blakop Napisano 22 Lipiec 2019 Share Napisano 22 Lipiec 2019 I na to się jeleni łapie - jak widać nie tylko wśród laików - Panie... ja mam legalizowany sprzęt... z chomologacjom do tego!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 22 Lipiec 2019 Share Napisano 22 Lipiec 2019 14 minut temu, adam1501 napisał: Bo nie może być przez WDT ani UDT. Może być też GUM Aż zadzwonię i popytam, kto legalizuje hamownie. A tak poważnie, jeszcze nie spotkałem się z pojęciem legalizacji hamowni. Kalibracja owszem, ale tym zajmują się producenci tych urządzeń, a konkretniej ich serwisy. Generalnie jest to urządzenie, któremu nie da się ustanowić parametrów wzorcowych, stąd brak możliwości jego legalizacji. Przekłamanie na nich może wynikać ze zbyt wielu zmiennych, nad którymi nie do końca można mieć kontrolę. Jedynie testy homologacyjne są w stanie odpowiedzieć na pytanie o faktyczną moc, ale wykonuje się je w ściśle określonych warunkach laboratoryjnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.