mirek.g Napisano 10 Lipiec 2019 Share Napisano 10 Lipiec 2019 Koledzy ,czy na rolkach do bad. ham. da się stwierdzić bicie tarcz ham.? Ciekawy jestem opinii . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafi90 Napisano 10 Lipiec 2019 Share Napisano 10 Lipiec 2019 Naciskasz lekko hamulec i jakieś poglądowe dane będziesz miał na wykresie czy tam zegarach.Mega dokładne to wiadomo tarcze na stół Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sm Napisano 10 Lipiec 2019 Share Napisano 10 Lipiec 2019 U mnie jest opcja: badanie wahania sił hamowania, wartości w % zapisują się na wydruku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogi1984 Napisano 10 Lipiec 2019 Share Napisano 10 Lipiec 2019 Kompensacja bicia to jakby nawet na każdych rolkach co widziałem i robiłem to była,na chyba że stare zegarowe rolki to na nich ciężko wyłapać jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mike_van_mik Napisano 10 Lipiec 2019 Share Napisano 10 Lipiec 2019 Jak masz sprzęcior firmy MAHA to podczas badania hamulców (najpierw naciskasz lekko hamulec i trzymasz a potem do oporu) i wyświetlają ci się wartości owalizacji czyli bicia tarcz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 10 Lipiec 2019 Share Napisano 10 Lipiec 2019 Godzinę temu, mike_van_mik napisał: Jak masz sprzęcior firmy MAHA to podczas badania hamulców (najpierw naciskasz lekko hamulec i trzymasz a potem do oporu) i wyświetlają ci się wartości owalizacji czyli bicia tarcz dokładnie tak jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek_handlarz Napisano 10 Lipiec 2019 Share Napisano 10 Lipiec 2019 Przez 5 sekund utrzymujesz stały nacisk na dźwignie hamulca, jest to drugi etap badania hamulców danej osi na Maha. Pierwszy etap to pomiar oporów toczenia, a trzeci etap to wyznaczenie sił hamowania do punktu poślizgu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zbitur Napisano 11 Lipiec 2019 Share Napisano 11 Lipiec 2019 Beissbarth ma identycznie jak napisał mirek - znaczy się przedmówca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 11 Lipiec 2019 Share Napisano 11 Lipiec 2019 19 godzin temu, mirek.g napisał: czy na rolkach do bad. ham. da się stwierdzić bicie tarcz ham.? Tak 19 godzin temu, sm napisał: U mnie jest opcja: badanie wahania sił hamowania Bez łaski, jest to obowiązkowy pomiar, który ma wykonać diagnosta (1.2.1.e - UI) 16 godzin temu, mirek_handlarz napisał: Przez 5 sekund utrzymujesz stały nacisk na dźwignie hamulca Metodologia jest różna dla różnych urządzeń. Generalnie każdy producent stosuje swoją metodę pomiarów, którą się często nie chwali. Nie ma w tej chwili jednakowej tabeli kiedy jest dobrze a kiedy źle. Trzeba zapoznać się z własną instrukcją obsługi i niestety wyczuć w jakich granicach ma się to mieścić. Na dzień dzisiejszy nie jest to jednoznaczny parametr diagnostyczny, nie można porównywać wyników z dwóch różnych urządzeń. Ba, nie można nawet porównywać z dwóch różnych osi w odniesieniu do siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek_handlarz Napisano 11 Lipiec 2019 Share Napisano 11 Lipiec 2019 Wywołana do tablicy była Maha, więc o niej wątek się potoczył. Faktem jest, że ten sam pomiar producenci różnie zaprojektowali. Tak, że by wstydu przy klientach nie było każdy prawilny diagnosta zapoznaje się z DTR urządzeń na których pracuje. I życie staje się prostsze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.