hudy05 Napisano 20 Lipiec 2019 Share Napisano 20 Lipiec 2019 Tak jak w temacie w Belgijskim dowodzie ilość miejsc 9 w samochodzie 8. Wypisuje Dip ilość miejsc 8 w uwagach dopisuje z czego to wynika Wydział komunikacji odmawia rejestracji.Za niezgodność z dowodem Belgijskim i wymaga zmian konstrukcyjnych. Po samochodzie wygląda że wszystko fabrycznie montowane. Jak postępujecie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafi90 Napisano 20 Lipiec 2019 Share Napisano 20 Lipiec 2019 A w adnotacjach jest coś napisane? Tłumaczenia masz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 20 Lipiec 2019 Share Napisano 20 Lipiec 2019 43 minuty temu, hudy05 napisał: Tak jak w temacie w Belgijskim dowodzie ilość miejsc 9 w samochodzie 8. Wypisuje Dip ilość miejsc 8 w uwagach dopisuje z czego to wynika Ok. A czy w " porazpierwszym " badaniu wpisałeś usterkę 0.2.e - ja tak parę razy zrobiłem i nie było kłopotu, oczywiście opisałem w uwagach, że przedstawiony pojazd do badania...... ( mówię tu o sytuacji kiedy w ZDR wpisane jest więcej miejsc niż wynika to ze stanu faktycznego pojazdu przedstawionego do BT bo na " odwyrtkę " to nie ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 21 Lipiec 2019 Share Napisano 21 Lipiec 2019 20 godzin temu, hudy05 napisał: Po samochodzie wygląda że wszystko fabrycznie montowane. A masz stuprocentową pewność, że na pewno nigdy nie było 9 miejsc, które ktoś później zmienił na 8? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 22 Lipiec 2019 Share Napisano 22 Lipiec 2019 Czasami z układu i rozmieszczenia foteli wynika, że w pojeździe nie mogło być ich więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hudy05 Napisano 24 Lipiec 2019 Autor Share Napisano 24 Lipiec 2019 Układ foteli przód 2 potem 3 kanapa i 3 kanapa.Nawet gdyby kiedyś było 9 miejsc(chociaż wątpię) to co to zmienia gdy na 1 rej. wpisałem usterkę 0.2.e i opisałem dokladnie z czego wynika 8 miejsc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek_handlarz Napisano 24 Lipiec 2019 Share Napisano 24 Lipiec 2019 47 minut temu, hudy05 napisał: co to zmienia Ano tyle, że badanie po zmianach przestaje mieć zastosowanie i w ogóle przestaje być potrzebne - przy każdym okresowym można by tak lawirować i "nadużywać" 0.2 e). W dniu 22.07.2019 o 17:27, danielg539 napisał: Czasami z układu i rozmieszczenia foteli wynika Ale rzadko tak bywa. Znam wile takich historii, że handlarz na wymianę sprzedał podwójne siedzenie w zamian za pojedyncze i później próbuje przepchać przez badania taki niekompletny wóz. @hudy05 na podstawowej robisz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hudy05 Napisano 25 Lipiec 2019 Autor Share Napisano 25 Lipiec 2019 Nie. Okręgowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 25 Lipiec 2019 Share Napisano 25 Lipiec 2019 14 godzin temu, hudy05 napisał: Nawet gdyby kiedyś było 9 miejsc(chociaż wątpię) to co to zmienia Zmienia o tyle, że pojazd powinien przejść badanie po zmianach konstrukcyjnych. Czy dla pojazdów zarejestrowanych w Polsce również stosujesz 0.2 e? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cezary Napisano 25 Lipiec 2019 Share Napisano 25 Lipiec 2019 czy takie stwierdzenie przypadkiem też nie jest szeryfowaniem 6 godzin temu, michal_k napisał: Zmienia o tyle, że pojazd powinien przejść badanie po zmianach konstrukcyjnych. przecież są przykłady W dniu 20.07.2019 o 14:04, leski66 napisał: Ok. A czy w " porazpierwszym " badaniu wpisałeś usterkę 0.2.e - ja tak parę razy zrobiłem i nie było kłopotu, oczywiście opisałem w uwagach, że przedstawiony pojazd do badania...... ( mówię tu o sytuacji kiedy w ZDR wpisane jest więcej miejsc niż wynika to ze stanu faktycznego pojazdu przedstawionego do BT bo na " odwyrtkę " to nie ) i podobno nic się nie dzieje niedobrego. może jakieś prawne uzasadnienia dla jednej i drugiej opinii, choć ja bym bez ZK tego nie ruszył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 25 Lipiec 2019 Share Napisano 25 Lipiec 2019 Ja " kiedyś ! " posiłkowałem się taką opinią ( odkurzyłem magiczną szafę i jest, ale stara starusieńka ). diagnosci_wydzialy_komunikacji.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cezary Napisano 25 Lipiec 2019 Share Napisano 25 Lipiec 2019 instytucja która każe wykonywać OBT "porazpierwsze" przyczepom lekkim nie jest delikatnie mówiąc zbyt wiarygodna jak dla mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 25 Lipiec 2019 Share Napisano 25 Lipiec 2019 19 minut temu, cezary napisał: instytucja która każe wykonywać OBT "porazpierwsze" przyczepom lekkim Też byłem rozczarowany tym faktem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafi90 Napisano 25 Lipiec 2019 Share Napisano 25 Lipiec 2019 Może ITS i PiSKP miewają czasem odmienne poglądy to jednak zawsze chyba w razie draki lepiej podeprzeć się czymś tego typu niż swoim "widzimisie" albo "bo tak" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 25 Lipiec 2019 Share Napisano 25 Lipiec 2019 34 minuty temu, Rafi90 napisał: lepiej podeprzeć się czymś tego typu niż swoim "widzimisie" W razie draki to faktycznie pismo wydane przez "renomowaną" jednostkę może pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafi90 Napisano 25 Lipiec 2019 Share Napisano 25 Lipiec 2019 No albo można podeprzeć się opinią jakiegoś rzeczoznawcy np PZM z Warszawki ,renomowanego itd itd. Dostałem taką do ręki przed chwilą ??? No i pani w WK odmówiła rejestracji zza granicy (w żadnych dokumentach które dostałem do badania nie pisało że pojazd uszkodzony "niby ") a geniusz pokazał babce kwitki z celnego i od tego pożal się Boże rzeczoznawcy i klient wrócił że babka z WK chce badanie jeszcze że "ten lakier i to wszystko jest dobre " hahahaha No parodia ? No i najlepsze. Samochód kiedyś tam w Norwegii był karetką , ale został przerobiony i już tam zarejestrowany został jako osobowy M1. Do Polski Trafił jako M1 osobowe, z fotelami na 6 osób. "Rzeczoznawca nawpisywał" że pojazd w Polsce został przerobiony z karetki na osobowy (mimo że zagraniczne DR jasno wskazują że już tam było osobowym, a zmiana z ambulansu kiedyś tam miała miejsce ) I teraz nie wiem kto nie kuma ?Czy ten "spec" jest tak głupi czy osoby które weryfikowały w WK kwitki. Ja dostałem do ręki DR z tłumaczeniami w którym nie ma nic o uszkodzeniach ani o tym że to ambulans. Chyba sobie gość sam dołek wykopał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cezary Napisano 25 Lipiec 2019 Share Napisano 25 Lipiec 2019 no ale czegoś tu nie kumam, czy że nazewnictwo pojęciowe rzeczoznawcy jest nie teges, czy o coś innego chodzi, w/g mnie opinia mogła zamknąć się jednym pojęciem - rupieć, tak przynajmniej ze zdjęć widać, z dokumentów wynika, że trzeba zrobić jeszcze badanie "pokolizyjne" i tyle, wynik tegoż badania wpisać stosownie, ale jak porazpierwsze było ok to i pokolizyjne ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafi90 Napisano 25 Lipiec 2019 Share Napisano 25 Lipiec 2019 (edytowane) Nazewnictwo to raz, a dwa to nie spotkałem się z badaniem pokolizyjnym (o którym tu nie ma śladu w żadnym kwicie ) za rozdartą tapicerkę i szpachle która widać że ma ładnych kilka lat. Pominę to że samochód był przerobiony już tam i tam jezdził jako osobowy więc rzeczoznawca pisząc że samochód został przerobiony w PL pisze NIEPRAWDĘ. Pominę że na końcu tej "opinii wyceny" jest napisane że "niniejsze oszacowanie nie jest ekspertyzą stanu technicznego i za takowe nie może być uznawane..." Edytowane 25 Lipiec 2019 przez Rafi90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
soraj Napisano 24 Wrzesień 2019 Share Napisano 24 Wrzesień 2019 Miałem kiedyś podobną sytacje ale na odwrót, fiat ducato blaszak, 3 miejsca w szoferce w dowodzie 2, kanapa fabryczna pasy fabryczne zagłówki itp. Opisalem jako oczytwiste omyłki i przeszło. Zmian konstrukcyjnych bym na pewno nie robił przy aucie niezarejestrowanym. W ostatecznosci moża posiłkować się wyciągiem z homologacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 24 Wrzesień 2019 Share Napisano 24 Wrzesień 2019 8 minut temu, soraj napisał: Zmian konstrukcyjnych bym na pewno nie robił przy aucie niezarejestrowanym. A czemu, jaki jest powód takich przemyśleń ( jeżeli są TR zgodne z ZDR ) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.