Paprock Napisano 10 Październik 2019 Share Napisano 10 Październik 2019 No pewnie, że może. Wyraźnym przykładem powinien być MEMU. Mi idzie o to, że przydział odpowiedniego typu ma wynikać z badania po całości zrobionego, a nie na zasadzie: panie diagnosta daj pan spokój, bo ja ino ropę będę woził. Według mnie nie można wykreślać z powodu klienckiego kaprysu możliwości transportowych danego samochodu. Za dużo w tym wszystkim klienckich wymuszeń, sugestii, podpowiedzi. Nie tylko w tym temacie, ale ogólnie. Jest badanie zdefiniowane w ustawie, w rozporządzeniu rozłożony jego sposób oraz zakres i nigdzie ani pół słowa o roli klienta w tej sprawie. Sio do poczekalni i po temacie. A literatura forum dowodzi, że diagnosta to ten ostatni w łańcuchu pokarmowym. Tu go klient szkoli co ma wykonać, co ma zrobić, tam szofer naciska na pozytywa, a panienka z okienka audytuje zaświadczenia, bo jeden z drugim nie wie co wpisać... Sprawa co najmniej dziwna. Za wiele tych adeerów nie przeszło przez moje ręce. Większość stanowiły ciągniki. A ciągnik jak to ciągnik jest w miarę uniwersalnym rozwiązaniem i oprócz MEMU, to wszystkie warunki spełnia. Mowa o tych, które ja przeleciałem. Wiadomo, że EX/II nie spełnia warunków dla EX/III i na odwrót. Samodzielnym typem może być AT bo nie spełnia tego co FL. Ale już FL spełnia swoje warunki jak i warunki dla AT, także w zaświadczeniu dla FL zostawiłbym nie skreślone również AT. Tak to widzę. Ja, diagnosta tak to widzę. Nie petent, nie kierowca, nie klient. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogi1984 Napisano 10 Październik 2019 Share Napisano 10 Październik 2019 30 minut temu, Paprock napisał: Ale już FL spełnia swoje warunki jak i warunki dla AT, także w zaświadczeniu dla FL zostawiłbym nie skreślone również AT. Tak to widzę Nom też tak to widziałem i uważałem za logiczne aż musiałem zaświadczenie poprawić bo d....l z TDT-u odrzucił...a za miesiąc z kolejnego oddziału na poprawkę wysłali z tego samego powodu.Od tego momentu przestałem się z koniem kopać i skreślam te co poniżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 10 Październik 2019 Share Napisano 10 Październik 2019 37 minut temu, Paprock napisał: No pewnie, że może A nie mówiłem ? 4 minuty temu, yogi1984 napisał: TDT-u odrzucił Generalnie dla FL zostawiałem tylko FL i nigdy żadne zaświadczenie nie wróciło. 45 minut temu, Paprock napisał: Wiadomo, że EX/II nie spełnia warunków dla EX/III i na odwrót Co nie spełnia... Ostatnio osobiście trzymałem oświadczenie producenta dla skrzyni z plandeką o spełnieniu wymagań EX/II i EX/III. ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 10 Październik 2019 Share Napisano 10 Październik 2019 A ta skrzynia z plandeką, to aby wojskowa nie była? I na tym zakończę temat! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 10 Październik 2019 Share Napisano 10 Październik 2019 6 minut temu, Paprock napisał: aby wojskowa nie była? Nie ma znaczenia w przypadku pojazdów zarejestrowanych w zasadzie od 2013 r. nawet w tej instytucji pojazdy muszą spełniać wszystkie wymagania ADR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 10 Październik 2019 Share Napisano 10 Październik 2019 Dziwy nad dziwami... Cuda nad cudami... Mam homo naczepy na AT, FL, OX, a Świadectwo Dopuszczenia EX/II, EX/III, FL, OC, AT, MEMU. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 10 Październik 2019 Share Napisano 10 Październik 2019 Widzisz Parocku to się nazywa demokracja. A my tu dysputę na siedem stron jeden typ czy dwa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 10 Październik 2019 Share Napisano 10 Październik 2019 Sprawa jest moim zdaniem prosta - podzielam tu całkowicie zdanie Paprocka - klient powinien powiedzieć tylko tyle, że przyjechał na badanie, o którym mowa w art. 81 ust. 11 pkt 9. Nic więcej. Resztę wykonuje diagnosta, który sprawdza wszystkie warunki, a następnie odpowiednie wykreśla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 10 Październik 2019 Share Napisano 10 Październik 2019 Ja też jestem tego zdania. Diagnosta wykonuje badanie i wykreśla kategorie, których pojazd nie spełnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.