BigBoy Napisano 6 Czerwiec 2019 Share Napisano 6 Czerwiec 2019 Pojazd samochodowy inny kategoria L7e zarejestrowany w 2016r. homologacja europejska. światła tylne jedno po środku pojazdu kierunki na błotnikach. Jak Panowie podchodzicie do tej kwestii czy powinien posiadać dwie lampy tylne i dwa światła pozycyjne i stop? Motocykl z bocznym wózkiem musi posiadać dwa światła pozycyjne to jest jasno opisane ale tu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 6 Czerwiec 2019 Share Napisano 6 Czerwiec 2019 Zapewne kruczek jest zawarty w szerokości pojazdu i w jakimś odnośniku w Dyrektywie WE. Jak numer homo znajduje się w DR i na pojeździe nie widać żadnych przeróbek to bym się nie czepiał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 6 Czerwiec 2019 Share Napisano 6 Czerwiec 2019 Powinny być dwa. Możliwości są dwie, homologacja za flaszkę albo nasi nie zdążyli z tłumaczeniem dyrektywy,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 6 Czerwiec 2019 Share Napisano 6 Czerwiec 2019 2 minuty temu, JANUSZ60 napisał: albo nasi nie zdążyli z tłumaczeniem dyrektywy To akurat jest normą. Teraz to już nawet zamiaru nie mają tłumaczyć tylko wskazują odnośniki do dyrektyw i po temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 6 Czerwiec 2019 Share Napisano 6 Czerwiec 2019 A gdzie się zmyło to co było, że Gad taki a taki powinien spełniać warunki jak dla... trzykołowego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TeDe Napisano 7 Czerwiec 2019 Share Napisano 7 Czerwiec 2019 I to jest właśnie dylemat... Homologacje "ktoś" mu zrobił, "ktoś" zarejestrował, Minister rozporządzenie odnośnie warunków technicznych wydał. Nie ma ono jakby powiązania z homologacją na podstawie której pojazd może być zarejestrowany. Teoretycznie unijne prawo jest ponad naszym krajowym. Pytanie jak My diagności mamy do tego podejść? Badać zgodnie z rozporządzeniem o warunkach technicznych czy zgodnie z homologacją? Jeśli z homologacją to mamy się ich uczyć czy klient powinien nam ją przedstawić (ciekawe gdzie ją dostanie)? Czy któryś z bardziej doświadczonych i zaznajomionych z tematem kolegów mi to wyjaśni? Oczywiście chodzi o tzw Quady zarejestrowane jako L7e z duża mocą, szerokością powyżej 80 cm itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 7 Czerwiec 2019 Share Napisano 7 Czerwiec 2019 Podejść tak jak choćby tam. Rozszyfrować sprawę i po zabawie. https://forum.norcom.pl/index.php?/topic/3108-quad-data-nbadania-dla-poj-nowego-sprowadzonego/&do=findComment&comment=272472 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 7 Czerwiec 2019 Share Napisano 7 Czerwiec 2019 4 godziny temu, TeDe napisał: Badać zgodnie z rozporządzeniem o warunkach technicznych czy zgodnie z homologacją? Zgodnie z przepisami, które mają pierwszeństwo przed nienadążającym prawem krajowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.