Pastuszek Napisano 29 Lipiec 2019 Share Napisano 29 Lipiec 2019 Witam. Mam pewną sprawę do rozwiązania przyjechał klient przyczepą rolniczą z Francji. Pobrał czerwone tablice bo tak kazał mu zrobić handlarz Problem jest taki że ma tylko Fakturę zakupu tej przyczepy i chciałby zrobić 1 przegląd Niestety martwi mnie to ze względy że jest tabliczka na której są napisane tylko masa własna masa całkowita i numer seryjny 198 nad tabliczką wybity ten numer 1989rok Brak jakichkolwiek informacji na internecie o tej przyczepie Jak to ugryźć aby każdy był zadowolony? według mnie słabo to wygląda więc proszę o jakieś wskazówki od was :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 29 Lipiec 2019 Share Napisano 29 Lipiec 2019 6 minut temu, Pastuszek napisał: według mnie słabo to wygląda więc proszę o jakieś wskazówki od was :) Nie jesteś sobie w stanie poradzić to poproś o opinię rzeczoznawcę samochodowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pastuszek Napisano 29 Lipiec 2019 Autor Share Napisano 29 Lipiec 2019 Ale można rejestrować taką przyczepę na podstawie Faktury i czerwonych tablic i jakiegoś numeru seryjnego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 29 Lipiec 2019 Share Napisano 29 Lipiec 2019 Jak ma czasowe tablice i PC to po co ci faktura.Ty masz zrobić badanie techniczne czy zarejestrować ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pastuszek Napisano 29 Lipiec 2019 Autor Share Napisano 29 Lipiec 2019 Badanie techniczne Tylko martwi mnie ten numer seryjny! Można go potraktować jako Vin ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 29 Lipiec 2019 Share Napisano 29 Lipiec 2019 (edytowane) Numer VIN to co innego niz numer ramy (ilość znaków). A tu chyba o ten drugi sie rozchodzi Edytowane 29 Lipiec 2019 przez Mecher Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 29 Lipiec 2019 Share Napisano 29 Lipiec 2019 33 minuty temu, Pastuszek napisał: Jak to ugryźć aby każdy był zadowolony? według mnie słabo to wygląda więc proszę o jakieś wskazówki od was :) - szukać na forum, bo było ze sto razy, a co do słabości, to jaka data pierwszej rejestracji? Od czegoś temat zacząć trzeba gnębić! No tak, czy nie?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pastuszek Napisano 29 Lipiec 2019 Autor Share Napisano 29 Lipiec 2019 Nie ma daty pierwszej rejestracji tylko na TZ napisano 1989rok. ale był pan przed chwilą tą przyczepą i podziękowałem mu za przegląd bo były widoczne świeże nabicie numeru seryjnego ,,vin,, KOMBINACJA jakaś!!! ale i tak mnie zastanawia czy można zrobić pierwszy przegląd? brak danych o naciskach na osie... rzeczoznawca ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 29 Lipiec 2019 Share Napisano 29 Lipiec 2019 jest MW i całkowita to jest i ładowność, naciski (z którymi można troszkę pokombinować). Nie chcesz sam ustalać zawsze możesz poprosić o opinie rzeczoznawcy by ustalił to co potrzebne a czego nie masz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 29 Lipiec 2019 Share Napisano 29 Lipiec 2019 Interesowała mnie daty z Pozwolenia Czasowego, ale widzę keczup po frytkach. Zadzwoń do nadzoru i zgłoś próbę rejestracji pojazdu z numerami nabitymi poza procedurą. Cała reszta powinna trzymać rękę na pulsie. Taka moja sugestia. Mnie też tak próbowali w konia zrobić i coś mi się zdaję, że do tej pory przyczepy nie zarejestrowali. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wadi Napisano 29 Lipiec 2019 Share Napisano 29 Lipiec 2019 Przyczepy rolnicze we Francji podlegają rejestracji , więc dlaczego nie posiada tamtejszego DR ? Na tabliczce i tak jest trochę danych , a resztę można ustalić. Przy chwili wolnego czasu można prześledzić zagraniczne aukcje w celu poprawnej identyfikacji , a nawet są foty TZ z danymi. Skoro jest to przyczepa z Francji to podejrzewam ,że posiada hydrauliczny układ hamulcowy ( zonk). W pozostałe szczegóły nie wnikam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 29 Lipiec 2019 Share Napisano 29 Lipiec 2019 Można pisać zapytania: https://www.rollandtrailer.com/ Where number chassis? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurant2000 Napisano 29 Lipiec 2019 Share Napisano 29 Lipiec 2019 4 godziny temu, Pastuszek napisał: były widoczne świeże nabicie numeru seryjnego ,,vin,, nabił sobie sam nr VIN ? no co za osioł !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 29 Lipiec 2019 Share Napisano 29 Lipiec 2019 Podejrzewam, że handlarz (nie mylić z @mirek_handlarz ) to zrobił, skoro jeszcze podsunął klientowi pomysł z PC. Chociaż kto go tam, tego naszego handlarza wie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 29 Lipiec 2019 Share Napisano 29 Lipiec 2019 1 godzinę temu, kurant2000 napisał: nabił sobie sam nr VIN ? no co za osioł !! - No nabił, no i co? Też abra-kadabra jak w temacie BUSA-100? Pierwszy raz słyszysz o takim procederze, nigdy szczepionych cech nie widziałeś? Na forum się wypowiadamy, doradzamy i piszemy całym sensownym zdaniem, a nie o osłach czkamy! Powiedz, opisz problem jak Ty byś wybrnął z tej sytuacji, doradź koledze krok po kroku jak to widzisz, jaką drogę byś obrał, żeby przejść pozytywnie badanie i rzeczony pojazd zarejestrować. Osłem to będzie diagnostyk, który to przyklepie. A na bank przyklepie! 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurant2000 Napisano 30 Lipiec 2019 Share Napisano 30 Lipiec 2019 Skoro nabił sam nr VIN to popełnił przestępstwo. W dokumentach zapewne widnieje nr VIN tylko nie mógł go znaleść to postanowił klepnąć. jak piszesz 14 godzin temu, Paprock napisał: Osłem to będzie diagnostyk, który to przyklepie. A na bank przyklepie! Jest jeszcze pomoc rzeczoznawcy a jak on nie pomoże to zawsze można wystąpić do UM o decyzje nadania nr ramy i czyste kapcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 30 Lipiec 2019 Share Napisano 30 Lipiec 2019 46 minut temu, kurant2000 napisał: to zawsze można wystąpić do UM o decyzje nadania nr ramy i czyste kapcie. Ale tam decyzję się dostanie tylko w przypadku gdy rzeczoznawca potwierdzi autentyczność przyczepy a jak to zrobi skoro brak numerów tablic rejestracyjnych zagranicznego DR???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurant2000 Napisano 30 Lipiec 2019 Share Napisano 30 Lipiec 2019 6 minut temu, danielg539 napisał: skoro brak numerów tablic rejestracyjnych zagranicznego DR???? o tego nie doczytałem , to chyba przez te wysokie temp. ? skupiłem się na tym, że klient sam nadał sobie nr VIN i to mnie ruszyło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafi90 Napisano 30 Lipiec 2019 Share Napisano 30 Lipiec 2019 Nie jeden z nas przyklepał już nabity numer, nie jeden zrobił badanie na pojazd z lewymi kwitkami a nawet o tym nie wie. Jeszcze mi się nie zdarzyło żebym na jakiejś przyczepie dochodził tego czy numer jest w tym miejscu w którym powinien, czy 10cm za bardzo w prawo. Nie mierzyłem też wysokości nr ani nie sprawdzałem czy numerator miał dobrą czcionkę. Zgadza się , wygląda ok to nie drążę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 30 Lipiec 2019 Share Napisano 30 Lipiec 2019 Godzinę temu, Rafi90 napisał: Jeszcze mi się nie zdarzyło żebym na jakiejś przyczepie dochodził tego czy numer jest w tym miejscu w którym powinien, czy 10cm za bardzo w prawo. Nie mierzyłem też wysokości nr ani nie sprawdzałem czy numerator miał dobrą czcionkę Na te pytania to nawet producenci przyczep mogli by mieć problemy z odpowiedzią. Godzinę temu, Rafi90 napisał: Zgadza się , wygląda ok to nie drążę A jak widać, że nabity przez 5 warstw farby do tego numeratorem 6 mm to też ok? Jak ktoś ma trochę pojęcia to w starej przyczepie nabije numer tak, że nawet specjalista z dziedziny mechanoskopii może mieć zagwozdkę ale to trzeba umieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafi90 Napisano 30 Lipiec 2019 Share Napisano 30 Lipiec 2019 Chodzi o sam fakt że połowa takich przyczep i sprzętów rolniczych ma już numery nie raz przebijane bo przez te lata albo zardzewiały albo kwitki powędrowały gdzie indziej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 30 Lipiec 2019 Share Napisano 30 Lipiec 2019 3 minuty temu, Rafi90 napisał: Chodzi o sam fakt że połowa takich przycze Połowa to mocno powiedziane ale faktycznie odsetek może być całkiem spory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wadi Napisano 30 Lipiec 2019 Share Napisano 30 Lipiec 2019 3 godziny temu, Rafi90 napisał: Zgadza się , wygląda ok to nie drążę Może jednak czasem warto było by chociaż sprawdzić w CEP ( dla własnego spokoju ) czy nie jest to klon innego pojazdu. Taka oto sytuacja : brak pojazdu w CEP( ciągnik rolniczy ) - program wyświetlił wszystkie pojazdy o danym numerze podwozia , nadwozia , ramy jakie są w bazie CEP , a tam 3 identyczne przyczepy ( różniące się jedynie nr rej. i datą 1 rej.). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafi90 Napisano 30 Lipiec 2019 Share Napisano 30 Lipiec 2019 Takie rzeczy sprawdzam . Od strony "formalnej" zawsze wszystkiego pilnuje, natomiast mechanoskopia to nie mój fach i nie muszę jej umieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 30 Lipiec 2019 Share Napisano 30 Lipiec 2019 Ciekawe ile jest przyczep podłodziowych sprowadzonych z Ameryki z "fabrycznym" VINEM? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.