cipsy123 Napisano 16 Lipiec 2019 Share Napisano 16 Lipiec 2019 Nie moge wejsc w poczekalnie .mam tam jedno badanie ,co zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 16 Lipiec 2019 Share Napisano 16 Lipiec 2019 Spróbuj z konta administrator/diagnosta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cipsy123 Napisano 16 Lipiec 2019 Autor Share Napisano 16 Lipiec 2019 wyświetla bląd query timeout expired . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 16 Lipiec 2019 Share Napisano 16 Lipiec 2019 wyłącz i uruchom norcoma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cipsy123 Napisano 16 Lipiec 2019 Autor Share Napisano 16 Lipiec 2019 uruchomiłem ponownie i dalej wisi w poczekalni .no lipa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 16 Lipiec 2019 Share Napisano 16 Lipiec 2019 Zobacz czy poczekalnia w ogóle działa - czy możesz do niej wejść - jak tak to spróbuj z dolnej zakładki wprowadzić pojazd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cipsy123 Napisano 16 Lipiec 2019 Autor Share Napisano 16 Lipiec 2019 DAŁO SIE TYLKO USUNĄĆ Z POCZEKALNI,NIE MA PO NIM ŚLADU.ROBIE OD NOWA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 16 Lipiec 2019 Share Napisano 16 Lipiec 2019 No to OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iamthelaw Napisano 16 Lipiec 2019 Share Napisano 16 Lipiec 2019 1 godzinę temu, cipsy123 napisał: wyświetla bląd query timeout expired . Też mi ostatnio kilka razy ten błąd wyświetliło ale nie przy poczekalni a podczas inicjalizacji badania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rabka Napisano 30 Styczeń 2021 Share Napisano 30 Styczeń 2021 Witam, Panowie, jak edytować pojazd z poczekalni, aby kontynuować badanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BOY96 Napisano 30 Styczeń 2021 Share Napisano 30 Styczeń 2021 37 minut temu, Rabka napisał: Panowie, jak edytować pojazd z poczekalni, aby kontynuować badanie? Nie wiem jaki masz program ale w programie Stacja masz na dole z lewej strony ikonkę korekta albo po prostu prawym przyciskiem myszki wybierasz korektę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rabka Napisano 6 Luty 2021 Share Napisano 6 Luty 2021 Dziękuję kolego za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yatsek Napisano 6 Maj 2022 Share Napisano 6 Maj 2022 Witam, dzisiaj mam problem z pobieraniem danych kontrahenta do faktury na podstawie NIP z bazy GUS poprzez program. Wyświetla się błąd serwera. Czy to u mnie cos nie działa czy ogólny błąd w sieci? Może ktoś też ma problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zbitur Napisano 6 Maj 2022 Share Napisano 6 Maj 2022 U mnie dane z GUS śmigają od rana. I po NIP-ie , i po nazwie firmy jest ok. Kilka dziś już spłodziłem🙂 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wolf Napisano 30 Maj 2022 Share Napisano 30 Maj 2022 U mnie za to nie działa aktualizacja danych z GUS po zmianie np adresu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.