Krzysztof plus Napisano 30 Maj 2019 Share Napisano 30 Maj 2019 Na okresowe przyjechał Suzuki Grand Vitara GT (trzydrzwiowy) z 1999r. Tabliczka znamionowa była naklejona na przegrodzie czołowej. Pojazd miał świeżo zakonserwowane całe podwozie z ramą. Numeru nadwozia/ramy nie znalazłem (UI). Programik jaki mamy też tego nie wiedział. Trochę udało mi się z czyścić tą konserwację ramy za prawym kołem przednim ale numeru nie znalazłem . Niepotrzebnie się tylko trudziłem gdyż i tak od klienta otrzymałem reprymendę. Czy ktoś zna dokładną lokalizację VIN ? Googlowałem w sprawie ale oprócz miejsca na ramie za prawym kołem nic nie podają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 30 Maj 2019 Share Napisano 30 Maj 2019 Na górnej części ramy za przednim prawym kołem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 30 Maj 2019 Share Napisano 30 Maj 2019 Fotka " poglądowa " usytuowania Vin-a ( odmierzyć i skrobać ) Lokalizacja jak wyżej oczywiście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 30 Maj 2019 Share Napisano 30 Maj 2019 29 minut temu, Krzysztof plus napisał: Pojazd miał świeżo zakonserwowane całe podwozie z ramą 29 minut temu, Krzysztof plus napisał: Trochę udało mi się z czyścić tą konserwację ramy za prawym kołem przednim ale numeru nie znalazłem 30 minut temu, Krzysztof plus napisał: Niepotrzebnie się tylko trudziłem gdyż i tak od klienta otrzymałem reprymendę I słusznie niech klient sam sobie znajdzie teraz numer. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
emeryt Napisano 31 Maj 2019 Share Napisano 31 Maj 2019 (edytowane) W dniu 30.05.2019 o 11:14, danielg539 napisał: I słusznie niech klient sam sobie znajdzie teraz numer. A ostatecznie można też ⚡0.2. Numer identyfikacyjny pojazdu (VIN)/numer nadwozia/podwozia/ramy, identyfikacja pojazdu . a) Brak numeru (VIN) lub numeru nadwozia (podwozia/ramy) lub nie można go odszukać - UI Edytowane 31 Maj 2019 przez emeryt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 31 Maj 2019 Share Napisano 31 Maj 2019 Jak klient " awanturny " to nawet trza usterkę ( 0.2.a ) przyłożyć ostatecznie do zaświadczenia. Tak jak tu w tym przypadku : W dniu 30.05.2019 o 10:43, Krzysztof plus napisał: Niepotrzebnie się tylko trudziłem gdyż i tak od klienta otrzymałem reprymendę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.