że adnotacja powinna być przeniesiona cała, tak jak to się praktykuje właśnie w drukach homo. Nic bym nie miał, gdyby tak to w dowodzie wyglądało. [---ZAWIESZENIE PNEUMATYCZNE LUB RÓWNOWAŻNE---] i po temacie. Ani mi to sprawdzać, ani oceniać. Wartość tej adnotacji, przynajmniej dla diagnosty, podobna jak do euro normy jeżeli o wydalanie w rury wydechowej się rozchodzi. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 29 minut temu, IVVO napisał: Michale - jest to wpis powiedzmy ogólny w homo - jeśli WK ma problem którą opcję wybrać kieruje na OSKP - miałem kilka takich skierowań - i dla diagnosty nie powinno to sprawiać żadnego problemu - no chyba że tych co to na PSKP całe życie pracowali i przeszli na OSKP i z "ciężkimi" nie mieli do czynienia Godne uwagi zastanawiające zjawisko. Jak klepię tylko Golfy Cztery i bardzo bym poprosił o wytyczne jak Diagnosta ze Stacji Okręgowej miałby to bez "żadnego problemu" zrobić? Że niby co, że zapoda żurawia pod mosty i jak zobaczy miechy/poduchy to określi na pneumatyczne, a jak zobaczy resory, to powie że równoważne, czy tak to ma wyglądać? Podpowiem, że nie ma wglądu w homologację i co dalej? IVVO-Ivanie ładnie proszę o wykładnie w wolnym czasie. Edytowane 28 Marzec 2019 przez Paprock Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 28 Marzec 2019 Share Napisano 28 Marzec 2019 21 minut temu, Paprock napisał: a jak zobaczy resory, to powie że równoważne, czy tak to ma wyglądać Sory Paproczku ale równoważne nie ma nic wspólnego z tymi elementami - przy równoważnym elementami powiedzmy przenoszącymi obciążenie są siłowniki hydrauliczne - i 99% układów równoważnych tak to wygląda - bardzo obrazowym przykładem są dźwigi - zastosowanie poduszek było by co najmniej nie na miejscu przy obciążeniach rzędu 170kN na oś - jak będzie taki z równoważnym to zapodam fotę - i nie pisz o jakiś pół resorach bo mieszasz młodzieży w głowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 28 Marzec 2019 Share Napisano 28 Marzec 2019 Ale ja zapodałem wytyczne o zawieszeniu równoważnym i jakoś Diagnosty z Okręgówki tam nie widzę. Ja mogę co najwyżej dla śmiechu sobie zawiechę wymodzić mając w ręku homo ze zdaniem "zawieszenie pneumatyczne lub równoważne - tak". I teraz z partyzanta powiem tak, że jak zobaczę miechy/poduchy to uznam za "pneumatyczne", a jak ich nie zobaczę, to powiem "równoważne". Tak może postąpić diagnosta, co to tylko Golfy Cztery robi, a w dodatku ma w ręku homologację od oglądanego auta. Bez papieru producenta, to se można tylko wkoło fury pochodzić. Ale OK. Na materiał szkoleniowy zaczekam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 28 Marzec 2019 Share Napisano 28 Marzec 2019 20 minut temu, Paprock napisał: Na materiał szkoleniowy zaczekam Przyłączam się do kolejki w " oczekiwaniu " na ten - ( szkoleniowy materiał ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 28 Marzec 2019 Share Napisano 28 Marzec 2019 IVVAN zaiste może mieć zapiernicz jak zwykle, także instruktaż licho wie kiedy będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 6 Sierpień 2019 Share Napisano 6 Sierpień 2019 (edytowane) Wracając do tematu - tak wygląda zawieszenie równoważne w DEMAG-u - temat trochę zapomniany ale obiecałem że zapodam foty Edytowane 6 Sierpień 2019 przez IVVO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 6 Sierpień 2019 Share Napisano 6 Sierpień 2019 No dobrze, a jest może na to producencki papier? Taki dokument mnie bardziej ciekawi od dowodowych adnotacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 6 Sierpień 2019 Share Napisano 6 Sierpień 2019 Ciężarówki Man-a miewały podobne rozwiązanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 6 Sierpień 2019 Share Napisano 6 Sierpień 2019 30 minut temu, Paprock napisał: No dobrze, a jest może na to producencki papier Tak - jak podjadą po pieczątkę to dam ksero - robiłem pierwsze na odstępstwa - jest do niego kompletna dokumentacja - na razie przegląd na zaświadczeniu bo odstępstwa nie wpisane w DR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurant2000 Napisano 7 Sierpień 2019 Share Napisano 7 Sierpień 2019 23 godziny temu, Paprock napisał: a jest może na to producencki papier a czy to wystarczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 7 Sierpień 2019 Share Napisano 7 Sierpień 2019 Tak 33.1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LimonQ Napisano 7 Sierpień 2019 Share Napisano 7 Sierpień 2019 A na oświadczenie o danych i informacjach o pojeździe niezbędnych do rejestracji i ewidencji pojazdów wystawionym przez producent czasami nie podaje dokładnie jaki ma być rodzaj zawieszenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 7 Sierpień 2019 Share Napisano 7 Sierpień 2019 https://forum.norcom.pl/index.php?/topic/811-rodzaje-zawieszeń-samochodów-cięzarowych/&do=findComment&comment=212111 Matko! I po jaką cholerę został powielony ten załącznik? Nie szkoda miejsca na cudzym serwerze? Bo byku fest czytelne! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 7 Sierpień 2019 Share Napisano 7 Sierpień 2019 26 minut temu, LimonQ napisał: producent czasami nie podaje dokładnie jaki ma być rodzaj zawieszenia? Raczej nie, chociaż może się zdarzyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.