tobiasztj Napisano 4 Listopad 2019 Share Napisano 4 Listopad 2019 Witam potrzebuje dane do DIP pojazd z USA Hyundai Tucson Rok produkcji 2018, VIN: KM8J3CA46JU682497 , Benzyna Kod silnika:G4NC, DMC= 4740 [Ibs]- 2150[kg]. Głównie chodzi mi o moc ale jak się znajdą jeszcze O1,O2 i F3 i inne będę wdzięczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 4 Listopad 2019 Share Napisano 4 Listopad 2019 https://steadyvin.com/full-view-KM8J3CA46JU682497 Tak wyglądał https://www.auto-data.net/pl/hyundai-tucson-iii-generation-4645 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wadi Napisano 4 Listopad 2019 Share Napisano 4 Listopad 2019 (edytowane) Data produkcji: 03-02-2018 , silnik 2,0 GDI więc może być mieszaniec https://www.auto-data.net/pl/hyundai-tucson-iii-facelift-2018-generation-6392 Edytowane 4 Listopad 2019 przez wadi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lato8 Napisano 4 Listopad 2019 Share Napisano 4 Listopad 2019 Co do F.3 w amerykańcu, kolega ostatnio miał telefon z urzędu z zapytaniem jak on ustalił i czy jest tego pewny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 6 Listopad 2019 Share Napisano 6 Listopad 2019 I na czym się skończyło? Był pewny? Wysłane z mojego Moto G (5S) Plus przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lato8 Napisano 8 Listopad 2019 Share Napisano 8 Listopad 2019 Skończyło się tylko na rozmowie i przestrodze, że urząd może to sprawdzić, że auto z rynku US może mieć inne parametry niż EU, a i w katalogach na SKP danych z amerykańskiego rynku nie mają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 8 Listopad 2019 Share Napisano 8 Listopad 2019 A niech sobie sprawdzają. Dla pojazdów z USA i Kanady określa się masę zespołu jako sumę mas maksymalnych pojazdu i przyczepy. Tam się nie bawią jak w PSA czy VAG, że wyliczanki się nie zgadzają. Obywatel musi umieć dodawać i musi mieć możliwość prostego wyliczenia możliwości pojazdu. Zresztą podobnie podchodzą marki z Japonii. Tam też jest to proste. Wysłane z mojego Moto G (5S) Plus przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lato8 Napisano 8 Listopad 2019 Share Napisano 8 Listopad 2019 Jakie jest poprawne źródło tych informacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 8 Listopad 2019 Share Napisano 8 Listopad 2019 A jak rozporządzenie mówi, że jak masz ustalić nieznane dane pojazdu? A reszta to po prostu Twoje własne doświadczenie i wiedza, której powinieneś być pewien - wtedy nie dasz się czarować ignorantom z WK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wrc69 Napisano 9 Listopad 2019 Share Napisano 9 Listopad 2019 W amerykańskim samochodzie "towing" masz opisane jako "see the user manual". Tam jest wszystko opisane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 9 Listopad 2019 Share Napisano 9 Listopad 2019 Towing dotyczy holowania pojazdu. Trailer towing to dane dotyczące przyczep z tym, że nie określają F3 tylko przyjmują sumę mas maksymalnych.Wysłane z mojego Moto G (5S) Plus przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wrc69 Napisano 9 Listopad 2019 Share Napisano 9 Listopad 2019 No jasne że nie określają F3. Dlaczego amerykanie mieliby ustalać jakiś parametr F3? W user manual są dane dotyczące mas przyczep, jakie pojazd może holować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.