sebeklca Napisano 17 Październik 2019 Share Napisano 17 Październik 2019 Witam. Natrafiłem ostatnio na klubowym forum vw transportera\multivana t4 t5 post który mnie zaintrygował. To dlaczego tak jest ,jest dla mnie oczywiste ,że diagnosta przy pierwszej rejestracji w kraju miał oczy w ... kieszeni. Ale nie w tym rzecz ,moje pytanie brzmi jak wygląda sprawa odkręcenia tego na poprawny model. Szukałem podobnego tematu ale nic nie znalazłem w szukajce. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz70 Napisano 18 Październik 2019 Share Napisano 18 Październik 2019 9 godzin temu, sebeklca napisał: diagnosta przy pierwszej rejestracji w kraju miał oczy w ... kieszeni. Kupujący miał gdzie? Jeszcze głębiej? Najlepiej przez korektę "pierwszego". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
keymil7 Napisano 18 Październik 2019 Share Napisano 18 Październik 2019 Ja jak kiedyś wpisywałem model, niechcący ruszyłem kółkiem myszki, i finalnie na DIP-ie zamiast mondeo mi transit wyszedł... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogi1984 Napisano 18 Październik 2019 Share Napisano 18 Październik 2019 10 godzin temu, sebeklca napisał: że diagnosta przy pierwszej rejestracji w kraju miał oczy w ... I dobre oczy na miejscu nie pomogą jak auto jeszcze u blacharza a przeglad zrobiony 39 minut temu, grzegorz70 napisał: Kupujący miał gdzie? Kupujący jeszcze nie wiedział co blacharzowi wyjdzie T4 czy T5? A tak poważnie to najlepiej przez korektę po raz pierwszego lub machnąć mu badanie dodatkowe-identyfikacja i dane by miał z czym do WK sie udać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duchu Napisano 18 Październik 2019 Share Napisano 18 Październik 2019 Kiedyś - za młodego - trafiłem trafica zarejestrowanego na espace. Właścicielowi i poprzednim diagnostykom to nie przeszkadzało... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mike_van_mik Napisano 18 Październik 2019 Share Napisano 18 Październik 2019 podzielam zdanie @yogi1984 są 2 wyjścia a w zasadzie 3 (ostatnie ekstremalne). 1 - korekta badania porazpierwszego 2 - badanie dodatkowe na wniosek właściciela pojazdu / lub starostwa w celu identyfikacji lub ustalenia danych (w uwagach wpisujemy model pojazdu i tyle) 3 - (nie namawiam) :D jak właścicielowi to nie przeszkadza to zostawia i tyle ;) tylko problem może wystąpić za rok na badaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebeklca Napisano 18 Październik 2019 Autor Share Napisano 18 Październik 2019 Absurdem jest to że vin zaczyna się WV2 co odrazu wskazuje na wersję osobową pojazdu użytkowego z rodziny VW ,a model to transporter który powinien być WV1. Jaką usterkę byście zastosowali ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 18 Październik 2019 Share Napisano 18 Październik 2019 Może tak VINU nie ruszać na razie jak jest zgodny z nadwoziem, a skupić się na "T4/T5". Albo więcej szczegółów zapodać jak rodzaj i podrodzaj. A wykrycie tej całej omyłki, to skutek badania, czy taka tam luźna gadka? Komu zależy na wyprostowaniu: diagnoście czy klientowi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebeklca Napisano 18 Październik 2019 Autor Share Napisano 18 Październik 2019 Raczej luźna gadka dla potomnych jak postępować w takich przypadkach. Z tego co widziałem to chłop jeździ T5 przed lift w wersji osobowej czyli caravelle lub multivan. Sam zainteresowałem się takim przypadkiem z czystej ciekawości bo osobiście nie spotkało mnie to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 18 Październik 2019 Share Napisano 18 Październik 2019 No ale takie sprawki jak "lift, caravelle, multivan" w zestawieniu z początkiem numeru VIN za wiele nie wnosi do sprawy, bo mogły być dokonane zmiany konstrukcyjne samochodu. Muszą być konkrety. Żeby to wyprostować z pominięciem dobrej woli samego (nie)zainteresowanego klienta/właściciela, to trudno solidną usterkę przypasować. A z drobną zaświadczenie powędruje do kosza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 18 Październik 2019 Share Napisano 18 Październik 2019 Jak dla mnie to oczywista pomyłka w DR i kumaty WK poprawi ją bez żadnego badania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 18 Październik 2019 Share Napisano 18 Październik 2019 Tak. Pod warunkiem, że klient będzie chciał. Ja nie widzę problemu w samej technice wyprostowania. Problem może być związany z lenistwem klienta i cała nasza robota na marne, jak leniwiec w WK się nie pokaże. Już bez różnicy, czy z udziałem stacji, czy bez niej. Wymagana jest właściciela chęć i dobra wola. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Demart Napisano 18 Październik 2019 Share Napisano 18 Październik 2019 (edytowane) Podepnę się pod temat bo podobny z tym że w DR wszystko w porządku marka pojazdu zgodna z tym co na kanale czyli przyczepa AUTOSAN, a w cepiku marka SAM. Czy wysyłać klienta do WK żeby to poprawili czy zostawić jak jest? Dodam że był to nowy DR czyli mogła nastąpić jakaś pomyłka. Edytowane 18 Październik 2019 przez Demart Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 18 Październik 2019 Share Napisano 18 Październik 2019 Ja bym wysłał chociażby z tej racji, że SAM rządzi się innymi prawami. Za duży babol. Przerośnięty chochlik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Demart Napisano 18 Październik 2019 Share Napisano 18 Październik 2019 Badanie zrobiłem, wszystko opisałem w uwagach. W poniedziałek zadzwonię do WK i spytam. Zobaczymy co oni na to powiedzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 18 Październik 2019 Share Napisano 18 Październik 2019 13 minut temu, Demart napisał: Zobaczymy co oni na to powiedzą Co mają powiedzieć? Że zalegalizowano przyczepę bez dokumentów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 18 Październik 2019 Share Napisano 18 Październik 2019 Ja w takim wypadku starałbym się jeszcze raz w CEP wyszukać tej przyczepy po samym numerze DR. Kiedyś @danielg539 o tym pisał i jak dla mnie, to ta metoda jest najlepsza. ( mówię tu o dziwnych przypadkach a w szczególności przyczepach i ciągnikach rolniczych - starej daty ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 18 Październik 2019 Share Napisano 18 Październik 2019 Struktura numeru SAM-a a pojazdu fabrycznego jest odmienna i raczej mało prawdopodobne aby zaszła taka pomyłka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Demart Napisano 18 Październik 2019 Share Napisano 18 Październik 2019 32 minuty temu, danielg539 napisał: Co mają powiedzieć? Że zalegalizowano przyczepę bez dokumentów? Nie. Powiedzą że poprawią, albo nie poprawią. 20 minut temu, leski66 napisał: Ja w takim wypadku starałbym się jeszcze raz w CEP wyszukać tej przyczepy po samym numerze DR. @danielg539 Poszukałem jeszcze raz i wyskakuje tylko ta jedna. Poza tym wszystkie dane się zgadzają tylko z marką coś jest nie tak. Może przy wyrabianiu nowego DR coś się im pochrzaniło i tak wyszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 18 Październik 2019 Share Napisano 18 Październik 2019 @Demart jaką strukturę miał numer ramy tej przyczepy? Czy było to 6 lub 8 cyfr czy numer zawierał jakieś wyróżniki literowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Demart Napisano 18 Październik 2019 Share Napisano 18 Październik 2019 Były to 4 cyfry i nic więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 19 Październik 2019 Share Napisano 19 Październik 2019 23 godziny temu, Paprock napisał: Albo więcej szczegółów zapodać jak rodzaj i podrodzaj. W CEP : - rodzaj - samochód specjalny - przeznaczenie - karetka sanitarna I to chyba wyjaśnia sprawę ( tak mi się wydaje. ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 19 Październik 2019 Share Napisano 19 Październik 2019 O masz! Ciekawe co w nim specjalnego, to pierwsze primo. A po drugie primo wychodzi, że z pięć razy przyklepany. Przyklepany zmienię na zbadany, jak się rodzaj wyjaśni. No OK, bo więcej niż pięć. Od 2011 zarejestrowany w Polsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cezary Napisano 19 Październik 2019 Share Napisano 19 Październik 2019 55 minut temu, Paprock napisał: z pięć razy przyklepany. rejestracja z Kielc, może być, że klepanie mogło być i moim udziałem , ale co on robił u @leski66-ego, na ryby se pojechali? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 19 Październik 2019 Share Napisano 19 Październik 2019 W dniu 18.10.2019 o 09:44, sebeklca napisał: Absurdem jest to że vin zaczyna się WV2 co odrazu wskazuje na wersję osobową pojazdu użytkowego z rodziny VW ,a model to transporter który powinien być WV1. Jesteś w błędzie. Powiem więcej. Mam Caravelle w bazie, który jest ciężarowym N1 i jako taki opuścił salon w Polsce. Początek VIN oczywiście WV2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.