Darek :-) Napisano 5 Luty 2006 Share Napisano 5 Luty 2006 Ostatnio był u mnie żuraw samochodowy Fablok i nic by nie było w tym dziwnego gdyby nie ścięcie z WDT który przed badaniem technicznym urzadzenia pojazdu przeprowadzał badania dozorowe urządzenia dźwigowego zakończone wynikiem pozytywnym. Otóż po wjeździe pojazdu na badanie techniczne wszystko byłoby OK gdyby nie wyciek z pompy urządzenia dźwigowego. Badanie zakończyło się wynikiem negatywnym i zaczęłło się ścięcie pomiędzy dozorowcem, a nami. Dozorowiec twierdzi, że ten wyciek nie wpływa na bezpieczeństwo pracy żurawia, a ja że wpływa na bezpieczeństwo pozostałych użytkowników dróg, ponieważ wyciek był co zresztą było widać w kanale. W poniedziałek dalsza część wojny ale jakoś się tym nie przejmuję bo wiem iż mam rację. Jak u was na stacjach załatwiacie takie sprawy? Czy też są takie ścięcia pomiędzy cywilnym DT, a stacją wykonującą badanie pojazdu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal Napisano 5 Luty 2006 Share Napisano 5 Luty 2006 Akurat w czwartek była u mnie koparka na podwoziu Star 266 - po remoncie . Można powiedzieć wszystko okej - a głowny zarzut do wykonania N ,nadmierne wycieki z samego urządzenia koparkowego . Może nie wpływa na bezpieczeństwo ,ale wpływa na ekologie co zgodnie z art. 66 dyskwalifikuje pojazd . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojciech Jania Napisano 5 Luty 2006 Share Napisano 5 Luty 2006 Masz rację! Wycieki oleju dyskwalifikują taki pojazd i wynik badania może być tylko negatywny. Nie daj się! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek D Napisano 5 Luty 2006 Share Napisano 5 Luty 2006 Wycieki płynów eksploatacyjnych dyskwalfikują pojazd czyli N, a czy wyciek jest z żurawia czy z silnika to chyba nie ma żadnego znaczenia po prostu szkodzi środowisku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zjc Napisano 6 Luty 2006 Share Napisano 6 Luty 2006 i tak trzymać pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek :-) Napisano 6 Luty 2006 Autor Share Napisano 6 Luty 2006 Oj ile się musiałem dzisiaj nasłuchać bredni, ile wywodów panów z WDT o ważności i znaczeniu ich badań, prawie godzinę nawijali. Ja po godzinie z rozbrajającym uśmiechem pokazałem Dz.U.Nr 227 i swierdziłem, że każdy pilnuje swojej d---py aby była cała. Szczęki im poopadały, a ja z dziką radością wróciłem w pielesze SKP. A tak na prawdę to są niektórzy nawiedzeni, że mała bania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PROFIL Napisano 6 Luty 2006 Share Napisano 6 Luty 2006 Same problemy, można się tylko uczyć i wyciągać wnioski. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WB Napisano 14 Luty 2006 Share Napisano 14 Luty 2006 Zazdroszczę Wam, że pracujecie na stacjach gdzie badania przeprowadzane są zgodnie z literą prawa, niestety ja pracuję w takim rejonie gdzie jeżeli ja odrzucam pojazd ze zwględu na wycieki klient jedzie do inne, która "byje" wszystko jak leci - jak ten problem załatwić pozdrawiam WB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 14 Luty 2006 Share Napisano 14 Luty 2006 Polecam: http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?t=611 i ostatnie 2 posty. Może to coś pomoże ? Ale warto walczyć ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mietek Napisano 26 Luty 2006 Share Napisano 26 Luty 2006 Miałem kiedyś cysternę , niestety przy bliższym przyjrzeniu się jej (trochę) była skorodowana, a niedawno przeszła badania dozorowe. Przy okazji rozmowy z panami od dozoru, zarzucon mi, że diagności mrużą oczy ale oni nigdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.