duchu Napisano 23 Styczeń 2020 Share Napisano 23 Styczeń 2020 36 minut temu, Paprock napisał: Widziałeś może informację w polskim dowodzie o położeniu kierownicy w "polskim" samochodzie? A kiedy jest "polski" , od którego momentu ? Bo widziałem... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 23 Styczeń 2020 Share Napisano 23 Styczeń 2020 Od tych dwóch znaczków, którymi przymiotnik objąłem. Godzinę temu, leski66 napisał: No - ale po VIN-ie pojazdu już można się dowiedzieć po, której stronie kierownica montowana jest. No i...? Czyżby w omawianym przypadku był to powód do wykonania badania pod tytułem "konstrukcyjnych zmian"? Jakie dane (w dowodzie) uległy zmianie, żeby poniższe czynności tej Corsie robić? 1. Zakres dodatkowego badania technicznego pojazdu, o którym mowa w art. 81 ust. 11 ustawy: 5) w którym dokonano zmian konstrukcyjnych lub wymiany elementów powodujących zmianę danych w dowodzie rejestracyjnym, z zastrzeżeniem art. 66 ust. 4 pkt 5 i 6 ustawy, z wyłączeniem montażu instalacji do zasilania gazem - obejmuje sprawdzenie i ocenę spełnienia warunków technicznych, w sposób określony dla okresowego badania technicznego pojazdu, oraz zakres czynności określonych w pkt 1-2 działu I załącznika nr 2 do rozporządzenia, a także ustalenie nieznanych lub nowych danych technicznych pojazdu, podczas przeprowadzania badania technicznego pojazdu w sposób określony w dziale II załącznika nr 2 do rozporządzenia, oraz sporządzenie opisu zmian dokonanych w pojeździe, zgodnie z załącznikiem nr 5 do rozporządzenia; nie wymaga się wykonania czynności określonych w pkt 1 działu I załącznika nr 2 do rozporządzenia, jeżeli zmiany konstrukcyjne lub wymiana elementów powodujących zmianę danych w dowodzie rejestracyjnym nie mają wpływu na działanie układu kierowniczego, skuteczność tłumienia zawieszenia oraz ustawienie kół jezdnych; Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 23 Styczeń 2020 Share Napisano 23 Styczeń 2020 Ależ nie, nie ma to nic wspólnego z badaniem pt. " konstrukcyjne zmiany ". O VIN - ie wtrąciłem, żeby pokazać, że można sprawdzić po której stronie " kiera w montowni " została umiejscowiona. A co do przekładki, to każdy przypadek traktować trzeba indywidualnie. " co nie " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 23 Styczeń 2020 Share Napisano 23 Styczeń 2020 No można, owszem. Ale wątek trąca o załatwieniu badania w sprowadzonej Corsie, w której ktoś kierę przełożył. Nie ma podstaw do konstrukcyjnych zmian, bo nic nie zmienia się w dowodzie. Należy wykonać "porazpierwsze" i ładnie opisać zaświadczenie stosując się do objaśnień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cezary Napisano 23 Styczeń 2020 Share Napisano 23 Styczeń 2020 A jak klient będzie chciał mieć Opla Corsę a nie Vauxhalla Corsę i zmieni loga marek, to co ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 23 Styczeń 2020 Share Napisano 23 Styczeń 2020 To nic. Markę określa producent i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 24 Styczeń 2020 Share Napisano 24 Styczeń 2020 23 godziny temu, leski66 napisał: że można sprawdzić po której stronie " kiera w montowni " została umiejscowiona. Ale tylko u kilku producentów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.