Skocz do zawartości

Anglik - Zmiany


arturo2313

Rekomendowane odpowiedzi

Jak to jest w obecnym stanie prawnym . Dziś ma przyjechać Corsa ( osobówka ) po przekladce z anglika na badanie przed pierwszą rej. ilość miejsc sie nie zmienia.

Czyli najpierw okresowe a pózniej zmiany i czy opinia rzeczoznawcy jest tu konieczna .

Nie robiłem jeszcze przekładki wiec pytam żeby sie nie ugotowac , na forum nie znalazłem w miare świeżego tematu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic się nie zmieniło w obecnym stanie prawnym w tym temacie.

Nadal ty decydujesz czy konieczna ci opinia rzeczoznawcy.

 

To najpierw (w okresowym) wpiszesz kierownica po prawej stronie, a chwile póżniej (na zmianach), że jednak przystosowano do ruchu prawostronnego  ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, arturo2313 napisał:

 Corsa ( osobówka ) po przekladce z anglika

Vauxhall (/ Opel) i przekładka to nie pasuje,  ale to moja opinia.

Edytowane przez duchu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czemu opel ci nie pasuje ?

WK zawsze chciał zeby robić pierwsze okresowe tak jak w dokumencie a pozniej ZK wiem ze nie logiczne ale działa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak ale czepu opel nie pasuje do przekładki ..? niby klient zjechał tym autem  do pl na stałe  i chce miec je dalej te auto.

Chodzi ci o kwestie ekonomiczne ze nie opłaca sie tego przerabiać czy coś innego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czemu opel ci nie pasuje ?
WK zawsze chciał zeby robić pierwsze okresowe tak jak w dokumencie a pozniej ZK wiem ze nie logiczne ale działa
I słuchasz takiego WK? Każą ci popełniać przestępstwo, ale chyba o tym wiesz.

Wysłane z mojego Moto G (5S) Plus przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To pismo ma już prawie 13 lat i nie widomo, czy dalej Opel podtrzymuje to stanowisko zwłaszcza, że zmienił się właściciel koncernu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po co pytać chociażby zeby sie dowiedzieć ze jest takie pismo . Dostałem odpowiedz ze  prawo nie zabrania takich przeróbek i teraz jest kwestia diagnosty czy sie chce pod czymś podpisać czy nie  . Dla mnie koniec tematu .

A wy jak byście zrobili przyjechał klijent z ww i jak podchodzicie do tematu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w zagranicznym DR jest informacja o położeniu kierownicy? Jeśli nie ma to nie są to żadne zmiany konstrukcyjne (brak zmiany danych w DR).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszce nie wiem czy jest taka adnotacja bo klient przyjedzie pózniej ale co ma za znaczenie adnotacja w DR jak dokonano przeróbki ?

Edytowane przez Jacdiag
cytat całego poprzednieg posta
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie ma znaczenie, że nie potrzeba żadnych badań pod tytułem "konstrukcyjnych zmian" a jedynie nanieść do zaświadczenia słuszne adnotacje.

Adnotacje ładnie pod wzorem zaświadczenia opisane!

 

Należy wpisywać przekroczone parametry administracyjne w zakresie mas, wymiarów, nacisków oraz ich wartości, ustalone dane niezbędne do rejestracji pojazdu, stwierdzone niezgodności z warunkami technicznymi pojazdów, zakres i opis stwierdzonych niezgodności danych pojazdu, ograniczenia przy zezwoleniu na używanie pojazdu i jego termin, a także informacje dotyczące wyposażenia pojazdu w zamontowane urządzenie techniczne z podaniem numeru i daty wystawienia protokołu i decyzji dopuszczającej urządzenie do eksploatacji wydanej przez właściwy organ dozoru technicznego oraz informacje o braku w dowodzie rejestracyjnym miejsca przeznaczonego na odpowiedni wpis, informację o pojeździe konstrukcyjnie przystosowanym do ruchu lewostronnego (z kierownicą umieszczoną po prawej stronie pojazdu) albo pojeździe konstrukcyjnie przystosowanym do ruchu lewostronnego (z kierownicą umieszczoną po prawej stronie pojazdu), który został następnie przebudowany i przystosowany do ruchu prawostronnego (z kierownicą umieszczoną po lewej stronie pojazdu), oraz inne uwagi. W przypadku pojazdu wyposażonego w blokadę alkoholową należy wpisywać producenta, typ oraz numer seryjny urządzenia na podstawie dokumentu kalibracyjnego. 

Edytowane przez Paprock
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz dwie opcje:

1. Zostaje klasyczny angol z kierą po prawej, ale wiadomo, że światła, prędkościomierz, lusterka musi mieć na kontynentalną Europę - czyli pierwsza część objaśnienia wędruje do zaświadczenia.

2. Angol przebudowany, czyli kierę ma przełożoną na lewą stronę, a pozostałe elementy na kontynent tak, jak w punkcie pierwszym - czyli druga część objaśnienia wędruje do zaświadczenia.

 

8 minut temu, arturo2313 napisał:

a mniej wiecej w którym miejscu powinna byc ta adnotacja w angielkim dr

 

Ty badanie chcesz zrobić, czy o co chodzi? Masz uprawnienia diagnosty?

Usilnie z @micalem_k ciśniemy, co w Polsce, co w zaświadczeni z przeprowadzonego badania ma się pojawić.

Jeszcze nie spotkałem kraju/państwa, który w swoich samochodach położenie kiery by różnicował. W swoich samochodach na swoich drogach.

Widziałeś może informację w polskim dowodzie o położeniu kierownicy w "polskim" samochodzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.