Demart Napisano 14 Listopad 2019 Share Napisano 14 Listopad 2019 Rano było połączenie z cepikiem i po jakimś czasie coś się wysypało. W pracy był kolega i twierdzi że nic nie robił, a to samo się tak stało. W każdym bądź razie wyskakuje informacja jak na zdjęciu i nie ma połączenia. Mamy dwa certyfikaty SSL i na obydwóch to samo, także podejrzewam że to coś z VPN-em jest nie tak. Jest ktoś w stanie pomóc i doradzić co zrobić i jak sprawdzić co się stało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek79 Napisano 14 Listopad 2019 Share Napisano 14 Listopad 2019 sprawdź ważność certyfikatów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 14 Listopad 2019 Share Napisano 14 Listopad 2019 albo na nr.tel do infolinii programu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Demart Napisano 14 Listopad 2019 Autor Share Napisano 14 Listopad 2019 Certyfikaty są ważne. Jutro zadzwonię na infolinię programu bo dzisiaj nie jestem w pracy. No chyba że jeszcze ktoś coś pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 14 Listopad 2019 Share Napisano 14 Listopad 2019 37 minut temu, Demart napisał: Certyfikaty są ważne. OK. Ja obstawiam aktualizację systemu Windows, która " zaburza " nawiązanie połączenia i pracy przez ( kanał ) VPN. Osobiście podejrzałbym datę ostatniej aktualizacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Demart Napisano 14 Listopad 2019 Autor Share Napisano 14 Listopad 2019 7 minut temu, leski66 napisał: Ja obstawiam aktualizację systemu Windows, która " zaburza " nawiązanie połączenia i pracy przez ( kanał ) VPN. Czyli sugerujesz usunąć ostatnią aktualizację? Tylko że rano połączenie było i zginęło po paru godzinach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 14 Listopad 2019 Share Napisano 14 Listopad 2019 Usunięcie jak usunięcie ( jak daty stare to nie ma co ruszać ) próbuję ustalić przyczynę " niesprawności CEPiK - owych " . A program " wirusowy " lub " zapora czyli Firewall " nie aktualizowały się przypadkiem ? Godzinę temu, Demart napisał: Jutro zadzwonię na infolinię programu Aby ominąć powiązania stacyjnego oprogramowania proponuje taki test ( program stacyjny musi być wyłączony ): Jeżeli to nie zadziała to pozostało dzwonić na (po problem nie leży po stronie stacyjnego oprogramowania ): - Help Desk COI 42 253 54 54 42 253 54 99 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Demart Napisano 14 Listopad 2019 Autor Share Napisano 14 Listopad 2019 Ok. Dzięki za podpowiedź. Jutro będę kombinował. Dam znać co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cezary Napisano 14 Listopad 2019 Share Napisano 14 Listopad 2019 @leski66 to jednak the best(ia) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 14 Listopad 2019 Share Napisano 14 Listopad 2019 @cezary dzięki, jutro zobaczymy czy kolega @Demart przywróci/naprawi komunikację CEPiK - SKP i poznamy faktyczny problem - oczywiście jak się nim pochwali. Na marginesie powiem, że w tamtym tygodniu musiałem w stacyjnym kompie, niestety przywrócić zaporę systemową nad czym ubolewam, bo korzystałem z innej ( po aktualizacji walczyła strasznie z VPN-em - i kurcze, nie było można tego ominąć niestety ) Ps Dzisiaj na jez. Dadaj " moja ekipa wędkarska " - no koledzy po kiju powojowali na wodzie i dwie me-tró-wy zaliczyli, niestety ja w pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cezary Napisano 14 Listopad 2019 Share Napisano 14 Listopad 2019 12 minut temu, leski66 napisał: przywrócić zaporę systemową zawsze (nie mylić z wszami ) używałem i używam zapory systemowej, do tego tylko antywirus (eset), żadnych kombajnów z wodotryskami, a przede wszystkim nieplątanie się po podejrzanych stronach i zero problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogi1984 Napisano 14 Listopad 2019 Share Napisano 14 Listopad 2019 30 minut temu, leski66 napisał: na jez. Dadaj Piękne miejsce... zwłaszcza wyspa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duchu Napisano 15 Listopad 2019 Share Napisano 15 Listopad 2019 11 godzin temu, Demart napisał: Dam znać co i jak. Poradziłeś sobie ? Bo mam dziś ten sam problem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Demart Napisano 15 Listopad 2019 Autor Share Napisano 15 Listopad 2019 Niestety jeszcze nie. Aktualizacji wczoraj nie było żadnych. Dam znać jak ogarnę. Kolego duchu, a jaki masz program bo dzwonił przed chwilą kolega co robi na tym samym co ja i dzisiaj to samo mu się zrobiło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duchu Napisano 15 Listopad 2019 Share Napisano 15 Listopad 2019 B...ch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Demart Napisano 15 Listopad 2019 Autor Share Napisano 15 Listopad 2019 I wyskakuje Ci tak jak u mnie? Bo ja mam Skppro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duchu Napisano 15 Listopad 2019 Share Napisano 15 Listopad 2019 Tak , dokładnie to samo , ale dopiero dziś z rana. I podzwoniłem po znajomych z tym programem i wszędzie śmiga... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Demart Napisano 15 Listopad 2019 Autor Share Napisano 15 Listopad 2019 Próbuję dodzwonić się do help desku, ale nikt nie odbiera od pół godziny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cipsy123 Napisano 15 Listopad 2019 Share Napisano 15 Listopad 2019 Mam to samo , dzwonie do cep ale cały czas zajęte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smaug Napisano 15 Listopad 2019 Share Napisano 15 Listopad 2019 To nie wina programu stacyjnego tylko vpn i internetu , miałem podobny problem internet z tp ,wgrali inne oprogramowanie dla VPN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Demart Napisano 15 Listopad 2019 Autor Share Napisano 15 Listopad 2019 Udało mi się dodzwonić. Przyczyna była faktycznie aktualizacja win7 z 13-stego. Operator wgrał mi VPN clienta i na tym się łączy. Mówił że pracują nad tym żeby uruchomić Cisco. Także jak ktoś ma ten problem to trzeba wgrać VPN cienta. Jak by dali jakąś informację na stronie CEPA że jest taka sytuacja to by nie trzeba było szukać po omacku. No ale po co. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duchu Napisano 15 Listopad 2019 Share Napisano 15 Listopad 2019 (edytowane) Temat rozwiązany jak wyżej.Z tym ze u mnie aktualizacja z 15.11. Dzięki Demart za temat bo dalej bym błądził. Edytowane 15 Listopad 2019 przez duchu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chris7 Napisano 15 Listopad 2019 Share Napisano 15 Listopad 2019 Ja miałem ten problem od zeszłego piątku, mam Windowsa 8.1. Wczoraj wgrali mi VPN Clienta i wszystko jest OK. Z tego co się dowiedziałem, problem dotyczy wszystkich wersji Windowsa oprócz 10. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 15 Listopad 2019 Share Napisano 15 Listopad 2019 7 minut temu, Chris7 napisał: Z tego co się dowiedziałem, problem dotyczy wszystkich wersji Windowsa oprócz 10. Na WIN 7 działa bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 15 Listopad 2019 Share Napisano 15 Listopad 2019 5 minut temu, danielg539 napisał: Na WIN 7 działa Tak. Bez problemu. ( bo my z @danielg539 - chyba " raczej " mamy wyłączoną automatyczną aktualizację - ja mam ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.