Paprock Napisano 19 Wrzesień 2019 Share Napisano 19 Wrzesień 2019 Nie wiem co to za licho jest. Siedzi z tyłu, to niech siedzi. 10 godzin temu, leski66 napisał: Spróbowałbym wypiąć i zobaczyć co nie działa. O ! - a weź... wypiąłem i wetknąłem w warsztatowego kompa, ale kurde zaczął krzyczeć, że potrzebuje płyty instalacyjnej lub netu, a warsztatowy jest niepodłączony do sieci i lipa z testu. No biurowym nie będę kombinował, bo ten znowu jest pod czujnym okiem wielkiego brata, że jak coś spierniczę to się nie wymigam. IVVO! Zadzwoń i dopytaj czy to aby nie jakaś norcomowski klucz/licencja. A ja w międzyczasie porobię screeny i zapodam jak ładnie i gdzie widać ważność certyfikatów na ekranie. Tak jednego jak i drugiego. Nie wiem kto tak ładnie na pulpicie porobił, że podczas odpalania kompa daje po oczach. Moment... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 19 Wrzesień 2019 Share Napisano 19 Wrzesień 2019 (edytowane) Jeśli masz Norcoma - to klucz sprzętowy musi być - jest na nim licencja - ja mam starszy - ten na LPT / czyli "stary" port drukarki/ a Ty masz ten w postaci USB? Edytowane 19 Wrzesień 2019 przez IVVO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 19 Wrzesień 2019 Share Napisano 19 Wrzesień 2019 3 minuty temu, IVVO napisał: to klucz sprzętowy musi być - jest na nim licencja No i już wiadomo od czego ten " malutki penik " jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 19 Wrzesień 2019 Share Napisano 19 Wrzesień 2019 Nosz choroba wypadł mi przed chwilką ten penik tak sam het daleko pod biurko i za pioruna stacyjnego programu nie uruchomiłem. Widać, że na nim programowa licencja. No! Mogę robić badanko Ale, ale... Zaraz, zaraz... Wpierwej kawa! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 19 Wrzesień 2019 Share Napisano 19 Wrzesień 2019 33 minuty temu, Paprock napisał: Wpierwej kawa! Jo ....... a chciałem powiedzieć - " co nie " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 19 Wrzesień 2019 Share Napisano 19 Wrzesień 2019 No i tak to wygląda jak się okna ładnie podświetli i porozwija poprzez "więcej opcji". No, ale jak się ma zaskok podobny do Kraza na mrozie, to jest jak jest, co nie. Dokładnie widać, który dla infrastruktury, a który dla operatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 19 Wrzesień 2019 Share Napisano 19 Wrzesień 2019 I teraz ładnie widać, że : - wystawca : operatorzy = certyfikat SSL ( karta ) - wystawca : infrastruktura = certyfikat VPN ( urządzenie ) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cezary Napisano 19 Wrzesień 2019 Share Napisano 19 Wrzesień 2019 tu jest bieżący podgląd i ja pracuję na win 7, więc mnie nie dotyczy, ale może ktoś ma problemy poniżej opisane, to tu ściągawka z pomocą : UWAGA! BŁĄD KRYTYCZNY WINDOWS 10 ! Ostatnia aktualizacja dla Windows10 uszkadza współużywalność PLIKÓW,uniemożliwiając prawidłową prace końcówek sieciowych !!!. Prosimy o WYŁĄCZENIE AKTUALIZACJI Windows 10 i o ile to możliwe wycofanie ostatniej aktualizacji. Aktualizację możemy usunąć z poziomu menu „Ustawienia”, gdzie wybieramy kategorię „Aktualizacja i zabezpieczenia”, a następnie „Wyświetl historię aktualizacji”. Tam znajdujemy opcję „Odinstaluj aktualizację” i wyszukujemy ostatnie uaktualnienie (np. KB4512941). W sytuacji błędów na końcówkach pracujemy tylko na jednej końcówce! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 19 Wrzesień 2019 Share Napisano 19 Wrzesień 2019 Godzinę temu, leski66 napisał: I teraz ładnie widać, że : - wystawca : operatorzy = certyfikat SSL ( karta ) - wystawca : infrastruktura = certyfikat VPN ( urządzenie ) - bardzo ładnie = piwo, ale potrzebuję więcej... hmmm... synonimów: 1. INRESTRUKTURA, czyli... 2. OPERATOR, czyli:... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cezary Napisano 19 Wrzesień 2019 Share Napisano 19 Wrzesień 2019 infrastruktura VPN, to internetowe połączenie bezpieczne (szyfrowane) Twojego kompa z serwerem CEP-a, poprzez operatora ( @Paprock-a ) za pomocą karty SSL wydanej dla Twojej skp, ale coś mi się wydaje, że Kolega nas wkręca tymi pytaniami 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 19 Wrzesień 2019 Share Napisano 19 Wrzesień 2019 Wydaje mi się, że mogę " nie sprostać " Twoim oczekiwaniom, ale spróbuję : - ad. 1 ( infrastruktura ) czyli sieć publiczna internetowa, gdzie certyfikat VPN posłuży Ci do zestawienia bezpiecznego połączenia VPN do systemu CEPiK 2.0. - ad. 2 ( operator ) czyli osoba z imienny certyfikatem SSL, który to certyfikat jednoznacznie ją identyfikuje w systemie CEPiK 2.0. ---------------------- 14 minut temu, cezary napisał: (...) coś mi się wydaje, że Kolega nas wkręca tymi pytaniami Też mam takie " przeczucie " 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 19 Wrzesień 2019 Share Napisano 19 Wrzesień 2019 Nie. Nie wkręcam. Dla czterolatka potrzebuję. Jeszcze dzisiaj rano za penrajvami z kurzu plecy komputerów wycierałem. Wczoraj szukałem gdzie SSL, a gdzie VPN. Teraz okazuje się, że wszystko jest na tej magicznej karcie wetkniętej w czytnik i dalej do kompa przez USB. Infrastruktura-VPN, czyli po chłopsku stacyjny komp, jest to taki tunel, taki rękaw, virtualny korytarz skrótem zwany VPN, czyli non-stop połączony, pod warunkiem że włączony też jest komp. A drugi dziwny skrót SSL - operator, to kurcze pieczone diagnosta jest przecież, który poprzez kod PIN do karty, o której było wcześniej, w tej sieci grzebie. No jakoś tak. Prawda, jakie to proste. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 19 Wrzesień 2019 Share Napisano 19 Wrzesień 2019 12 minut temu, Paprock napisał: Prawda, jakie to proste. Prawda. Dzięki za Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 19 Wrzesień 2019 Share Napisano 19 Wrzesień 2019 Kurde dobra! Wstaję i jadę! Co? Ja nie pojadę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 19 Wrzesień 2019 Share Napisano 19 Wrzesień 2019 ( Kanał ) VPN ten sam, tylko ( operator ) SSL jakby niedomagał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 19 Wrzesień 2019 Share Napisano 19 Wrzesień 2019 No i je...łem! Jacdiag podsumuje nas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 24 Wrzesień 2019 Share Napisano 24 Wrzesień 2019 Mam pytanie odnośnie tel. ( w sprawie certyfikatów ) od poniedziałku dzwonię i dzwonię ........ jak nikt nie podnosi słuchawki to zajęte, może macie jakiś pomysł jak się dodzwonić, lub z numerami może jest coś " nieteges " : Centrum Certyfikacji ( Infolinia ) Infolinia w godzinach 10.00-14.00 22 245 59 06 22 245 55 94 22 245 54 88 22 556 84 95 22 556 84 77 Chyba przyjdzie mi tylko e-maila napisać, a może ma ktoś inny numer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamos Napisano 24 Wrzesień 2019 Share Napisano 24 Wrzesień 2019 Dzwoń na helpdesk z Łodzi (42) 253-54-54 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 24 Wrzesień 2019 Share Napisano 24 Wrzesień 2019 @adamos technicy nie bardzo chcą się mieszać do wniosków o certyfikaty - a zapytanie moje nie dotyczy spraw technicznych, więc muszę porozmawiać z osobą od certyfikatów, ale dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 24 Wrzesień 2019 Share Napisano 24 Wrzesień 2019 Powiem tylko tyle, że w ubiegłym tygodniu pod różne numery ze dwa razy się dodzwoniłem. W tym tygodniu nie miałem potrzeby telefonowania i bladego pojęcia nie mam co za szadź łącza obsiadła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 24 Wrzesień 2019 Share Napisano 24 Wrzesień 2019 Przed chwilą dzwoniłem w takiej sprawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 24 Wrzesień 2019 Share Napisano 24 Wrzesień 2019 oznacza błąd po stronie systemu certyfikacyjnego spokojnie u mnie czasami też tak jest, następnego dnia wysyłam BT z trybu awaryjnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patronat Napisano 24 Wrzesień 2019 Autor Share Napisano 24 Wrzesień 2019 Trzeba odczekać 24h później będzie dobrze też tak miałem przy odnawianiu VPN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 25 Wrzesień 2019 Share Napisano 25 Wrzesień 2019 (edytowane) Wczoraj Help walczył z VPN z dwie godzinki i lipa - otrzymaliśmy link do nowego i za 10 minut stary się posypał - operator z Helpa walczył dzielnie ale nie dał rady - niby zainstalował nowy ale tak jak wcześniej mogę tylko dane zassać ale nic CEP nie przyjmuje - dziś ciąg dalszy. Od rana szarpie - raz łyka wczorajsze a za chwilę d... I co ciekawe na starym VPN bo nowego nie widzi Z 30 przez pół godziny załapał 6 Edytowane 25 Wrzesień 2019 przez IVVO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 25 Wrzesień 2019 Share Napisano 25 Wrzesień 2019 A mi po ( wielkich ) bojach udało się dodzwonić i załatwić sprawę. Jak to mówią : " trza wytrwałości ". p.s numery tel. na infolinie do Centrum Certyfikacji jak najbardziej ( dobre/aktualne ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.