janko Napisano 16 Wrzesień 2005 Share Napisano 16 Wrzesień 2005 Po przedzytaniu postów myślę że mamy kłopoty Stacja czynna do końca października a szefostwo mimo ponagleń jeszcze nie wysłało wniosku do TDT.Czy żeczywiście jeżeli stacja nie zdąży , to zostaje skreślona z rejestru , i pałzuje przez 3 lata? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 16 Wrzesień 2005 Share Napisano 16 Wrzesień 2005 Czy żeczywiście jeżeli stacja nie zdąży , to zostaje skreślona z rejestru Wszystko zależy od Starostwa Ale w myśl przepisów tak właśnie jest ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stacja Diagnost Napisano 4 Październik 2005 Share Napisano 4 Październik 2005 Czy Ktoś z Wielkopolski przechodził certyfikację? Jeśli tak proszę o informacje na co szczególnie zwrócić uwagę. Jak powinno wyglądać oddzielenie stacji od pozostałego terenu ( na terenie SKP stoi drugi budynek prowadzący inną działalność.) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 4 Październik 2005 Share Napisano 4 Październik 2005 Polecam dwa linki: http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?t=759 (stanowisko MI) i ewentualnie (jeśli jeszcze tego kolega nie czytał) http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?t=168 (karta pomiarów SKP). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chris Napisano 4 Październik 2005 Share Napisano 4 Październik 2005 Stacja Diagnost poczytaj moje posty w dziale "świeżo po wizycie tdt".pozdrawiam jak masz jeszcze jakies pytania to proszę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 4 Październik 2005 Share Napisano 4 Październik 2005 Najlepiej wklejać linki do odpowiednich postów: http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?p=4018&highlight=#4018 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tos-serwis Napisano 11 Październik 2005 Share Napisano 11 Październik 2005 Do wszystkich , którzy przechodzili juz certyfikacje w podstawowej SKP stanowisko przejazdowe.Jaka musi byc: -dlugosc kanalu -gdzie mierzona -dlugosc stanowiska -jak umieszczone schody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 11 Październik 2005 Share Napisano 11 Październik 2005 Ten temat jest już poruszany na forum ! Prosze nie zadawać takich samych lub podobnych pytań w kilku miejscach forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tutus Napisano 29 Listopad 2005 Share Napisano 29 Listopad 2005 A tak czysto teoretycznie. mineła data certyfikacji stacji- czyli stacji bez certyfikatu i dalej przeprowadza badania techniczne. Jakie są kąsekfencje prawne w związku z tym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 29 Listopad 2005 Share Napisano 29 Listopad 2005 SP / UM wykreśla Twoją SKP z rejestru przedsiębiorców prowadzących stacje. Czeka Cię odbiór przez TDT + zabranie wszystkich małych literek ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WOJT999 Napisano 29 Listopad 2005 Share Napisano 29 Listopad 2005 teoria w Gdansku jest kilka takich stacji ktorym sie juz certyfikacja skonczyla i dalej dzialaja, bo TDT jeszcze nie dojechalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 29 Listopad 2005 Share Napisano 29 Listopad 2005 To już tylko wina nadzoru - nikogo więcej. Oczywiście jest coś takiego jak ludzkie podejście, ale ono nie zawsze ma zastosowanie ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tutus Napisano 1 Grudzień 2005 Share Napisano 1 Grudzień 2005 A i zgadzam się. A pytam bo nas czeka w środę taka mała przyjemność jak certyfikacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SkpChoszczno Napisano 2 Grudzień 2005 Share Napisano 2 Grudzień 2005 Mieliśmy wczoraj przyjemność z Panami z TDT. Zakwestionowali nam oryginalność Dzienników Ustaw tzn. mamy w formie elektronicznej i jako ksero lub wydrukowane u nas na drukareczce, w przepisie tj DzU. Nr 25 i późniejszych zmianach nie jest napisane, że mają być oryginały tylko, że ma być komplet. Może ktoś wie gdzie jest ten nakaz oryginałów??? Czy Podstawowa SKP z uprawnieniami do badań ABTE/cdef musi posiadać klucz dynanometryczny bo w w/w Dz.U. znalazłem tylko, że dotyczy to Okręgowych SKP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojciech Jania Napisano 2 Grudzień 2005 Share Napisano 2 Grudzień 2005 Czy Podstawowa SKP z uprawnieniami do badań ABTE/cdef musi posiadać klucz dynanometryczny bo w w/w Dz.U. znalazłem tylko, że dotyczy to Okręgowych SKP. Tak, musi mieć, pytają o to. Zwłaszcza, że masz literki, które daja uprawnienia prawie jak dla okregówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WOJT999 Napisano 3 Grudzień 2005 Share Napisano 3 Grudzień 2005 musisz miec klucz dynamometrycz do 250 kn ,u nas sprawdzali czy mamy az 2 na osobowe i ciezarowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leon Napisano 8 Luty 2006 Share Napisano 8 Luty 2006 Czy ktoś z Krakowa miał odbiór stacji przez TDT napiszcie jak było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal Napisano 19 Listopad 2013 Share Napisano 19 Listopad 2013 Homologacja teraz zadaniem dozoru technicznego W Sejmie trwały trzydniowe obrady plenarne. Realizując jeden z punktów porządku obrad przyjęto Sprawozdanie Komisji Infrastruktury o poselskim projekcie ustawy o zmianie ustawy - Prawo o ruchu drogowym oraz ustawy o dozorze technicznym (druki nr 1650, 1804, 1804-A). Tak więc wobec przeprowadzonego trzeciego czytania ustawy, poselski projekt ustawy został poddany pod głosowanie. Posłowie przyjęli ustawę, której zapisy przekazują zadania z zakresu homologacji obecnie wykonywanych przez ministra właściwego ds. transportu - Dyrektorowi Transportowego Dozoru Technicznego. Zaproponowany w projekcie docelowy model funkcjonowania władzy homologacyjnej w Polsce wejdzie w życie z dniem 1 stycznia 2014 r. Do tego czasu, zgodnie z art. 5 projektu, zadania i kompetencje władzy homologacyjnej zostaną ustawowo powierzone Dyrektorowi TDT, które będzie je wykonywał w imieniu ministra właściwego do spraw transportu. Do realizacji przekazanych zadań zostaną wykorzystane dotychczasowe doświadczenia TDT jako jednostki inspekcyjnej. TDT posiada stosowne procedury, które będą mogły być wykorzystane do prawidłowego wykonywania tych zadań oraz wykwalifikowaną kadrę inżynierską. Działalność Dyrektora TDT w odniesieniu do homologacji będzie mogła być włączona do funkcjonującego w TDT systemu jakości i poddana ocenie przez Polskie Centrum Akredytacji w celu rozszerzenia zakresu akredytacji TDT. Ponadto nowe obowiązki, pod względem zaopatrzenia materiałowego, audytu finansowego, kontroli wewnętrznej i innym, będą wykonywane przez istniejące w strukturach TDT wydziały i stanowiska pracy. http://news.prawodrogowe.pl/i491#news23635'>http://news.prawodrogowe.pl/i491#news23635 Sejm RP – Poselski projekt ustawy o zmianie ustawy – Prawo o ruchu drogowym oraz ustawy o dozorze technicznym nowe pole do popisu Nowele rozporządzeń w sprawie homologacji Resort transportu opublikował projekty rozporządzeń zmieniających rozporządzenia dotyczące homologacji, a tu: - zmieniającego rozporządzenie w sprawie dopuszczenia jednostkowego pojazdu; - zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych wymagań, jakie powinien spełnić podmiot wnioskujący o wyznaczenie go jako jednostkę uprawnioną, sposobu i trybu przeprowadzania kontroli oraz wzoru sprawozdania oceniającego; - zmieniającego rozporządzenie w sprawie homologacji sposobu montażu instalacji przystosowującej dany typ pojazdu do zasilania gazem; - zmieniającego rozporządzenie w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych mających dwa lub trzy koła, niektórych pojazdów samochodowych mających cztery koła, motorowerów oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części; - zmieniającego rozporządzenie w sprawie homologacji typu ciągników rolniczych i przyczep oraz typu ich przedmiotów wyposażenia lub części. Projekty opracowano w związku z uchwaleniem przez Sejm RP ustawy o zmianie ustawy - Prawo o ruchu drogowym oraz ustawy o dozorze technicznym obejmującej zakresem przedmiotowym przeniesienie zadań dotyczących homologacji pojazdów z ministra właściwego do spraw transportu na Dyrektora Transportowego Dozoru Technicznego, zachodzi konieczność nowelizacji rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (Dz. U. poz. 407) - dowiadujemy się z uzasadnienia. Materia regulacji przedmiotowego projektu rozporządzenia nowelizującego polega wyłącznie na dokonaniu zmian organu właściwego do spraw homologacji zgodnie z ustawą upoważniającą poprzez zastąpienie w odpowiednich przepisach rozporządzenia wyrazów “minister właściwy do spraw transportu” wyrazami: “Dyrektor Transportowego Dozoru Technicznego”. Termin wejścia w życie rozporządzeń z dniem 1 stycznia 2014 r. http://news.prawodrogowe.pl/i491#news23635 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pentagram Napisano 19 Listopad 2013 Share Napisano 19 Listopad 2013 Tak jak przewidywałem, czyli wszystkie nasze propozycje o kant h...a rozbić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 19 Listopad 2013 Share Napisano 19 Listopad 2013 Troszkę zmian w związku z tym Projekt rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej zmieniającego rozporządzenie w sprawie nadania statutu Transportowemu Dozorowi Technicznemu więcej > Projekt rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej zmieniającego rozporządzenie w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części więcej > Projekt rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej zmieniającego rozporządzenie w sprawie homologacji typu ciągników rolniczych i przyczep oraz typu ich przedmiotów wyposażenia lub części więcej > Projekt rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej zmieniającego rozporządzenie w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych mających dwa lub trzy koła, niektórych pojazdów samochodowych mających cztery koła, motorowerów oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części więcej > Projekt rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej zmieniającego rozporządzenie w sprawie homologacji typu tramwajów i trolejbusów więcej > Projekt rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej zmieniającego rozporządzenie w sprawie homologacji sposobu montażu instalacji przystosowującej dany typ pojazdu do zasilania gazem więcej > Projekt rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej zmieniającego rozporządzenie w sprawie dopuszczenia jednostkowego pojazdu więcej > Projekt rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych wymagań, jakie powinien spełnić podmiot wnioskujący o wyznaczenie go jako jednostkę uprawnioną, sposobu i trybu przeprowadzania kontroli oraz wzoru sprawozdania oceniającego więcej > http://bip.transport.gov.pl/pl/bip/projekty_aktow_prawnych/projekty_rozporzadzen/rozp_transport_drogowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrzej65 Napisano 3 Marzec 2015 Share Napisano 3 Marzec 2015 Witam. Ponieważ wielkimi krokami zbliża się termin certyfikacji stacji szefostwo musi wymienić kilka urządzeń i zadali mi pytanie odnośnie wymiany analizatora i dymomierza. Posiadamy dymomierz OLIVER d-60 i analizator MGA 1500. Moim zdaniem nie ma potrzeby ich wymiany ponieważ na dzień dzisiejszy spełniają wszystkie wymagania ale kto pyta nie błądzi dlatego pytam się was o opinię. Wymienilibyście czy nie jak tak to dlaczego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 3 Marzec 2015 Share Napisano 3 Marzec 2015 http://www.forum.norcom.pl/viewtopic.php?p=198028 http://www.analizatory.info.pl/analizatory-spalin/legalizacja/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 3 Marzec 2015 Share Napisano 3 Marzec 2015 analizator MGA 1500. mam taki jako drugi i spokojnie przechodzi legalizacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrzej65 Napisano 3 Marzec 2015 Share Napisano 3 Marzec 2015 Wiem, dlatego pytam czy warto wymienić, a jeżeli tak to dlaczego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 3 Marzec 2015 Share Napisano 3 Marzec 2015 Wiem, dlatego pytam czy warto wymienić w tym przypadku nie ponieważ nie będą się zgadzać urządzenia z protokołem wyposażenia z poprzedniego odbioru, a jeżeli wymienicie urządzenia to i tak trzeba zgłosić do TDT żeby odebrali i wpisali w protokół Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.