Skocz do zawartości
mike_van_mik

Adnotacja w DR - poprawiono datę 1 rej.

Rekomendowane odpowiedzi

mike_van_mik
Napisano (edytowane)

Witam

Pierwszy raz taki przypadek miałem. Auto przyjechało na OBT, mercedes A Clasa. Data 1 rejestracji w dowodzie pozycja B - 13.02.2004 a w adnotacjach w DR był zapis "poprawiono datę 1 rej - 15.01.2004". (data 1 rej. w kraju 14.07.2018). Zasysnąłem dane z CEP i też data 1 rej. wyskoczyła 13.02.2004. Dane w historiipojazdu.gov - też data 1 rej  13.02.2004. Pytanie mam czy powinienem wpisać datę tą z dowodu i CEPA czy tą z adnotacji? Ja się od razu przyznaje że wpisałem tą co wyskoczyła z CEP i co była w DR - 13.02.2004. Wg mnie to nie moja wina  że pani z WK nie zaktualizowała w CEP tej daty skoro wpisała taką adnotację... Poza tym dzwoniłem do kolegi który ma większe doświadczenie niż ja to potwierdził moje zdanie. Co wy na to? Chyba że się mylę... Co innego bym zrobił jakby data w CEP wyskoczyła 15.01.2004r. To bym się nie zastanawiał.

Edytowane przez mike_van_mik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Paprock

No kurcze pieczone! W innym temacie Inspekcja zabrała dowód za brak masy zestawu pojazdów w cepiku i w [F.3]. No to ja bym oddał dowód i póki daty nie będa zgodne z centralną bazą, to nie ruszałbym badania. Nie wierzę, że klient po pozytywnym badaniu prostować to pojedzie. Niech przed badaniem sprawę wyjaśni.

Niech pilnuje bałaganu swojego. Mi nic do tego.

 

Diagnoście za byle pierdółkę postępowania wszczynają, uprawnień pozbywają... A niech urząd wymienia dowód na pracownika koszt. No pod warunkiem, że jego to wina. 

Nie spotkałem w zbiorze urzędowych adnotacji treści "poprawka daty pierwszej rejestracji" lub inne poprawki. ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
IVVO

Paproku - na kontroli TDT wyszło mi że zrobiłem diesla z gazem - bo w CEP - podwójna paliwowość D/LPG i tak zassało do badania a nie zauważyłem błędu - naczepą też już z LPG miałem - i teraz trza pisać wyjaśnienie 😀

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
leski66

Jeżeli " przyjąć " , że data z adnotacji jest ( daną techniczną ) - wydaje mi się , że można tak to potraktować ,  ponieważ od tej daty zależą warunki techniczne jakie pojazd musi spełnić , to osobiście " wkroiłbym " 0.2.e ( opisał z ręki problem ) i w zaświadczeniu wstawiłbym datę z adnotacji. Zaświadczenie wręczył i niech klient prostuje w WK , prawidłowy stan w CEP.:wink: Jeszcze z taką adnotacją się nie spotkałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mecher
Napisano (edytowane)

Pewnie przy prerejestracji diagnosta się pomylił. Z tego co pisane było w innym temacie, teraz już tego nie można  w cep zmienić. 

Jeśli ktoś będzie chciał sprawdzic ten pojazd, musi wpisać datę z rubryki B DR. Jak wpisze z adnotacji w DR, pojazdu w historii nie wyszuka, mimo iż w rzeczywistości ona widniała w ZDR.

 

Jak to kolega "Nieopierzony" :) pisuje ...  ja bym o to wojny nie robił.

 

 

Edytowane przez Mecher

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
leski66

Wydaje mi się , że przy pomocy WK raczej w CEP można zmienić tą datę , może @michal_k sprostowałby moje dywagacje . Dziękuję :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Paprock

IVVO-Iwanie.

No tak to z tym cepikiem jest. Bardzo dużo mniejszych lub większych niezgodności zawiera ta baza i cóż poradzić. Wiem o tym, że jak jest adnotacja "GAZ-LPG" a w [P.3] samo "P", to nie zaciągnie drugiego paliwa automatycznie i trzeba z ręki uzupełnić. Wszystkie dowody w centralnej bazie powydawały "Urzędy" natomiast w dowodzie organem wydającym jest "Prezydent"/"Starosta" od zawsze. Do tego dochodzi litera "N" przy cepikowej informacji o dopalaczu katalicznym. O reszcie jak masy własne zrzynane bez zastanowienia z zagranicznych dowodów, o niepoprzeliczanych naciskach przez grzeczność nie wspomnę.  ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
aboz
Napisano (edytowane)
Godzinę temu, IVVO napisał:

teraz trza pisać wyjaśnienie 😀

Tylko w przypadku gdy pojazdu w CEP nie idzie odnaleźć mimo, iż zarejestrowany w kraju, numery się nie zgadzają z ewidencją a w DR, na TZ i pojeździę są ok lub jeśli CEP nie przyjmuje badania ze względu na dane.

Edytowane przez aboz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Paprock

Coś mi się zdaję, że IVVO ma na myśli wyjaśnienia do zaleceń pokontrolnych, bo mu wyłapali, że w rejestrze ma naczepę zasilaną gazem. 

Też mam kupę podobnego bałaganu u siebie. A korekt więcej niż pozycji w rejestrze. :evil:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.