arturo2313 Napisano 8 Czerwiec 2019 Share Napisano 8 Czerwiec 2019 (edytowane) VW crafter przyjechał z Belgi na badanie przed i rej.- Na tabliczce nie ma nacisków na 1 i 2 oś, jak podejsć do tematu Nie pisz DRUKOWANYMI Edytowane 8 Czerwiec 2019 przez Jacdiag Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek_handlarz Napisano 8 Czerwiec 2019 Share Napisano 8 Czerwiec 2019 Jaki kolor ? Tak na poważnie to jak po vinie i znanych parametrach nie dasz rady "dopasować" - to rzeczoznawca z listy ministerialnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pieter77 Napisano 9 Czerwiec 2019 Share Napisano 9 Czerwiec 2019 Wyciąg z homologacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 9 Czerwiec 2019 Share Napisano 9 Czerwiec 2019 Której? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 10 Czerwiec 2019 Share Napisano 10 Czerwiec 2019 Teraźniejszej ( adekwatnej ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patronat Napisano 10 Czerwiec 2019 Share Napisano 10 Czerwiec 2019 Ale ludzie mają problemy oj widać że nowicjusz To co zrobisz jak ci przyjedzie pojazd z USA albo Kanady tam niema często dokładnie nic a może ciągnik rolniczy z Holandii oczywiście ma tylko umowę kupna i też trzeba ogarnąć temat a o rzeczoznawcy przynajmniej u nas nikt ci nie pojedzie najwyżej zmieni SKP. A nawet jak pojedzie do tego rzeczoznawcy to ja te opinie też często traktuje z przemrużeniem oka bo jak naczytałem się głupot co oni nieraz wypisują to ręce opadają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 10 Czerwiec 2019 Share Napisano 10 Czerwiec 2019 OK, więc co dalej po zmrużeniu oka w takiej sprawie? 1. Czary-Mary? 2. Hokus-Pokus? 3. Abra-Cadabra? 4. Wróżenie z fusów? i tak dalej... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wadi Napisano 10 Czerwiec 2019 Share Napisano 10 Czerwiec 2019 Sprawa jak dla mnie jest dziwna , bo przy każdorazowym odbiorze SKP przez TDT wymagane jest posiadanie( lub dostęp) aktualnych katalogów marek i typów pojazdów. Można mieć problem z danymi dla jakiegoś " dziwoląga" , lub ciągnika rolniczego ale nie z tak popularnym samochodem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 10 Czerwiec 2019 Share Napisano 10 Czerwiec 2019 Ale co ma popularność do tego wszystkiego jak nie wiadomo o jaki samochód chodzi. Znajdź w tych katalogach dane do Crafterów na bankowozy po zabudowie porobione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogi1984 Napisano 10 Czerwiec 2019 Share Napisano 10 Czerwiec 2019 A to bankowozy mają przez producenta inne osi zakładane ,inne zawias montowany że naciski się zmieniają?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 10 Czerwiec 2019 Share Napisano 10 Czerwiec 2019 Ja tam nie wiem. Nie znam się. Nie mam pojęcia co, kto, i kiedy zakłada. Przykładowo wiem, że Crafter-Bankowóz jakby pozbawiony jest możliwości ciągnięcia przyczepy, a zwykły blaszak już nie-e! To są tylko przykłady i ten pierwszy co napisał wątek powinien bardziej się przyłożyć, żeby choćby trochę zbliżoną do prawdy otrzymał odpowiedź. I proszę zwrócić uwagę na "przykładowo". Bo oprócz Crafterów występują i inne wynalazki po kilu etapach homologacji! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 11 Czerwiec 2019 Share Napisano 11 Czerwiec 2019 Należy jednak rozróżnić pewne przypadki - owszem - kolejny etap kompletacji pojazdu zazwyczaj może w pojeździe takim jak opisany zmienić parametr "O". Mało tego - w określonych przypadkach może zmienić się i "F" nawet. Ale szczerze - ze zmianą nacisku na oś po zabudowie się jeszcze nie spotkałem. Przynajmniej nie w tej klasie aut. Mało tego - w wielu autach nawet wymiana mostu tak naprawdę nie zmienia parametru nacisku maksymalnego (chociaż samo określenie brzmi już samo z siebie tak dumnie, że większość diagnostów po takiej ingerencji podbije zmianę każdego parametru). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 12 Czerwiec 2019 Share Napisano 12 Czerwiec 2019 Sensem moich jakże błyskotliwych wywodów jest to, co trafnie ujął @mirek_handlarz w swoim pierwszym zdaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mike_van_mik Napisano 12 Czerwiec 2019 Share Napisano 12 Czerwiec 2019 W dniu 8.06.2019 o 15:15, arturo2313 napisał: Na tabliczce nie ma nacisków na 1 i 2 oś, podaj numer vin to ci ustalimy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrzej3 Napisano 13 Czerwiec 2019 Share Napisano 13 Czerwiec 2019 W dniu 10.06.2019 o 09:31, patronat napisał: To co zrobisz jak ci przyjedzie pojazd z USA albo Kanady tam niema często dokładnie nic Wpiszę, że tabliczka niezgodna z załącznikiem numer 4 .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 13 Czerwiec 2019 Share Napisano 13 Czerwiec 2019 Na połowie tabliczek zgodnych z załącznikiem numer 4 nie ma numeru homologacji i co, ten sam tok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wimtus Napisano 24 Czerwiec 2019 Share Napisano 24 Czerwiec 2019 W dniu 10.06.2019 o 12:08, yogi1984 napisał: A to bankowozy mają przez producenta inne osi zakładane ,inne zawias montowany że naciski się zmieniają?. Osie te same ale opony już mają inne niż w standardzie: 7. Koła pojazdu powinny być wykonane z wkładkami masywowymi lub w innej konstrukcji umożliwiającej po przebiciu opony dalszą jazdę przez 15 km z prędkością 50 (+/−5) km/godz. W dniu 10.06.2019 o 12:49, Paprock napisał: Ja tam nie wiem. Nie znam się. Nie mam pojęcia co, kto, i kiedy zakłada. Przykładowo wiem, że Crafter-Bankowóz jakby pozbawiony jest możliwości ciągnięcia przyczepy, a zwykły blaszak już nie-e! To są tylko przykłady i ten pierwszy co napisał wątek powinien bardziej się przyłożyć, żeby choćby trochę zbliżoną do prawdy otrzymał odpowiedź. I proszę zwrócić uwagę na "przykładowo". Bo oprócz Crafterów występują i inne wynalazki po kilu etapach homologacji! No a po co w bankowozie potrzebna jest przyczepka ? Blaszaki przebudowywane na ambulanse też tracą możliwość ciągnięcia przyczepy bo nikomu nie jest to potrzebne a przynajmniej można więcej wyposażenia wrzucić aby zmieścić się w DMC 3.5t. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 25 Czerwiec 2019 Share Napisano 25 Czerwiec 2019 Możesz powiedzieć jak to wyliczyłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wimtus Napisano 25 Czerwiec 2019 Share Napisano 25 Czerwiec 2019 Co wyliczyłem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 26 Czerwiec 2019 Share Napisano 26 Czerwiec 2019 Skąd Ci się wzięło, że bez haka będzie większa ładowność? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wimtus Napisano 26 Czerwiec 2019 Share Napisano 26 Czerwiec 2019 W drugim etapie zabudowy często eliminuje się możliwość montażu haka po to aby pojazd po zabudowie mógł ważyć więcej lub aby nie zwiększać niepotrzebnie dopuszczalnego nacisku na oś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 27 Czerwiec 2019 Share Napisano 27 Czerwiec 2019 To ile może ważyć auto z hakiem, a ile bez niego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wimtus Napisano 27 Czerwiec 2019 Share Napisano 27 Czerwiec 2019 Zależy jaka masę przyczepy mógłby ciągnąć dany pojazd bo od tego zależny jest pionowy nacisk na kulę haka. To już z kolei wpływa na to ile ten pojazd może maksymalnie ważyć w stanie gotowym do jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 27 Czerwiec 2019 Share Napisano 27 Czerwiec 2019 Ten nacisk w grupie aut do 3,5t nie przekracza zazwyczaj 100kg. Zatem proszę o dane. Szczególnie tych pojazdów gdzie to 100kg jest tak granicznie wykorzystane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wimtus Napisano 27 Czerwiec 2019 Share Napisano 27 Czerwiec 2019 Po w zwykłej osobówce nikt się w to nie bawi ale w przypadku takiego ambulansu czy kampera ma to już ogromne znaczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.