wiesław Napisano 22 Styczeń 2020 Share Napisano 22 Styczeń 2020 F.1/F.2 : 1805 B. ANHANGEBETRIEB * WW. AHK LT. EGTG* czy to oznacza ,że auto ma zamontowany HAK, jest taki zapis w Niemieckim dowodzie rej.DMC tego pojazdu to 1730kg ,czy tylko oznacza ,że może mieć zamontowany HAK, auto z tym wpisem nie posiada HAKA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cezary Napisano 22 Styczeń 2020 Share Napisano 22 Styczeń 2020 Może tu sprawdź https://forum.norcom.pl/index.php?/topic/10942-skróty-stosowane-w-niemieckim-dr/&do=findComment&comment=204996 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wiesław Napisano 22 Styczeń 2020 Autor Share Napisano 22 Styczeń 2020 tam jest tylko AHK czyli HAK ,to znam,znaczenie tego wpisu mnie interesuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 22 Styczeń 2020 Share Napisano 22 Styczeń 2020 AHK - w niemieckim DR nie ma wpisu Hak - jak ten wpis dokładnie odczytasz to oznacza iż ten pojazd jest tak wyposażony aby mógł jechać z przyczepką z prędkością 100km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wadi Napisano 22 Styczeń 2020 Share Napisano 22 Styczeń 2020 Myślę ,że poniższa TZ przedstawia omawiana sytuację- zawiera warianty dla pojazdu z hakiem lub bez. Oczywiście takie rzeczy w ... DE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 22 Styczeń 2020 Share Napisano 22 Styczeń 2020 6 minut temu, wadi napisał: zawiera warianty dla pojazdu z hakiem lub bez Nie tyle z hakiem - co w czasie ciągnięcia przyczepy. 7 minut temu, wadi napisał: Oczywiście takie rzeczy w ... DE. W Polsce też - nawet warunki techniczne o tym mówią. Tyle tylko, że w Polsce nie ma takich adnotacji (zwiększenie nacisku i DMC w czasie ciągnięcia przyczepy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mike_van_mik Napisano 23 Styczeń 2020 Share Napisano 23 Styczeń 2020 @wadi jakby trafił się taki przypadek do 1 rejestracji w kraju to które wartości wpisuje się w DIP ? Chodzi mi oczywiście o masę f1 i nacisk osi tylnej czy mniejsza czy większa wartość ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafi90 Napisano 23 Styczeń 2020 Share Napisano 23 Styczeń 2020 (edytowane) Myślę że W dniu 22.01.2020 o 20:41, michal_k napisał: Tyle tylko, że w Polsce nie ma takich adnotacji (zwiększenie nacisku i DMC w czasie ciągnięcia przyczepy). Więc ja został bym przy tych pierwszych Edytowane 24 Styczeń 2020 przez Jacdiag cytat całego poprzednieg posta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mike_van_mik Napisano 23 Styczeń 2020 Share Napisano 23 Styczeń 2020 ok dzięki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wadi Napisano 23 Styczeń 2020 Share Napisano 23 Styczeń 2020 Godzinę temu, mike_van_mik napisał: @wadi jakby trafił się taki przypadek do 1 rejestracji w kraju to które wartości wpisuje się w DIP ? ???? W tym przypadku pojazd nie posiadał haka , a w rubrykach DR z DE wartości pokrywały się z niższymi wartościami na TZ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duchu Napisano 23 Styczeń 2020 Share Napisano 23 Styczeń 2020 (edytowane) 13 godzin temu, IVVO napisał: AHK - w niemieckim DR nie ma wpisu Hak - jak ten wpis dokładnie odczytasz to oznacza iż ten pojazd jest tak wyposażony aby mógł jechać z przyczepką z prędkością 100km/h A to nie przyczepa musi być dostosowana do 100 km/h ? Edytowane 23 Styczeń 2020 przez duchu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 23 Styczeń 2020 Share Napisano 23 Styczeń 2020 (edytowane) 16 minut temu, duchu napisał: A to nie przyczepa musi być dostosowana do 100 km/h ? Tak - mam taką - ale może jechać 100 jeśli systemy pojazdu są do tego przygotowane / ABS, kontrola trakcji..itd/ po to Niemcaszki robią ten wpis. A w tym konkretnym przypadku dopuszczają inne masy przy montażu haka oraz nacisk osi tylnej Edytowane 23 Styczeń 2020 przez IVVO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duchu Napisano 23 Styczeń 2020 Share Napisano 23 Styczeń 2020 (edytowane) 20 minut temu, IVVO napisał: Tak - mam taką - ale może jechać 100 jeśli systemy pojazdu są do tego przygotowane / ABS, kontrola trakcji.. Jak pamietam to wystarczy ABS ( w holującym), ale nie czepiam się , ale pokaż taki wpis. Edytowane 23 Styczeń 2020 przez duchu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 23 Styczeń 2020 Share Napisano 23 Styczeń 2020 To jest w ichniejszym STIVO - warunki dla 100 przyczepy na autostradzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duchu Napisano 23 Styczeń 2020 Share Napisano 23 Styczeń 2020 Ja wiem jakie są warunki dla przyczepy do 100 , spoko. Interesuje mnie ten wpis w briefie dla holującego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 23 Styczeń 2020 Share Napisano 23 Styczeń 2020 2 godziny temu, mike_van_mik napisał: jakby trafił się taki przypadek do 1 rejestracji w kraju to które wartości wpisuje się w DIP ? Wpisuje się wartości mniejsze, czyli "normalne". Tak podają producenci w świadectwie zgodności, tak samo jest w katalogu ITS. Wartości wyższe stosowane są wyłącznie podczas ciągnięcia przyczepy i w Polsce się ich nigdzie nie wpisuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 23 Styczeń 2020 Share Napisano 23 Styczeń 2020 7 minut temu, michal_k napisał: Wpisuje się wartości mniejsze Tak też wpisuję, 7 minut temu, michal_k napisał: Wartości wyższe stosowane są wyłącznie podczas ciągnięcia przyczepy i w Polsce się ich nigdzie nie wpisuje Ja je wpisuję w uwagi do zaświadczenia a cz z tym zrobi WK to już jego sprawa. Literalnie to faktycznie nie ma gdzie tego wpisać, choć warunki techniczne dopuszczają przypadek zmian mas lub nacisków podczas ciągnięcia przyczepy - taka kwadratura koła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 23 Styczeń 2020 Share Napisano 23 Styczeń 2020 Ja myślę, że gdyby WK zaczęło to w końcu z oddolnej inicjatywy wpisywać w adnotacje to: - inne WK by podłapały - jest szansa, że w końcu by to zalegalizowano z czasem Osobiście wpisywałbym to, szczególnie teraz, gdy wynika to wszak z warunków technicznych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 24 Styczeń 2020 Share Napisano 24 Styczeń 2020 W dniu 22.01.2020 o 19:49, IVVO napisał: aby mógł jechać z przyczepką z prędkością 100km/h Ale u nas to nie obowiązuje Cytat 3.Prędkość dopuszczalna poza obszarem zabudowanym, z zastrzeżeniem ust.4, wynosi w przypadku: 2) zespołu pojazdów lub pojazdu nie wymienionego w pkt 1: a) na autostradzie, drodze ekspresowej lub drodze dwujezdniowej co najmniej o dwóch pasach przeznaczonych dla każdego kierunku ruchu –80km/h, b) na pozostałych drogach –70km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.