mietek Napisano 21 Luty 2006 Share Napisano 21 Luty 2006 Mam pytanie do kolegów, co robicie jeżeli tego samego dnia po usunięciu usterki klient wraca na stację. Czy wpisujecie korektę i nie kasujecie go za poprawki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebastian ZG Napisano 21 Luty 2006 Share Napisano 21 Luty 2006 Ja mam za ścianą serwis wieć zawsze autko jest sprawdzane nie jako SKP tylko jako warsztat i jak coś jest nie tak to informuje się klienta, że trzeba to zrobić i dopiero wtedy można udać się na rejestracje. Ale z tego co wieści niosą to stacje tak robią (przyjedź pan dzisiaj to nie bedzie poprawki) jest to o wiele mniejsze zło niż podbijać autka niesprawne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S.K.P-POZNAŃ Napisano 21 Luty 2006 Share Napisano 21 Luty 2006 kasujecie go za poprawki? Kasujemy za poprawke -U.S jak wpadnie na kontrole to nie ma że boli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
berecik Napisano 21 Luty 2006 Share Napisano 21 Luty 2006 No koledzy nie jesteśmy instytucją charytatywną ! Kasujemy za to co robimy, więc każdy wjazd, każda czynność ma swoją cene ! Tu znowu wchodzimy w sprawe gratisów . Ja pracuje w SKP państwowej i niestety (albo stety ) nie moge wykonać ruchu aby wjazd nie był ewidencjonowany ! Musze pobrać opłate bo mnie wew. kontrola uwali ! Klient jak chce niech 10 razy dziennie wali byle by opłaty wnosił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebastian ZG Napisano 21 Luty 2006 Share Napisano 21 Luty 2006 aby wjazd nie był ewidencjonowany No dobra odrzucasz autko na słabe hamulce. Autko przyjeżdza, hamulce troszke lepiej ale dalej za słabe - to co robisz znowu mu negatywa czy mówisz żeby jechał poprawić i wracał?? Czy masz negatywne wyniki badania negatywnego(negatyw negatywa)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kontroler2 Napisano 21 Luty 2006 Share Napisano 21 Luty 2006 Czy wpisujecie korektę i nie kasujecie go za poprawki? Korekcją nie zmieniamy wyniku badania. Jeżeli naprawia na naszym warsztacie to nie stoi na przeszkodzie sprawdzić jeszcze raz i wpisać badanie po naprawie ( badanie w toku). Jeżeli dostał zaświadczenie z usterkami to tylko ponowne sprawdzenie i pozycja z cennika 2.x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
berecik Napisano 21 Luty 2006 Share Napisano 21 Luty 2006 No i mam klientów którzy płacą po kilka razy za poprawke ! Całą procedure zaczynam przed wjazdem. Takie jest życie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebastian ZG Napisano 21 Luty 2006 Share Napisano 21 Luty 2006 Ja też jestem w firmie państwowej, ale jednak chyba troche różnic jest. A macie tylko stacje czy też macie warsztaty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
berecik Napisano 21 Luty 2006 Share Napisano 21 Luty 2006 Mamy warsztaty, transport, to jest już ponad 200 osób ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
08/15 Napisano 21 Luty 2006 Share Napisano 21 Luty 2006 Postępuję podobnie jak berecik, i zgadzam się z jego argumentacją. Przecież ustawa reguluje te sprawy. Dlaczego rozdawanie fantów dla klienów stacji wg was jest niewłaściwe a dodatkowe badanie za friko tak? Stacja, na której pracuję nie jest połączona z warsztatem i tym samym nie jest w stanie dokonać dywersyfikacji kosztów za wpomniane badanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaka Napisano 21 Luty 2006 Share Napisano 21 Luty 2006 No i mam klientów którzy płacą po kilka razy za poprawke ! Całą procedure zaczynam przed wjazdem. Takie jest życie Nie chcę być upierdliwy ale gdzie jast napisane że za każdy wjazd z poprawionym badaniem tech. pobieramy opłate(chodzi o poprawkę). Przeciez klient zapłacił z bad. tech. natomiast ma przyjechac z usuniętymi usterkami i dopłaca 20zł a nie za kazdym razem 20 i 20 i 20 itd...Ja osobiście też mam nasz warsztat w firmie i też kasuję za poprawkę, ale jeżeli jest coś jeszcze nie tak(w ramach usterek wypisanych na bad. tech.)to wyganiam klienta nie kasując dalej na warsztat aż będzie ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OLEK Napisano 21 Luty 2006 Share Napisano 21 Luty 2006 Jaka , jesteś normalny,tak trzymać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bogusław Maćkowski Napisano 22 Luty 2006 Share Napisano 22 Luty 2006 Podobają mi się nie tylko Wasze odpowiedzi ale i argumentacja. W pełni się z nią zgadzam. Żadnej korekty tylko poprawka. ======================================================== Nie wiem, czy to zauważyliście ale w zasadzie w 100% wszyscy odpowiedzieli prawidłowo. Zapewne pamiętacie pierwsze forum. To była porażka. Goście podający się za diagnostów z etykietą wulgaryzmów. Teraz jest jawność IP i pozostali tylko prawdziwi diagności. Na początku było wiele dyskusji, a teraz można powiedzieć, że znakomicie znacie przepisy i nie ma granic terytorialnych. Diagności z całej Polski odpowiadają zgodnie z przepisami. Już kilku urzędników nadzorujących SKP dzieli się wiedzą. Tu są naprawdę fachowcy. Całkiem poważnie z mojego punktu widzenia z biegiem lat mogę powiedzieć co już kilkakrotnie mówiłem: jestem zaszczycony, że w takim gronie współpracuje. A adminowi bije brawo, że stworzył to forum bo żadne szkolenia do tej pory przeprowadzane w różnych miastach nie ujednoliciły stanowiska diagnostów w całym kraju tak jak to forum diagnostów NORCOM-a. I wierzcie mi to są moje własne przemyślenia. Nikt mnie nie prosił bym to napisał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebastian ZG Napisano 22 Luty 2006 Share Napisano 22 Luty 2006 Kontynuując wątek Bogusława. To JA jestem zaszczycony być w takim gonie. Diagnostą jestem od trzech lat; kursy,egzaminy,oddelegowanie na praktyke na naszą SKP w innym mieście - nie przyniosły mi tyle pożytku co niecałe pół roku podpatrywania,podsłuchiwania, męczenia głupimi pytaniami WAS zacni forymowicze......ciąg dalszy na IMPREZIE integracyjnej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
berecik Napisano 22 Luty 2006 Share Napisano 22 Luty 2006 Nie chcę być upierdliwy ale gdzie jast napisane że za każdy wjazd z poprawionym badaniem tech. pobieramy opłate(chodzi o poprawkę). Przeciez klient zapłacił z bad. tech. natomiast ma przyjechac z usuniętymi usterkami i dopłaca 20zł a nie za kazdym razem 20 i 20 i 20 itd...Ja osobiście też mam nasz warsztat w firmie i też kasuję za poprawkę, ale jeżeli jest coś jeszcze nie tak(w ramach usterek wypisanych na bad. tech.)to wyganiam klienta nie kasując dalej na warsztat aż będzie ok. Nasze urządzenia przynajmniej są zasilane prądem i podczas pracy w sposób naturalny się zużywają. Z tego chociażby powodu jest zasadne pobranie opłaty. Idąc dalej jak mam się wytłumaczyć prezesowi podczas kontroli z pojazdu na kanale który nie został zaewidencjonowany ? Powie "samomowolke to Pan może sobie w domu uprawiać a na dzień dzisiejszy się rozstajemy!". W imie czego mam być pozbawiony pracy ? Kontrole mam z dwa razy w tygodniu o czasie niewiadomym. Ciekawy jestem (teoretycznie) jak gościu przyjedzie do Ciebie z pięć razy dziennie przez okres np. 30 dni czy też wszystkie poprawki będziesz wykonywał charytatywnie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 22 Luty 2006 Share Napisano 22 Luty 2006 dalszy na IMPREZIE integracyjnej No myślę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaka Napisano 22 Luty 2006 Share Napisano 22 Luty 2006 Oj pięć razy- przesada on po drugim "wygnaniu" robi wszystko aby było pozytywnie. Przepraszam ale nie znamtwoich werunków pracy. Chociaż pracowałem kiedyś w państwówce (służba zdrowia-kiedyś to był "wkts")i takich numerów nigdy nie miałem z poprawkami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.