cezary Napisano 2 Styczeń 2020 Share Napisano 2 Styczeń 2020 dziś podobny przypadek, miałem ustalić F.3 w lagunie, na TZ "0000", w PC masy O.1 i O.2 wpisane, 1200/645, hak zamontowany, na podstawie nr homo spisanego z TZ w katalogu homologacji ITS nie znalazłem takiego modelu, no i co z takim fantem począć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 2 Styczeń 2020 Share Napisano 2 Styczeń 2020 Moim zdaniem jak na TZ lipa i w katalogach też, to tylko zaświadczenie od przedstawiciela producenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cezary Napisano 2 Styczeń 2020 Share Napisano 2 Styczeń 2020 (edytowane) 6 minut temu, blakop napisał: to tylko zaświadczenie od przedstawiciela producenta. uff!!!! tak przekazałem zainteresowanemu, "ino" nie miałem śmiałości poprzez brak pewności o tym napisać, a po powyższym wpisie jestem p.s. samochód kupiony z Krakowa Edytowane 2 Styczeń 2020 przez cezary Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 2 Styczeń 2020 Share Napisano 2 Styczeń 2020 Z instrukcji pewnej Laguny: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 2 Styczeń 2020 Share Napisano 2 Styczeń 2020 Renault i każe robić wyliczanki?? ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 2 Styczeń 2020 Share Napisano 2 Styczeń 2020 Wyliczać jak wyliczać. Od zawsze tak w instrukcjach piszą. A co do maksymalnej wartości, to oparłbym się na trzecim zdaniu od dołu. Z obserwacji powiem, że w tej marce dodanie [O.1] do [F.1] nigdy nie daje [F.3]. [F.3] zawsze jest mniejsze, bo nie uwzględnia tych 200 kg z ostatniego zdania. Ale diagnostycy na 'porazpierszym' rzeźbią co mogą, aby im się [F.1] plus [O.1] poskładało do [F.3] co skutkuje w późniejszym czasie na okresowym niezgodnością między dowodem a tabliczką i negatywik i ZONK i wybałuszone ślepia klienta i Paprock szuka nowej roboty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 3 Styczeń 2020 Share Napisano 3 Styczeń 2020 10 godzin temu, Rafi90 napisał: Ma możliwość ktoś sprawdzić jak z przyczepami? W homo 1300/645 Ciekawe czy klient wie, że : Same niespodzianki z tą Renówką. A masa ( G ) między homo. a DR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafi90 Napisano 3 Styczeń 2020 Share Napisano 3 Styczeń 2020 (edytowane) Dzięki @leski66. Wysłałem zapytanie do Renault, zdjęcia TZ i będę czekał na odp. Pan powiedział że musi z działem homologacji się skontaktować i odpowiedź będzie najprawdopodobniej w poniedziałek. Ponadto jeśli samochód będzie mógł ciągnąć przyczepy a właściciel zechce wyciąg z świadectwa homologacji to za 174,50zł taki papierek uzyska. Zobaczymy co wyjdzie bo mają się kontaktować z właścicielem A co do G to jest 1151- 1425 więc chyba jest przewidziana rozbieżność Edytowane 3 Styczeń 2020 przez Rafi90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 3 Styczeń 2020 Share Napisano 3 Styczeń 2020 12 godzin temu, blakop napisał: Renault i każe robić wyliczanki?? ? Stosuje ale pozostawia sobie furtkę w postaci: "możliwości przeniesienia na przyczepę z hamulcem 200 kg masy w granicach DMC zespołu pojazdów" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 3 Styczeń 2020 Share Napisano 3 Styczeń 2020 41 minut temu, Rafi90 napisał: Wysłałem zapytanie do Renault, zdjęcia TZ i będę czekał na odp. Pan powiedział że musi z działem homologacji się skontaktować i odpowiedź będzie najprawdopodobniej w poniedziałek. - czyli super wzorowo z ich procedurą w instrukcjach głoszoną. No ciekawe, czy poniedziałkowa odpowiedź też będzie w zgodzie z instrukcją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 3 Styczeń 2020 Share Napisano 3 Styczeń 2020 27 minut temu, Paprock napisał: No ciekawe, czy poniedziałkowa odpowiedź też będzie w zgodzie z instrukcją. Też jestem ciekawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 3 Styczeń 2020 Share Napisano 3 Styczeń 2020 Jedno jest pewne, że nawet jak odpowiedzą w poniedziałek to nie będzie to najbliższy poniedziałek 6 stycznia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 3 Styczeń 2020 Share Napisano 3 Styczeń 2020 I coś mi się wydaje, że nie będzie to jednoznaczna odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 5 Styczeń 2020 Share Napisano 5 Styczeń 2020 Nie bądź takim pesymistą. Mnie odpowiedzieli jednoznacznie, że pojazd nie posiada punktów kotwiczenia siedzeń i pasów mimo, że miał Wysłane z mojego Moto G (5S) Plus przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafi90 Napisano 7 Styczeń 2020 Share Napisano 7 Styczeń 2020 Ciekawe co by było gdyby doszło do kraksy albo jakiegoś nieszczęśliwego zdarzenia i ktoś zaczął by drążyć temat tych pasów. Komu by uwierzyli ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 7 Styczeń 2020 Share Napisano 7 Styczeń 2020 Jakich pasów, skoro @aboz o punktach mówi! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafi90 Napisano 7 Styczeń 2020 Share Napisano 7 Styczeń 2020 No a jak nie ma punktu to do czego pas przykręcisz? Oczywiście rozważam to teoretycznie czysto, ale była już akcja że po wypadku producent wyparł się że auto było 5 osobowe, bo wcześniej poszły ZK z ciężarowego 4 na osobowe 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 7 Styczeń 2020 Share Napisano 7 Styczeń 2020 Nie wiem komu uwierzą. Rzeczoznawca nie miał wątpliwości (ja zresztą podobnie). Renault Polska wyparło się potwierdzania czegokolwiek i próbowali zamknąć temat stwierdzeniem, że pojazd opuścił fabrykę z 6 miejscami. Takie info poszło z działu homologacji. Tyle tylko, że pani która ze mną rozmawiała trochę się wypuściła ze stwierdzeniem, że wszystkie fabryczne M1 w wersji long miały punkty do trzech rzędów. Wysłane z mojego Moto G (5S) Plus przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzysztof plus Napisano 3 Marzec 2020 Share Napisano 3 Marzec 2020 W dniu 22.05.2019 o 09:33, michal_k napisał: Różnie to bywa. Nieraz jest wpisywana, nieraz pomijana. Skoro F.3 jest równe F.2 to oznacza w zasadzie jedno - brak możliwości ciągnięcia przyczepy. Wpisałem do DIP i zaświadczenia F3 równe F2 z tabliczki znamionowej pojazdu Citroen C1 (1190kg) i W.K dzwonił bym poprawił i rubrykę F3 zostawił pustą. Zrobić korektę czy nie ? A może poczekać bo dane i tak przesłali do centrali ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafi90 Napisano 3 Marzec 2020 Share Napisano 3 Marzec 2020 Ale dlaczego pustą jak to są faktyczne dane zespołu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 3 Marzec 2020 Share Napisano 3 Marzec 2020 Ten parametr jest wielce niedopowiedziany jeżeli chodzi o jego funkcjonowanie. Tak po prawdzie nie wiadomo co znaczy. Skoro był podany na tabliczce, to według mnie powinien trafić do DiP-u z odpowiednią informacją skąd się wziął i wytrzasnął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafi90 Napisano 3 Marzec 2020 Share Napisano 3 Marzec 2020 Też bym go wpisał. Choć ten z tabliczki to techniczny, a ten z F3 to niejako administracyjny to jednak jakieś znaczenie ma. Na dobrą sprawę , masy zespołu z tabliczki znamionowej nie można nazwać wprost F3. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 3 Marzec 2020 Share Napisano 3 Marzec 2020 No tak samo techniczny jak [F.2], a przecież się go spoko z tabliczki przepisuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sm Napisano 3 Marzec 2020 Share Napisano 3 Marzec 2020 Ja zrobiłem taką ściągawkę może to pomoże: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 3 Marzec 2020 Share Napisano 3 Marzec 2020 Warto na tym konkretnym przykładzie dodać, że wartości po ukośniku to wartości MMC i nacisku stosowane wyłącznie podczas ciągnięcia przyczepy (nie wpisywane w polskim DR, ale przewidziane w warunkach technicznych). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.