Skocz do zawartości

ustalenie danych, pierwszy przegląd w kraju


skiper

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Auto sprowadzone z USA na TZ brak F3, brak haka.

O1 i O2 udało się ustalić.

F3 - w uwagach zaznaczono brak na TZ

Do tej pory nigdy nie było problemu, WK przyjmowały i rejestrowały (najczęściej woj. Lubuskie ale nie tylko).Ostatnio jednak dostałem telefon z WK ,że powinno się ustalić bezwzględnie F3, jak trzeba to przez rzeczoznawce albo przez homologacje producenta. Tak z ciekawości jak to wygląda w waszych rejonach i czy akurat ta dana jest niezbędna skoro brak zaczepu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, skiper napisał:

O1 i O2 udało się ustalić.

F3 - w uwagach zaznaczono brak na TZ

 

Skoro udało się określić masy przyczep to należy również ustalić DMC zespołu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda jak wygląda, czyli porządny diagnosta wszystko ustala a nie liczy na przychylność pani z okienka. Ludzie o co kaman? JESTEŚCIE UPRAWNIONYMI DIAGNOSTAMI!

Z odpowiednim wykształceniem (co najmniej średnim), po specjalistycznym kursie i po zaliczonym egzaminie, a liczycie na wsparcie młodszego referenta. WEŹCIE SIĘ OGARNIJCIE!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, smaug napisał:

UI i jaki powinien być wynik badania ?

no przeciez nie positive  ;) ależ problem mają co niektórzy, mają F1, mają przyczepy a nie mają zespołu f3... Dodać i tyle skoro pani WK tego parametru żąda. W dużej większości wynik się pokrywa. ;) a co to za auto tak z ciekawości???? jakiś vin ???? Zeby nie było że kolega @skiper ustalił masy przyczep a producent nie przewidział do tego modelu montażu haka... :silent:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja prdle! Co to znaczy "pani żąda"?!?!?!

Jest kwit zwany DiP i diagnosta ma go wypełnić a nie oczekiwać żądań.

Co to, piaskownica, trzepak, gra w 66, czy poważna praca?!

To DIAGNOSTA sprawdza, wymaga, ocenia, "żąda"!

Wystarczy początek "zakresu" przeczytać i "żądać" zgodności pojazdu i papierów od pojazdu z aktami tam wymienionymi. A jest tam między innymi i o rejestracji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego @Paprock nie nerwuj się ;) tak tylko napisałem że żąda. Równie dobrze mogłem napisać że "potrzebuje" albo "niezbędny jest ten parametr".

Mniej złości, więcej radości nasz seniorze forumowy, diagnosto Paprocku :hugs:zobacz jaka ładna pogoda ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę zamknąć temat, dziękuje za pomoc, przepisy owszem znam ale ja nie funkcjonuje w baśniowym,  pięknym, nieskalanym świecie kolegi paprock tylko w naszej szarej pełnej sprzeczności i różnych interpretacji tych samych przepisów rzeczywistości. Byłem po prostu ciekawy ale już nie chce wiedzieć. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, skiper napisał:

przepisy owszem znam

Niby znasz, a pytasz. Numer rejestracyjny to numer ewidencyjny w jakimś rejestrze. Tablice go tylko odzwierciedlają. Skoro w ZDR masz ten numer, to powinieneś go wpisać do właściwych dokumentów zwłaszcza, że w nowym wzorze zaświadczenia pojawia się on obok oznaczenia kraju rejestracji. Rozporządzenie w/s BT wyłącza jedynie tą część identyfikacji, która dotyczy TR przy OBT w przypadku badania pojazdu, o którym mowa w art 81 ust. 3 PORD. Nie ma tam żadnej wzmianki o niewpisywaniu numeru rejestracyjnego do rejestru. Mało tego, zakres danych umieszczanych w rejestrze jest dokładnie sprecyzowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, skiper napisał:

ale ja nie pytałem o to

Przemęczenie? Czytałem na szybko wątek o TR i przeszedłem do Twojego, zamiast odpowiedzieć w tamtym. No i się odniosłem do Twojej odpowiedzi jak dzbanek. Przepraszam za zamieszanie?

Ale na poprawę napiszę, że WK ma rację. Jeśli nie możesz ustalić jakiegoś parametru, to powinieneś dać N. Dla samochodów z USA/Kanady nie będziesz miał nigdzie parametru F3, co nie znaczy, że on nie jest określony. Tak jak koledzy wspomnieli, ustala się go za pomocą dodania MMC przyczepy do MMC pojazdu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Paprock napisał:

Co to, ...  gra w 66, czy poważna praca?!

Czasem dla odstresowania, by się przydała taka gra, choć osobiście wolałbym  brydża.

Edytowane przez Mecher
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.